quote:Op woensdag 6 april 2011 01:12 schreef DaMart het volgende:
Wat een verkwisting trouwens weer... vorig jaar nog een nieuwe bankpas van Fortis gekregen, vandaag een brief dat ik nu weer een nieuwe van ABN krijg omdat dat beter in hun huisstijl past.
Ja, maar dan ook nog eens eerst een brief sturen dat ik een nieuwe pas ga krijgen, en daarna een brief krijgen mét de nieuwe pas... doe dat in één keer... scheelt ik weet niet hoeveel euro aan portokosten als je dit bij al je klanten doetquote:Op woensdag 6 april 2011 01:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan weet je tenminste wel waar je voor betaald.
quote:Op woensdag 6 april 2011 01:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, maar dan ook nog eens eerst een brief sturen dat ik een nieuwe pas ga krijgen, en daarna een brief krijgen mét de nieuwe pas... doe dat in één keer... scheelt ik weet niet hoeveel euro aan portokosten als je dit bij al je klanten doet.
Nog meer geldverspilling, zo'n communicatiemanagerquote:Op woensdag 6 april 2011 01:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Er zal wel ergens een 'Comminucatiemanager' of iets van dien aard zitten die het belangrijk vind.
quote:Op woensdag 6 april 2011 01:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nog meer geldverspilling, zo'n communicatiemanager.
Echt he. Van die bozo's die zo'n kutopleiding vol met niks hebben gevolgd en daar bakken met geld verdienen.quote:Op woensdag 6 april 2011 01:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Er zal wel ergens een 'Comminucatiemanager' of iets van dien aard zitten die het belangrijk vind.
Ja precies, dan kunnen ze beter een soort sociale werkplaats vormen en dat soort functies in het leven roepen... ik zie de functieomschrijving al voor me:quote:Op woensdag 6 april 2011 01:20 schreef JJH het volgende:
[..]
Stel je voor dat we de mensen geld terug moeten geven omdat we overhouden op de begroting.
quote:Van de communicatiemanager wordt verwacht dat hij/zij veel onnodige communicatie verzorgt, en de kosten voor postverzending flink opschroeft. Verder moet hij/zij in staat zijn om koffie en thee te zetten en op te drinken, en veel gezellige praatjes met collega's te maken. Dit alles tegen een riant salaris, dat wij anders aan de klanten moeten teruggeven.
Ja, de foto's staan op de USB-stick, dus ik ga zo ook slapen. En dan maar even 2 uurtjes later opstaan dan normaal.quote:Op woensdag 6 april 2011 01:20 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Echt he. Van die bozo's die zo'n kutopleiding vol met niks hebben gevolgd en daar bakken met geld verdienen.![]()
![]()
Maarre, het was gezellig met jullie kletschen heren, ik ga lekker slapen![]()
Trusten!
Waar kan ik solliciteren? Dat kan ik ook wel!quote:Op woensdag 6 april 2011 01:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja precies, dan kunnen ze beter een soort sociale werkplaats vormen en dat soort functies in het leven roepen... ik zie de functieomschrijving al voor me:
[..]
Trusten.quote:Op woensdag 6 april 2011 01:24 schreef DaMart het volgende:
Dus welterusten iedereen die dit nog leest voor hij/zij wakker wordt.
Uiteraardquote:Op woensdag 6 april 2011 01:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Waar kan ik solliciteren? Dat kan ik ook wel!
Er is toch wel een riant leasebudget hè?
quote:Op woensdag 6 april 2011 01:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Uiteraard.
Je mag zelfs een cabrio uitzoeken, de extra kosten worden wel verhaald op de klanten.
quote:Op woensdag 6 april 2011 01:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die valt wel binnen het budget ja.
En nu ben ik echt weg.
morge trevquote:
Morgequote:Op woensdag 6 april 2011 07:32 schreef minkuukel het volgende:
Mogguh medeleuters![]()
Mijnheer Zaagmans is on the raod
Liftsterquote:Op woensdag 6 april 2011 07:30 schreef Barretje80 het volgende:
morguh!
te weinig geslapen
wordt weer half dood op werk zitten..
eens kijken of het vandaag een keer lukt om naar yoga te gaan.. hopelijk vergeet ik m'n spulletjes niet
gekquote:
minkuquote:Op woensdag 6 april 2011 07:32 schreef minkuukel het volgende:
Mogguh medeleuters![]()
Mijnheer Zaagmans is on the raod
ajaxquote:
duckiequote:
buurvrouwquote:
Hallomedokiequote:
Pas op voor de hunter !!!quote:
Morge slaapkopjequote:
Megaquotequote:Op woensdag 6 april 2011 07:35 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Liftster
[..]
gek
[..]
minku![]()
[..]
ajax
[..]
duckie![]()
[..]
buurvrouw
Morge Wokquote:Op woensdag 6 april 2011 07:35 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Liftster
[..]
gek
[..]
minku![]()
[..]
ajax
[..]
duckie![]()
[..]
buurvrouw
quote:
Ik zie het plaatje hier niet, maar aan de url te zien wil ik m ook niet zienquote:
quote:
pas op voor de jagersquote:Op woensdag 6 april 2011 07:38 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik zie het plaatje hier niet, maar aan de url te zien wil ik m ook niet zien
[..]
![]()
Ah, het is MD wegjaagtijd...
duidelijk, dan ga ik maar aan het werk
het wordt Bilthoven -Hilversum - Bussum..quote:
goedemorgenquote:Op woensdag 6 april 2011 07:40 schreef charmed_angel het volgende:
Goedemorgen
Zo dat was best moeilijk om me bed uit te komen. Helaas was ik pas om 7:20 uur op me werk... dus kan pas om 16:50 uur naar huis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |