Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Meet op voorstel van KGOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi, dan ga ik wat kamers voorboeken. Kamers svp reserveren voor 20 mei. BBQ/TEA mogen tot een week van tevoren gratis geannuleerd worden, maar wel graag zo vroeg mogelijk reserveren ivm inkoop en rooster.
Aanmelden Via PM bij Marijkezwolle.
Vereiste gegevens: NAW, emailadres, telefoonnummer en aan welke onderdelen van het programma je mee wilt doen. Daarnaast indien je wilt overnachten: voor hoeveel eprsonen je boekt +.eventuele voorkeur voor 1persoons/2persoons/3persoons kamer. Voorkeur dus, geen garantie
ongesteld ?quote:Op woensdag 6 april 2011 08:28 schreef NBT het volgende:
[..]
Hellooo! En gaat wel!
![]()
[..]
Nee...... ik ben ongewenst.
Ohwquote:Op woensdag 6 april 2011 08:33 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ongesteld ?
tuurlijk niet ongewenst joh
Ik ga binnenkort maar eens langs de Van Haren oid, die heeft ze volgens mij ook welquote:Op woensdag 6 april 2011 08:29 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat waren de kindermaatjes toch?
[..]
Daar heb ik ze ook voor
Als het te koud is voor mijn afgrijselijke slippers of te koud voor mijn witte gympen
Doet als buitenstaander erg aan als een inteelt kliekje dit gedoetje hier brrrrrrquote:Op woensdag 6 april 2011 08:33 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ongesteld ?
tuurlijk niet ongewenst joh
* Crazy-M gaat donderdag ook maar de stad in denk ik voor ander soort schoenenquote:Op woensdag 6 april 2011 08:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort maar eens langs de Van Haren oid, die heeft ze volgens mij ook welEn anders eBay eens afstruinen
![]()
Maar ik ze besteld
![]()
En de tt![]()
Van haren heeft ze ook welquote:Op woensdag 6 april 2011 08:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort maar eens langs de Van Haren oid, die heeft ze volgens mij ook welEn anders eBay eens afstruinen
![]()
Maar ik ze besteld
![]()
En de tt![]()
Nou bijna wel he!quote:Op woensdag 6 april 2011 08:35 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Doet als buitenstaander erg aan als een inteelt kliekje dit gedoetje hier brrrrrr
Snel weer weg hier van die nare mensen allemaal
Een bitterbal van chocolade? Heet dat niet gewoon een chocoladetruffel? Of zag het er aan de buitenkant misschien uit als een bitterbal?quote:
Hij voelde zich thuis bij mijn schoenenquote:Op woensdag 6 april 2011 08:35 schreef wel.o.k het volgende:
ah, nieuwe.
wat is er met de koffie gebeurt
Goedemorgenquote:
Lovelyquote:
Pandaquote:Op woensdag 6 april 2011 08:37 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Een bitterbal van chocolade? Heet dat niet gewoon een chocoladetruffel? Of zag het er aan de buitenkant misschien uit als een bitterbal?
hij smaakt goed verderquote:Op woensdag 6 april 2011 08:38 schreef Muck het volgende:
[..]
Hij voelde zich thuis bij mijn schoenen
Voor mij ook nietquote:Op woensdag 6 april 2011 08:39 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hij smaakt goed verder
kleur maakt voor mij toch niet uit
Woahquote:Op woensdag 6 april 2011 08:37 schreef Muck het volgende:
[..]
Van haren heeft ze ook wel
Ik had daar vorig jaaraquablauwe
vandaan, maar die zijn nu echt wel tot op de draad versleten
quote:
quote:
Ookquote:
Ook een tientjequote:
laten we het doenquote:Op woensdag 6 april 2011 08:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zieeeeen
[..]
Wokkiemoppie![]()
Ik heb zin om met iedereen te knuffelen
Wat een hippequote:
Mooi, zeg maar tegen je vrouw dat je wat later bent vandaagquote:Op woensdag 6 april 2011 08:41 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
laten we het doen![]()
![]()
ik heb die behoefte ook een beetje
Die zijn leukquote:
jah hoorquote:
Ja hoor. Kwam ff kijkenquote:
Horrorquote:Op woensdag 6 april 2011 08:46 schreef MaleDuck het volgende:
wowie, ik ga morgen mensen van Fok! meeten
quote:Op woensdag 6 april 2011 08:46 schreef MaleDuck het volgende:
wowie, ik ga morgen mensen van Fok! meeten
Kanovinniequote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 08:46 schreef wel.o.k het volgende:
Wokkin, ik ben wat later vandaag, ik heb een ehh vergadering
geregeldquote:Op woensdag 6 april 2011 08:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mooi, zeg maar tegen je vrouw dat je wat later bent vandaag![]()
quote:Op woensdag 6 april 2011 08:46 schreef wel.o.k het volgende:
Wokkin, ik ben wat later vandaag, ik heb een ehh vergadering
goeiemorgenquote:
ik heb ook nog een nummerquote:Op woensdag 6 april 2011 08:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
goeiemorgen![]()
Ik ga eerst maar eens een bak koffie zetten nu...
En dan ga ik de spaarrekening van de kindjes even spekken
de winnaars van een prijsvraagquote:
morgequote:
aah, de jagers ontweken ?quote:
Werksequote:Op woensdag 6 april 2011 08:50 schreef kanovinnie het volgende:
Nou. alles weer rustig. Tijd om te werken!
Welke prijsvraag?quote:
werksequote:Op woensdag 6 april 2011 08:50 schreef kanovinnie het volgende:
Nou. alles weer rustig. Tijd om te werken!
ha ha grappigquote:
Ja, deze week in de aanbiedingquote:Op woensdag 6 april 2011 08:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Werkse
Oeh en Muck, die schoenen hebben ze dus nu bij de Lidl?Hadden ze nog andere leuke?
Rustig jongenquote:
die van Harry Potter, dus mag naar de launch van de DVDquote:
Wat gaaf johquote:Op woensdag 6 april 2011 08:56 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
die van Harry Potter, dus mag naar de launch van de DVD
Flikker even lekker op ja, dan zijn de nare mensen hier weer weg.quote:Op woensdag 6 april 2011 08:35 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Doet als buitenstaander erg aan als een inteelt kliekje dit gedoetje hier brrrrrr
Gefeliciteeeerdquote:Op woensdag 6 april 2011 08:56 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
gewoon negeren jongquote:Op woensdag 6 april 2011 08:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Flikker even lekker op ja, dan zijn de nare mensen hier weer weg.
hij is allang al weer weg, zelfs kanovinnie kwam even kijken of alles weer goed gingquote:Op woensdag 6 april 2011 08:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Waaaaah waat gaafquote:Op woensdag 6 april 2011 08:56 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
quote:
eet smakelijkquote:
Ik gok omdat ie had geklaagd over ons als inteeltkliekquote:Op woensdag 6 april 2011 08:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hij is allang al weer weg, zelfs kanovinnie kwam even kijken of alles weer goed ging
Nee, een bitterbal met pure chocola als vullingquote:Op woensdag 6 april 2011 08:37 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Een bitterbal van chocolade? Heet dat niet gewoon een chocoladetruffel? Of zag het er aan de buitenkant misschien uit als een bitterbal?
quote:
Of je buitenlands bent doet er niet toe, dat haal je er zelf bijquote:Op woensdag 6 april 2011 08:35 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
oh okequote:Op woensdag 6 april 2011 09:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, een bitterbal met pure chocola als vulling.
Dank. Toch een pepertje erbij gesnedenquote:
In het mailtje stond 24, maar de vraag is of ze allemaal komenquote:Op woensdag 6 april 2011 08:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat gaaf johHoeveel fokkers hebben de vraag gewonnen (hoeveel kaarten werden er weggegeven?)
Wauwquote:Op woensdag 6 april 2011 09:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, een bitterbal met pure chocola als vulling.
Smakelijkquote:Op woensdag 6 april 2011 09:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dank. Toch een pepertje erbij gesneden
Je voelt je wel aangevallen jochie, nergens voor nodig tochquote:Op woensdag 6 april 2011 08:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die foto's zullen door Warner gemaakt worden... Alleen heb nog geen idee wat voor outfit ik aan moetquote:Op woensdag 6 april 2011 09:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Waaaaah waat gaafWie hebben er allemaal gewonnen weet je dat? En cool!!! Maak je wel een foto van jezelf in je outfit, aangezien je in stijl moest komen
Ik houd van pepertjes maar niet bij het ontbijtquote:Op woensdag 6 april 2011 09:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dank. Toch een pepertje erbij gesneden
nee idd, die worden niet geaccepteerd tochquote:Op woensdag 6 april 2011 09:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik gok omdat ie had geklaagd over ons als inteeltkliek![]()
Er komen hier ook nooit nieuwe mensen bij
![]()
Ik kwam hem tegen tijdens het mobiel FOK!ken en las pas na mijn reactie verderquote:Op woensdag 6 april 2011 08:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hij is allang al weer weg, zelfs kanovinnie kwam even kijken of alles weer goed ging
Maar je kunt toch ook zelf een kiekje schieten?quote:Op woensdag 6 april 2011 09:03 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Die foto's zullen door Warner gemaakt worden... Alleen heb nog geen idee wat voor outfit ik aan moet
Ik denk niet dat je verkleedt moet gaan als Crocodile Dundee. Of een batsuit zoals in de jaren 60, valt ook niet goed.quote:Op woensdag 6 april 2011 09:03 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Die foto's zullen door Warner gemaakt worden... Alleen heb nog geen idee wat voor outfit ik aan moet
Nee, nieuwe mensenquote:Op woensdag 6 april 2011 09:03 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee idd, die worden niet geaccepteerd toch![]()
![]()
Het barst van de nieuwe mensenquote:Op woensdag 6 april 2011 09:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik gok omdat ie had geklaagd over ons als inteeltkliek![]()
Er komen hier ook nooit nieuwe mensen bij
![]()
ik ben een krentenbol met belegen kaas aan het etenquote:Op woensdag 6 april 2011 09:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Smakelijk![]()
Ik heb zin in iets met kaas als ontbijt
ow wat leukquote:Op woensdag 6 april 2011 08:56 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Rustig aan bosjequote:Op woensdag 6 april 2011 09:03 schreef Bos81 het volgende:
Hoi, Ik denk dat ik vast naar mijn werk fiets.
stomme gedachtes enzo..
quote:Op woensdag 6 april 2011 09:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je verkleedt moet gaan als Crocodile Dundee. Of een batsuit zoals in de jaren 60, valt ook niet goed.
Meer e-ophitsmateriaal voor de vrouwen toch?quote:Op woensdag 6 april 2011 09:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, nieuwe mensenVerandering
![]()
![]()
Als je de sfeer komt verzieken mag je gewoon wegblijven. Heeft niks te maken met aangevallen voelen.quote:Op woensdag 6 april 2011 09:02 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je voelt je wel aangevallen jochie, nergens voor nodig toch
quote:Op woensdag 6 april 2011 09:03 schreef Bos81 het volgende:
Hoi, Ik denk dat ik vast naar mijn werk fiets.
stomme gedachtes enzo..
Het was ook een grapje meisjequote:Op woensdag 6 april 2011 09:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het barst van de nieuwe mensen![]()
Mits je normaal reageert ja
wat een kromme zinquote:Op woensdag 6 april 2011 09:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het was ook een grapje meisje
En zolang iemand niemand uit scheld is iedereen welkom![]()
Jaquote:Op woensdag 6 april 2011 09:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Meer e-ophitsmateriaal voor de vrouwen toch?
pfff ben al weer weg hoorquote:Op woensdag 6 april 2011 09:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, nieuwe mensenVerandering
![]()
![]()
Inderdaad ja ik heb mij vanaf het begin hier thuis gevoeld. Maar als je hier post en je begint te schelden of ons te behandelen als een stel debielen oid dan ben je niet welkomquote:Op woensdag 6 april 2011 09:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het barst van de nieuwe mensen![]()
Mits je normaal reageert ja
Dat ligt aan mijquote:Op woensdag 6 april 2011 09:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
wat een kromme zin![]()
Of ligt dat nu aan mij
* LovelyLady ploft naast marijke neer, houdt bordjes met cijfers vastquote:Op woensdag 6 april 2011 09:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja![]()
![]()
![]()
Keuringspics in de PM graag
Oh nee, blijfquote:Op woensdag 6 april 2011 09:06 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
pfff ben al weer weg hoor
moet toevallig iets doen
alweerquote:Op woensdag 6 april 2011 09:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja![]()
![]()
![]()
Die heb je al. Met boxershorts!quote:Op woensdag 6 april 2011 09:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja![]()
![]()
![]()
Kwam eigenlijk alleen even kijken omdat er over me gepraat werd werd. Niet eens heel negatief allemaal.quote:Op woensdag 6 april 2011 09:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als je de sfeer komt verzieken mag je gewoon wegblijven. Heeft niks te maken met aangevallen voelen.
is ze jou ook al aan het hosselenquote:
Niet huilen, PM naar de dames sturen! En lief zijn allebei!quote:Op woensdag 6 april 2011 09:09 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Kwam eigenlijk alleen even kijken omdat er over me gepraat werd werd. Niet eens heel negatief allemaal.
Maar nu ik zie hoe leuk het eigenlijk is kom ik vaker, mits ik van jou niet hoef 'op te flikkeren' natuurlijk.
Wat is dat trouwens voor absurde manier van gedag zeggen. En dan durven zeggen dat iedereen welkom is ook.
Nee, nog steedsquote:
Nuutquote:
Neequote:
De trutquote:
Het is hier ook gezellig, maar hou het leuk, en dan is iedereen gewoon welkomquote:Op woensdag 6 april 2011 09:09 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Kwam eigenlijk alleen even kijken omdat er over me gepraat werd werd. Niet eens heel negatief allemaal.
Maar nu ik zie hoe leuk het eigenlijk is kom ik vaker, mits ik van jou niet hoef 'op te flikkeren' natuurlijk.
Wat is dat trouwens voor absurde manier van gedag zeggen. En dan durven zeggen dat iedereen welkom is ook.
Ja doe ik ook.quote:
Ja lukt wel zet ook wat muziek op, komt wel goed. Ben er zo en het zijn een paar lange rechte wegen die ik moet fietsen\quote:Op woensdag 6 april 2011 09:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
doe je voorzichtig? Niet teveel laten afleiden door de gedachtes hoor. Hoofdje bij het verkeer houden
je hebt beter dan foto's gezienquote:Op woensdag 6 april 2011 09:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, nog steeds![]()
[..]
Nuut
[..]
NeeIk ga eens klagen
Dat dus en er werd om minder leuke redenen over je gepraat... Als jij mensen uitscheldt dan waarderen wij dat niet zo, niet zo heel gek toch?quote:Op woensdag 6 april 2011 09:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
De trut![]()
[..]
Het is hier ook gezellig, maar hou het leuk, en dan is iedereen gewoon welkom![]()
Brand zequote:Op woensdag 6 april 2011 09:10 schreef Pheno het volgende:
Zo, dat was het formele gedeelte, nu is het tijd om mijn bek te branden aan die peper.
quote:Op woensdag 6 april 2011 09:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je hebt beter dan foto's gezien![]()
ik heb notabene naast je geslapen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
If life gives you lemons make lemonade
Behind every bitch there is a man who made her that way :)
Suikertaartje heeft altijd gelijk
Blijf even gezellig hier...quote:Op woensdag 6 april 2011 09:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]True
Zal ik nog een poging tot slapen doen of opstaan? Of wakker blijven maar op bed blijven liggen? Mmmhhh.. keuzes keuzes
quote:Op woensdag 6 april 2011 09:14 schreef Panda72 het volgende:
Oh my god![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hahahaha
[ Bericht 37% gewijzigd door #ANONIEM op 06-04-2011 09:15:23 ]
Nasi als kliekje etenquote:
Iedereen is ook welkom,mits er normaal gedaan wordt. Als je hier scheldend en sfeerverziekend binnenkomt, dan krijg je echter een bijpassende begroeting.quote:Op woensdag 6 april 2011 09:09 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Lekker hoorquote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 09:14 schreef Panda72 het volgende:
Oh my god![]()
Ik klikte!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Keequote:Op woensdag 6 april 2011 09:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Blijf even gezellig hier...
[..]
![]()
hahahaha
Think out of the box!quote:
Ik ken meer mensen die dat doenquote:
De nasi is net op.quote:Op woensdag 6 april 2011 09:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
KeeEn dan zo maar ontbijt verzinnen
Dat is toch in elke SC zo, in een ander hoef je ook niet zo binnen te stormen hoorquote:Op woensdag 6 april 2011 09:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Iedereen is ook welkom,mits er normaal gedaan wordt. Als je hier scheldend en sfeerverziekend binnenkomt, dan krijg je echter een bijpassende begroeting.
Ik heb ooit op een vrijdag ergens vorig jaar (Remlof was daar overigens bij aanwezig) Rocknijntje Ruknijntje genoemd. Puur amicaal nadat ze voor mij een koosnaampje (ik meen Stinkstaartjequote:Op woensdag 6 april 2011 09:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat dus en er werd om minder leuke redenen over je gepraat... Als jij mensen uitscheldt dan waarderen wij dat niet zo, niet zo heel gek toch?Dus praat vooral gezellig mee, maar houdt het inderdaad leuk
ik ookquote:Op woensdag 6 april 2011 09:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ken meer mensen die dat doen
Ik vind het niet eens vroeg, normaal is was het ontbijt om vijf uurquote:Op woensdag 6 april 2011 09:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ken meer mensen die dat doen
_A_ ookquote:Op woensdag 6 april 2011 09:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ookMaar ik blijf me erover verbazen
Was het niet muck die zij dat je op moest sodemieteren? zij is het vriendinnetje van toek dus wellicht dat ze daarom ietwat fel reageerdequote:Op woensdag 6 april 2011 09:17 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik heb ooit op een vrijdag ergens vorig jaar (Remlof was daar overigens bij aanwezig) Rocknijntje Ruknijntje genoemd. Puur amicaal nadat ze voor mij een koosnaampje (ik meen Stinkstaartje) bedacht had.
Veel meer is er niet aan de hand. Ben ook heel het jaar hier niet geweest verder.
De suggestie die gewekt werd gisteren door met name Toekito vind ik behoorlijk triest en daarom vroeg ik even hoe of wat.
Vervolgens begon jij toen ik daar vanmorgen naar vroeg meteen te roepen dat ik moest opflikkeren.
Wil ik op zich best doen maar vraag het dan gewoon normaal. Heb jou niets misdaan toch?
Inderdaad als je hier de 1e keer binnenkomt vallen en post. Hallo stelletje halve garen jullie laten niemand in jullie stomme achterlijk clubje toe. Jullie hebben zeker het verstand van een zoutkorrel en volgens mij zijn jullie allemaal spuuglelijk en hebben jullie geen werken zodat jullie de hele dag kunnen fokken.quote:Op woensdag 6 april 2011 09:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Iedereen is ook welkom,mits er normaal gedaan wordt. Als je hier scheldend en sfeerverziekend binnenkomt, dan krijg je echter een bijpassende begroeting.
Was een typo van de kersverse vaderquote:Op woensdag 6 april 2011 09:16 schreef charmed_angel het volgende:
Panda![]()
Ik had nog een vraag. Heb je nog aan je collega gevraagd of het ehct bijna 10 kilo was??? Die baby
Hier om het goed te maken:quote:Op woensdag 6 april 2011 09:17 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik heb ooit op een vrijdag ergens vorig jaar (Remlof was daar overigens bij aanwezig) Rocknijntje Ruknijntje genoemd. Puur amicaal nadat ze voor mij een koosnaampje (ik meen Stinkstaartje) bedacht had.
Veel meer is er niet aan de hand. Ben ook heel het jaar hier niet geweest verder.
De suggestie die gewekt werd gisteren door met name Toekito vind ik behoorlijk triest en daarom vroeg ik even hoe of wat.
Vervolgens begon jij toen ik daar vanmorgen naar vroeg meteen te roepen dat ik moest opflikkeren.
Wil ik op zich best doen maar vraag het dan gewoon normaal. Heb jou niets misdaan toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Maar het is toch zo?quote:Op woensdag 6 april 2011 09:20 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Inderdaad als je hier de 1e keer binnenkomt vallen en post. Hallo stelletje halve garen jullie laten niemand in jullie stomme achterlijk clubje toe. Jullie hebben zeker het verstand van een zoutkorrel en volgens mij zijn jullie allemaal spuuglelijk en hebben jullie geen werken zodat jullie de hele dag kunnen fokken.
Met zo'n post maak je geen vrienden.
Kloptquote:Op woensdag 6 april 2011 09:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is toch in elke SC zo, in een ander hoef je ook niet zo binnen te stormen hoordan wordt je net zo hard uitgekotst
Ik duim mee. Het komt allemaal goed met die kiezenquote:Oh en gaan jullie morgen even duimen voor mijn vriendje? die moet 2 verstandskiezen laten trekkenen hij is zooooooooooooo nerveus
Ja dat dus.quote:Op woensdag 6 april 2011 09:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Was een typo van de kersverse vader![]()
vrouwquote:Op woensdag 6 april 2011 09:20 schreef MaleDuck het volgende:
Maar wat moet ik nou morgen op die launch aan? Ik heb echt geen idee!
strak in pakquote:Op woensdag 6 april 2011 09:20 schreef MaleDuck het volgende:
quote:Op woensdag 6 april 2011 09:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hier om het goed te maken:
NSFW, denk ikof je hebt collega's die het wel leuk vinden. Dan mag je klikken! Genoeg warnings mods?
Genoeg WARMIING mods dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben nog niet goed op dreef vandaag ....
Ik begreep dat je TFM ook onderhanden had genomen... En dat vind ik niet tof... Maar ik reageerde zo samen met Muck omdat wij een beeld hadden van jou dat niet echt positief was neequote:Op woensdag 6 april 2011 09:17 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
langharig werkschuw tuig hier!quote:
Ga als heks met een bezemsteel. Ik ken HP niet zo denderend op wat trailers van tv naquote:Op woensdag 6 april 2011 09:20 schreef MaleDuck het volgende:
Iets met tovenaargedoequote:Op woensdag 6 april 2011 09:20 schreef MaleDuck het volgende:
quote:Op woensdag 6 april 2011 09:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Was een typo van de kersverse vader![]()
Met picsquote:Op woensdag 6 april 2011 09:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik begreep dat je TFM ook onderhanden had genomen... En dat vind ik niet tof... Maar ik reageerde zo samen met Muck omdat wij een beeld hadden van jou dat niet echt positief was neeDus kom het vooral veranderen zou ik zeggen, verras ons eens aangenaam
![]()
Barreltjequote:
Ja hoiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Maar het is wel fijn om toch bevestigd te zienquote:
Ja, want stokstaartjesquote:Op woensdag 6 april 2011 09:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Met pics![]()
![]()
[..]
Barreltje* LovelyLady zet mok thee neer
Harry Potter Kostuum natuurlijkquote:Op woensdag 6 april 2011 09:20 schreef MaleDuck het volgende:
quote:Op woensdag 6 april 2011 09:23 schreef Barreltje het volgende:
hetzijn ook altijd dezelfde die er op reageren
HaiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles goed btw?
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
ik ben naar de kapster geweestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Ik heb geen lang haar.quote:
En heeft ze je met glibberige vingers in de haren gestreken?quote:
Herkeuring?quote:Op woensdag 6 april 2011 09:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja![]()
![]()
![]()
jij bent kortharig een-ogig mcgyver tuig!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
Wij ook van jou, genoeg geslijm,hup aan het werkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.of wil je ook bij dat langharig werkschuw tuig horen
he bahquote:Op woensdag 6 april 2011 09:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Harry Potter Kostuum natuurlijk
[ afbeelding ]totally not charming
Ik ga vanmiddagquote:als het rustig is
alles weer wat beter!quote:
Je weet maar nooit wat er veranderdquote:Op woensdag 6 april 2011 09:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Herkeuring?
Dacht dat je al genoeg te keuren hebt gehad![]()
...
Oeh, bijpunten of iets heel anders qua kapsel?quote:Op woensdag 6 april 2011 09:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wij ook van jou, genoeg geslijm,hup aan het werkof wil je ook bij dat langharig werkschuw tuig horen
[..]
he bahtotally not charming
![]()
[..]
Ik ga vanmiddagals het rustig is
Ja, zo voel ik me wel even jaquote:
Ja, daar zal het wel op neerkomen denk ik...quote:
Ja, oke, maar waar haal ik dat voor morgenavond...quote:Op woensdag 6 april 2011 09:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Harry Potter Kostuum natuurlijk
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 6 april 2011 09:26 schreef Barreltje het volgende:
[..]
jij bent kortharig een-ogig mcgyver tuig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
ik BEN werkschuw tuig.. al kost het nog best wat moeite om te doen alsof ik werkquote:Op woensdag 6 april 2011 09:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wij ook van jou, genoeg geslijm,hup aan het werkof wil je ook bij dat langharig werkschuw tuig horen
BarBabequote:Op woensdag 6 april 2011 09:26 schreef Barreltje het volgende:
[..]
alles weer wat beter!
rustig aan op het werk !![]()
en m'n deelname aan een seminar aan het regelen.. heb er super zin in .. hoop dat het doorgaat!
Mooi en lekkerquote:Op woensdag 6 april 2011 09:26 schreef Barreltje het volgende:
[..]
alles weer wat beter!
rustig aan op het werk !![]()
en m'n deelname aan een seminar aan het regelen.. heb er super zin in .. hoop dat het doorgaat!
Nee joh ik ben zo weer weg hierquote:Op woensdag 6 april 2011 09:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik begreep dat je TFM ook onderhanden had genomen... En dat vind ik niet tof... Maar ik reageerde zo samen met Muck omdat wij een beeld hadden van jou dat niet echt positief was neeDus kom het vooral veranderen zou ik zeggen, verras ons eens aangenaam
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
process, HSE en de olie maatschappijquote:Op woensdag 6 april 2011 09:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mooi en lekker
En seminar, nice!Waar gaat het over?
Das waar... Dus... Herkeuring, wanneerquote:Op woensdag 6 april 2011 09:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je weet maar nooit wat er veranderd![]()
thanks but no thanksquote:Op woensdag 6 april 2011 09:30 schreef Kentekenplaat het volgende:
Iemand nog belang bij een keelontsteking? Ik heb er nog één in de aanbieding.
quote:Op woensdag 6 april 2011 09:29 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee joh ik ben zo weer weg hier
Alleen die Toekito malloot + vriendjes moet mijn username niet in de TT van dit topic zetten en domme verhalen rondstrooien over dat ik mensen kanker toe zou wensen (gaat het ff niet of zo) want dan kom ik elke dag ouwezeikstralen.
Zo en nu ben ik weer helemaal klaar met janken dus fapmateriaal voor de dames om het goed te makenIk denk dat we kunnen concluderen dat we het allemaal niet zo handig hebben aangepaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wees vooral welkom, maar wel gezellig
![]()
En stokstaartjes
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
ik ben iig wel al vroeg bezigquote:
er komt een dag dat je niks te doen hebt.. echt.. die komt er wel!quote:Op woensdag 6 april 2011 09:31 schreef Symphonic het volgende:
Leuk klusje
Al mijn roosters voor de laatste periode staan er dubbel in
Uhmzzz.... ik meen het niet hoorquote:Op woensdag 6 april 2011 09:27 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, oke, maar waar haal ik dat voor morgenavond...
je moet em alleen wel even in grunn gaan halenquote:Op woensdag 6 april 2011 09:31 schreef Panda72 het volgende:
Pheno als je de volgende keer nasi eet is deze sambal er ook erg lekker bij.
[ afbeelding ]
Ik heb geen flauw idee waar het over gaatquote:Op woensdag 6 april 2011 09:29 schreef Barreltje het volgende:
[..]
process, HSE en de olie maatschappij
3 daagjesbij parijs
3 daagjes strak in het pak en vervolgens door naar de camping in de ardennen :p op m'n hoge hakjes etc
Ehm, nee dankjequote:Op woensdag 6 april 2011 09:30 schreef Kentekenplaat het volgende:
Iemand nog belang bij een keelontsteking? Ik heb er nog één in de aanbieding.
quote:Op woensdag 6 april 2011 09:31 schreef Symphonic het volgende:
Leuk klusje
Tuurlijk zonder SHE zou het geen goed programma zijnquote:Op woensdag 6 april 2011 09:29 schreef Barreltje het volgende:
[..]
process, HSE en de olie maatschappij
3 daagjesbij parijs
3 daagjes strak in het pak en vervolgens door naar de camping in de ardennen :p op m'n hoge hakjes etc
quote:Op woensdag 6 april 2011 09:31 schreef Symphonic het volgende:
Leuk klusje
1 | Sudo rm -rf |
Zal ik de 16e eerder komen dan doe ik het welquote:Op woensdag 6 april 2011 09:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je weet maar nooit wat er veranderd![]()
[..]
Oeh, bijpunten of iets heel anders qua kapsel?
Ik moet mijn haar weer nodig verven, maar heb geen zin
quote:Op woensdag 6 april 2011 09:29 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee joh ik ben zo weer weg hier
Alleen die Toekito malloot + vriendjes moet mijn username niet in de TT van dit topic zetten en domme verhalen rondstrooien over dat ik mensen kanker toe zou wensen (gaat het ff niet of zo) want dan kom ik elke dag ouwezeikstralen.
Zo en nu ben ik weer helemaal klaar met janken dus fapmateriaal voor de dames om het goed te makenIk vond die andere foto leukerderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
heheh de camping is NA het seminarquote:Op woensdag 6 april 2011 09:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee waar het over gaatMaar klinkt tof
Vooral de camping
![]()
[..]
Ehm, nee dankje
batsen ?quote:Op woensdag 6 april 2011 09:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
was het maar waar dat ik het kon batchen
weet jij al wat je aandoet??quote:Op woensdag 6 april 2011 09:33 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Tuurlijk zonder SHE zou het geen goed programma zijn
Hey hard-aan-het-werkquote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 09:35 schreef Barreltje het volgende:
[..]
weet jij al wat je aandoet??
als je niks kan bedenken wil ik wel gaan hoor![]()
ik heb genoeg om aan te doen ..Morgenavond, Amsterdam Centraal Station en ik heb nog geen introduceeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
Ik heb zoveel uitgroei... ik hoop het voor die tijd wel gedaan te hebbenquote:Op woensdag 6 april 2011 09:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zal ik de 16e eerder komen dan doe ik het welik vind het zo leuk om te doen
[..]
Ik vond die andere foto leukerder![]()
Weet ikquote:Op woensdag 6 april 2011 09:34 schreef Barreltje het volgende:
[..]
heheh de camping is NA het seminar
Hoiquote:
hoe laat??quote:Op woensdag 6 april 2011 09:37 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Morgenavond, Amsterdam Centraal Station en ik heb nog geen introducee
heb ook zooo veel zin in de camping! :yquote:Op woensdag 6 april 2011 09:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb zoveel uitgroei... ik hoop het voor die tijd wel gedaan te hebbenMaar jij mag sowieso eerder komen natuurlijk
[..]
Weet ik![]()
[..]
Hoi![]()
quote:Op woensdag 6 april 2011 09:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Bar![]()
tot 12 uur en dan klaar want geen zak te doen
Toekquote:
Zal ik zondag komen?quote:Op woensdag 6 april 2011 09:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb zoveel uitgroei... ik hoop het voor die tijd wel gedaan te hebbenMaar jij mag sowieso eerder komen natuurlijk
trevquote:
wacht ik stuur je wel even een pm met de infoquote:Op woensdag 6 april 2011 09:38 schreef Barreltje het volgende:
[..]
hoe laat??gaat mevrouw duck niet mee??
quote:
Pics or it didn't happen! Oh wacht, dat was het probleem juist!quote:Op woensdag 6 april 2011 09:33 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Tuurlijk zonder SHE zou het geen goed programma zijn
quote:Op woensdag 6 april 2011 09:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Pics or it didn't happen! Oh wacht, dat was het probleem juist!
Oh, je kent de hele SHE-rel nietquote:
[..]
[..]
Aanstaande?quote:
[..]
Daar dacht ik ook al aanquote:Op woensdag 6 april 2011 09:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Idd... was een beetje dubbele opmerkingquote:Op woensdag 6 april 2011 09:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Korte uitleg:quote:
ik heb alleen voor SR betaalt toen. afgelopen jaar ook weerquote:Op woensdag 6 april 2011 09:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Korte uitleg:
-Serious request-actie
- FOK!users doen ook acties
- SHE zou tegen betaling sensuele foto's van haarzelf maken en naar de betalers sturen
- FOK!ers betalen
- SHE krabbelt terug
- Einde verhaal
Ow ja datquote:Op woensdag 6 april 2011 09:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Korte uitleg:
-Serious request-actie
- SHE zou tegen betaling sensuele foto's van haarzelf maken en naar de betalers sturen
- FOK!ers betalen
- SHE krabbelt terug
- Einde verhaal
quote:Op woensdag 6 april 2011 09:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Korte uitleg:
-Serious request-actie
- FOK!ers betalen
- SHE krabbelt terug
- Einde verhaal
Ik al wel vaker maar meer voor SR via de normale wegquote:Op woensdag 6 april 2011 09:48 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik heb alleen voor SR betaalt toen. afgelopen jaar ook weer
Ik doe er niet aan mee. Door dat gedoe was het sowieso allemaal minder vorig jaarquote:Op woensdag 6 april 2011 09:48 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik heb alleen voor SR betaalt toen. afgelopen jaar ook weer
wtfquote:
jah dat denk ik ook wel.quote:Op woensdag 6 april 2011 09:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik doe er niet aan mee. Door dat gedoe was het sowieso allemaal minder vorig jaar
Dat had redenen, wat logisch is. Danny gaat dat risico niet nog eens lopen.quote:Op woensdag 6 april 2011 09:52 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah dat denk ik ook wel.
was ook geen echte grote inzamelingsactie vanuit FOK
jah idd, was toen hoop gezeik, uiteindelijk kreeg iedereen toch een half jaar abbo ofzo ?quote:Op woensdag 6 april 2011 09:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat had redenen, wat logisch is. Danny gaat dat risico niet nog eens lopen.
Kuukskequote:
Zo, da's enthousiast.quote:
mensen uit brabant krijgen een enthousiaste begroetingquote:
Kuukquote:
mwehje kan altijd direct geven he?quote:Op woensdag 6 april 2011 09:52 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah dat denk ik ook wel.
was ook geen echte grote inzamelingsactie vanuit FOK
weltrustenquote:Op woensdag 6 april 2011 09:56 schreef DaMart het volgende:
Tijd om de trein te verlaten en op kantoor verder te slapen.
ik wou dat ik daar tijd voor hadquote:Op woensdag 6 april 2011 09:56 schreef DaMart het volgende:
Tijd om de trein te verlaten en op kantoor verder te slapen.
jah iddquote:Op woensdag 6 april 2011 09:56 schreef Barreltje het volgende:
[..]
mwehje kan altijd direct geven he?
wij hebben nog gekeken of de een veiling konden winnenmaar dat was helaas niet gelukt
Patapon ?quote:
Mijn gevoel zegt dat het een Japans spelleke is ofzo.quote:
zo klinkt het wel jahquote:Op woensdag 6 april 2011 10:01 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mijn gevoel zegt dat het een Japans spelleke is ofzo.
euw. lekkende machine?quote:Op woensdag 6 april 2011 10:05 schreef Crazy-M het volgende:
Mijn thee smaakt naar de Koffie met een mix van chcola
weet niet, maar ik doe altijd als ik moet lopen eerst de thee en dan pas voor de rest de koffie enzo. Voorkomt deze bijsmaakquote:
Muismeisje, ze bestaat nogquote:
vertel het verhaal nog eensquote:Op woensdag 6 april 2011 10:10 schreef Crazy-M het volgende:
Was hier net een klant, en die heeft een dochter.
Die dochter heeft hier ook vakantiewerk gedaan en toen die bij mij kwam voor een vraag klapte ik helemaal dicht
maar goed, dat die vent haar vader is
echt zoveel verschil haha
En C_A: het was de vader van muismeisje
Ik vond het prima te doen hoor buiten.quote:
iddquote:Op woensdag 6 april 2011 10:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee het valt wel tegen he?
[..]
vraarie
ik ben nog niet buiten geweestquote:Op woensdag 6 april 2011 10:14 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik vond het prima te doen hoor buiten.
stuur eens een beetje zon hierheen?quote:Op woensdag 6 april 2011 10:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
idd![]()
maar de zon begint hier al een beetje te schijnen dus het zal dadelijk wel beter worden
Toetje!quote:
als ik haar weer zie jahquote:
o jah, jij ook meegekregen hequote:
Je weet niet wat je mist!quote:Op woensdag 6 april 2011 10:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ben nog niet buiten geweest
Ik krijg alles mee.quote:
zodra hij hier genoeg heeft geschenen zal ik dat doenquote:Op woensdag 6 april 2011 10:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
stuur eens een beetje zon hierheen?
ik ben stiekem wel bij dat ik een longsleeve onder m'n polootje aan hebquote:
is het mistig!?quote:
kouquote:
Eh. Nee.quote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 10:17 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik ben stiekem wel bij dat ik een longsleeve onder m'n polootje aan heb
en mocht het toch warm worden dan kan die altijd nog uit
quote:
Ik heb dat ook gedaan hoor, een longsleeve onder mijn blouse... en blij dat ik ben, want heb het wel koudquote:Op woensdag 6 april 2011 10:17 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik ben stiekem wel bij dat ik een longsleeve onder m'n polootje aan heb
en mocht het toch warm worden dan kan die altijd nog uit
vertel, wanneer is dat?quote:
suikertjequote:
als je met dekentje op de bank zit, je zoon honderduit babbelt over zijn vader die buiten staat te spelen met de hogedrukspuit en je je tuinmeubels en terras weer schoon ziet wordenquote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 10:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
als je met dekentje op de bank zit, je zoon honderduit babbelt over zijn vader die buiten staat te spelen met de hogedrukspuit en je je tuinmeubels en terras weer schoon ziet worden
hoiquote:
juh, hoofdpijn, keel helemaal dik (aan de binnenkant nu ookquote:
Beterschap lief Suikertaartje. Suikerbeeb is helemaal geweldigquote:Op woensdag 6 april 2011 10:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
als je met dekentje op de bank zit, je zoon honderduit babbelt over zijn vader die buiten staat te spelen met de hogedrukspuit en je je tuinmeubels en terras weer schoon ziet worden
en als alles klaar is ben je zeker weer opgeknaptquote:Op woensdag 6 april 2011 10:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ow... in die situatie kom ik voorlopig niet denk ikquote:Op woensdag 6 april 2011 10:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
* LovelyLady geeft een knuffel en wrijft je warmquote:Op woensdag 6 april 2011 10:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hoi
[..]
juh, hoofdpijn, keel helemaal dik (aan de binnenkant nu ook) en hoesten en snot en ik krijg het niet meer warm
Ik ook niet hoop ikquote:Op woensdag 6 april 2011 10:28 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ow... in die situatie kom ik voorlopig niet denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |