Moet je zeker zo'n google account voor hebben?quote:Op vrijdag 8 april 2011 08:45 schreef Freddeh het volgende:
Even vlug een Fok! fietsers kaart gemaakt. Volledig openbaar, volgens mij kan iedereen zichzelf erop zetten.
Ik zet de kaart voor ieders gemak wel in de OP.
@Gripper: Je staat erop.
Natuurlijk, ik heb z'n eerste fiets al klaarstaanquote:Op vrijdag 8 april 2011 10:41 schreef Freddeh het volgende:
Van SuperWeber staan er binnenkort ook 2 op
Ah! Dat verklaart een hoop.quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:05 schreef Marurk het volgende:
[..]
Voor het monteren van pedalen heb je ook geen speciale pedaalsleutel nodig. Zo'n sleutel is handig voor het eraf halen van je pedalen.
Ik hoop dat je montagepasta op de schroefdraad van je pedalen hebt gesmeerd alvorens ze in je fiets te draaien? Anders krijg je ze straks niet meer los. En hopelijk heb je ze niet te vast gezet. Vast is vast en ze draaien zichzelf nog wel wat vaster door de pedaalbeweging.
Wordt overschatquote:Op vrijdag 8 april 2011 13:09 schreef SuperWeber het volgende:
Btw die pufcursus schijnt wel effectief te zijn
Hoeft niet per sé, je kan ook doorgeven waar je woont, dan zet iemand anders met een google account je er wel opquote:Op vrijdag 8 april 2011 13:09 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Moet je zeker zo'n google account voor hebben?
[..]
Natuurlijk, ik heb z'n eerste fiets al klaarstaan. Ik maak vanavond wel even een accountje aan en dan pleur ik mezelf er wel even op. Btw die pufcursus schijnt wel effectief te zijn, natuurlijk kun je zonder, maar wij gaan graag voorbereid op pad. Is hetzelfde als je route plannen voordat je gaat fietsen
.
Ik kom binnenkort even kijken naar het ijsberenverblijf in het Griftparkquote:Op vrijdag 8 april 2011 10:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb mezelf er ook bijgezet; alleen bij mij is het niet zo'n mooi fietsertje?
Had z'n vrouw zeker wat goed te makenquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:42 schreef Tommeke het volgende:
@Freddeh: Volgens mij was die kerel naast jou een tijdje geleden bij me in de winkel. Mocht voor honderden euro's Castelli kleding
Het begin van het einde.quote:
Touchscreen van iPhone = typefoutenquote:Op vrijdag 8 april 2011 14:03 schreef eentwee het volgende:
[..]
Ik kom binnenkort even kijken naar het ijsberenverblijf in het Griftpark
[..]
Had z'n vrouw zeker wat goed te maken
Ja, ik heb het vanmorgen aan de bezorger gevraagdquote:Op vrijdag 8 april 2011 15:18 schreef Blik het volgende:
Bezorgd TNT op zaterdag?
mijn Garmin Edge is vandaag verzonden, en ik ben benieuwd of ik hem zondag uit kan testen.
Leuke namaak Bianchiquote:Op vrijdag 8 april 2011 15:28 schreef Gripper het volgende:
Nog even een fiets-sfeerplaatje. Tijdens lange tochten moet je tenslotte goed eten, en als je laatste reepje al op is en je moet nog 40 km naar huis...
Gelukkig staat er op mooie weekenddagen een frietkar bovenop de Amerongseberg!
[ afbeelding ]
Mag hopen dat je die laatste 40km dan extra hard hebt gefietst..quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:28 schreef Gripper het volgende:
Nog even een fiets-sfeerplaatje. Tijdens lange tochten moet je tenslotte goed eten, en als je laatste reepje al op is en je moet nog 40 km naar huis...
Gelukkig staat er op mooie weekenddagen een frietkar bovenop de Amerongseberg!![]()
[ afbeelding ]
Ik zou me echt zo schuldig voelen he na zo'n maaltijdquote:Op vrijdag 8 april 2011 15:28 schreef Gripper het volgende:
Gelukkig staat er op mooie weekenddagen een frietkar bovenop de Amerongseberg!![]()
[ afbeelding ]
Ach, als ik van de zomer die fietsvakantie doe, zal ik de Mac niet voorbij fietsen als ik honger heb onderweg en de camping is verder dan je denkt, en je reepjes zijn op... Als je genoeg kilometers maakt...quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:31 schreef Marurk het volgende:
[..]
Ik zou me echt zo schuldig voelen he na zo'n maaltijd
Je kunt toch ook wel een broodje ergens regelen i.p.v. een vies, vettig, ongezond frietje?quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:43 schreef Blik het volgende:
Tja, beter even een frietje pakken dan op 25 km voor het einde een hongerklopje meemaken wegens te weinig eten (zoals ik vorige week)
2 Woorden: Bram.... Ladage...quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:48 schreef Marurk het volgende:
[..]
Je kunt toch ook wel een broodje ergens regelen i.p.v. een vies, vettig, ongezond frietje?
Maar goed, heel af en toe is 't natuurlijk best lekker.
Kut.quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:52 schreef Narcotical het volgende:
De frietkraam op de boulevard in Scheveningen is ook niet mis hoor.. Goddelijke patat..
K*t, krijg er spontaan trek van
Overigens nog nooit een hongerklop gehad.. Hoe "voelt" dat eigenlijk?
Als je de man met de hamer ziet en hij je een pak rammel geeft.quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:52 schreef Narcotical het volgende:
De frietkraam op de boulevard in Scheveningen is ook niet mis hoor.. Goddelijke patat..
K*t, krijg er spontaan trek van
Overigens nog nooit een hongerklop gehad.. Hoe "voelt" dat eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |