Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Meet op voorstel van KGOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi, dan ga ik wat kamers voorboeken. Kamers svp reserveren voor 20 mei. BBQ/TEA mogen tot een week van tevoren gratis geannuleerd worden, maar wel graag zo vroeg mogelijk reserveren ivm inkoop en rooster.
Aanmelden Via PM bij Marijkezwolle.
Vereiste gegevens: NAW, emailadres, telefoonnummer en aan welke onderdelen van het programma je mee wilt doen. Daarnaast indien je wilt overnachten: voor hoeveel eprsonen je boekt +.eventuele voorkeur voor 1persoons/2persoons/3persoons kamer. Voorkeur dus, geen garantie
Whehehe hoe vet.quote:Op woensdag 6 april 2011 00:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daar heb ik de catering nog gedaan
quote:(i) Top 20 in de KoffieSC-reeks op 05-04-2011 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 327 Marijkezwolle
02. 316 JJH
03. 297 RockNijntje
04. 189 Trevland
05. 160 LovelyLady
06. 144 wel.o.k
07. 139 Crazy-M
08. 127 suikertaartje
09. 124 Pheno
10. 112 crv
11. 099 Toekito
12. 095 Barreltje
13. 080 MPG
14. 075 Koen66
15. 066 charmed_angel
16. 061 sararaats
17. 057 Symphonic
18. 054 Dr_Flash
19. 053 goldfinger1963
20. 049 Bos81
Reeks-statistieken!
quote:
quote:
Normaal komt er niet veel bloed bij WWE kijken.quote:Op woensdag 6 april 2011 00:05 schreef sararaats het volgende:
Ik ben zo terug, nu wordt het echt een bloedbad.
ik sta erinquote:
Wtf, pepers in je kapsalon?quote:Op woensdag 6 april 2011 00:08 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ook eentje, zonder pepers.
En verkopen jullie ook sigaretten?
GMTAquote:
Slaap lekkerquote:Op woensdag 6 april 2011 00:04 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 draait zichzelf ook weer in een bolletje..
lekker slapen.. BarMan komt vanzelf wel thuis
tot morgen ochtend!!
ook fors in TAL gepost nog?quote:Op woensdag 6 april 2011 00:09 schreef JJH het volgende:
[..]
Weer tweede, ik vrees voor de dagstats.
Oh, dat ken ik niet. Ik doe altijd zonder sambal.quote:Op woensdag 6 april 2011 00:09 schreef JJH het volgende:
[..]
Bij ons doen ze er altijd van die pepers in.
Ik bestel altijd zonder.
Wtf, sambal in kapsalon?quote:Op woensdag 6 april 2011 00:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, dat ken ik niet. Ik doe altijd zonder sambal.
met sambalquote:Op woensdag 6 april 2011 00:10 schreef JJH het volgende:
[..]
Wtf, sambal in kapsalon?
Gewoon Shoarma, patat, kaas, saus en sla. Klaar.
Die zullen ze bij jou in de buurt toch ook wel hebben?quote:Op woensdag 6 april 2011 00:10 schreef Koen66 het volgende:
ik MOET ook een keer zo'n kapsalon eten
Maar heb ze hier nog nergens gezien
Tuurlijk, normaal gesproken is het sambal en knoflooksaus. Net als normale kebab pizza/broodje.quote:Op woensdag 6 april 2011 00:10 schreef JJH het volgende:
[..]
Wtf, sambal in kapsalon?
Gewoon Shoarma, patat, kaas, saus en sla. Klaar.
was weer rustig daar dusquote:Op woensdag 6 april 2011 00:10 schreef JJH het volgende:
[..]
Fors, fors. Zal een post of 30 zijn ofzo, gok ik.
Waar woonde je ookalweer? Schiedam toch of was dat Kally? Die hebben op het station. Of was dat nou op station Gouda.. Hmmm. Ik en mijn geheugen.quote:Op woensdag 6 april 2011 00:10 schreef Koen66 het volgende:
ik ga eens op onderzoek uitquote:Op woensdag 6 april 2011 00:11 schreef JJH het volgende:
[..]
Die zullen ze bij jou in de buurt toch ook wel hebben?
In Zwolle hebben alle turkse restaurants ze inmiddels.
kom bij mij op visitequote:Op woensdag 6 april 2011 00:10 schreef Koen66 het volgende:
Zoetermeerquote:Op woensdag 6 april 2011 00:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waar woonde je ookalweer? Schiedam toch of was dat Kally? Die hebben op het station. Of was dat nou op station Gouda.. Hmmm. Ik en mijn geheugen.Kom maar naar Rotterdam dan!
Kally is Schiedam en Koen is Zoetermeerquote:Op woensdag 6 april 2011 00:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waar woonde je ookalweer? Schiedam toch of was dat Kally? Die hebben op het station. Of was dat nou op station Gouda.. Hmmm. Ik en mijn geheugen.Kom maar naar Rotterdam dan!
quote:Op woensdag 6 april 2011 00:10 schreef JJH het volgende:
[..]
Wtf, sambal in kapsalon?
Gewoon Shoarma, friet, kaas, saus en sla. Klaar.
Sambal in je shoarma? Net zo min hier.quote:Op woensdag 6 april 2011 00:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tuurlijk, normaal gesproken is het sambal en knoflooksaus. Net als normale kebab pizza/broodje.
Echt druk was het niet.quote:Op woensdag 6 april 2011 00:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
was weer rustig daar dus
Ik ben er niet eens geweest
quote:Op woensdag 6 april 2011 00:13 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
kom bij mij op visiteik woon boven n shoarmatent
quote:Op woensdag 6 april 2011 00:13 schreef RockNijntje het volgende:
Pittenvroeg op want proefwerk leren
quote:Op woensdag 6 april 2011 00:13 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
kom bij mij op visiteik woon boven n shoarmatent
slaap ze rockyquote:Op woensdag 6 april 2011 00:13 schreef RockNijntje het volgende:
Pittenvroeg op want proefwerk leren
ik kan bij alles sambal etenquote:Op woensdag 6 april 2011 00:13 schreef JJH het volgende:
[..]
Sambal in je shoarma? Net zo min hier.
Zal wel streekgebonden zijn.
Shoarma is geen kebab. Kapsalon is wel met kebab.quote:Op woensdag 6 april 2011 00:13 schreef JJH het volgende:
[..]
Sambal in je shoarma? Net zo min hier.
Zal wel streekgebonden zijn.
Wat is eigenlijk het verschil tussen shoarma en kebab?quote:Op woensdag 6 april 2011 00:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Shoarma is geen kebab. Kapsalon is wel met kebab.
Shoarma is niet met sambal nee.
daar woont myraela ookquote:
het ene is gehakt en het andere zijn reepjes vleesquote:Op woensdag 6 april 2011 00:15 schreef JJH het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk het verschil tussen shoarma en kebab?
koop wel eens kebab bij de Lidl, dat smaakt toch wel anders als Shoarmaquote:Op woensdag 6 april 2011 00:15 schreef JJH het volgende:
[..]
Is beiden reepjes toch?quote:Op woensdag 6 april 2011 00:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het ene is gehakt en het andere zijn reepjes vlees
toen ik er nog niet woonde at ik wel drie kapsalons in de maand ofzoquote:Op woensdag 6 april 2011 00:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zou dan trouwens minimaal drie keer in de week daar eten.
kebab is volgens mij van alles, sommige noemen spiesjes kebabquote:
http://www.goeievraag.nl/(...)kebab-shoarma.144198quote:Op woensdag 6 april 2011 00:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kebab is volgens mij van alles, sommige noemen spiesjes kebab
Ik kan het niet uitleggen. Maar je ziet/proeft het meteen.quote:Op woensdag 6 april 2011 00:15 schreef JJH het volgende:
[..]
Patat haal ik gewoon bij een Nederlandse patatzaak, dat vind ik lekkerder.quote:Op woensdag 6 april 2011 00:16 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
toen ik er nog niet woonde at ik wel drie kapsalons in de maand ofzonu woon ik hier twee jaar en heb er miss 3 in totaal op ofzo
haal er alleen wat als ik visite heb met honger of als ik zin heb in patat
kebab is geperst gehaktquote:
kebab is algemeen woord voor vleesquote:Op woensdag 6 april 2011 00:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kebab is volgens mij van alles, sommige noemen spiesjes kebab
Bij de Bram.quote:Op woensdag 6 april 2011 00:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Patat haal ik gewoon bij een Nederlandse patatzaak, dat vind ik lekkerder.
Opgerold op een deegpannenkoek is toch lachmachun?quote:
Bram Ladage, da's de baasquote:Op woensdag 6 april 2011 00:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bij de Bram.Heb echt nog nooit lekkere patat op van zo'n turks zaakje.
Dat dus. Ik zit hier vlakbij een snackbar die er al 30 jaar ofzo zit. Gewoon goed spul, is er ook altijd druk.quote:Op woensdag 6 april 2011 00:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bij de Bram.Heb echt nog nooit lekkere patat op van zo'n turks zaakje.
in lamacun zit vaak gekruid gehakt en groenten, geen donner ( die plakjes)quote:Op woensdag 6 april 2011 00:20 schreef JJH het volgende:
[..]
Opgerold op een deegpannenkoek is toch lachmachun?
Ik ken trouwens de eigenaar van een eigenaar in de binnenstad, mijn porties zijn altijd groter.
Die zit toch ook bij de koopgoot in R'dam centrum in de buurt? Klinkt me wel bekend in de oren.quote:
Bij de media markt zit er eentje.quote:Op woensdag 6 april 2011 00:21 schreef JJH het volgende:
[..]
Die zit toch ook bij de koopgoot in R'dam centrum in de buurt? Klinkt me wel bekend in de oren.
Oké, now I've lost it.quote:Op woensdag 6 april 2011 00:21 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
in lamacun zit vaak gekruid gehakt en groenten, geen donner ( die plakjes)
Ja, dat is wel in de buurt.quote:Op woensdag 6 april 2011 00:22 schreef JJH het volgende:
[..]
En die zit daar ook in de buurt toch? Ben er maar 2x geweest ofzo.
zit op veel plaatsen in de regio, hier in Zoetermeer ookquote:Op woensdag 6 april 2011 00:21 schreef JJH het volgende:
[..]
Die zit toch ook bij de koopgoot in R'dam centrum in de buurt? Klinkt me wel bekend in de oren.
vanuit de koopgoot richting blaak zit er eentje jaquote:Op woensdag 6 april 2011 00:21 schreef JJH het volgende:
[..]
Lekker gewerkt ook?quote:Op woensdag 6 april 2011 00:23 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Hoi
YupNu ff op de bank geploft.
Ja, stuk beter avondje dan gister.quote:
Prrima.quote:Op woensdag 6 april 2011 00:23 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, stuk beter avondje dan gister.Dat was echt druk. Vandaag lekker
En hoe ist met jou?
bizar hoeveel KSC-ers er altijd in staanquote:Op woensdag 6 april 2011 00:24 schreef JJH het volgende:
Dagcijfers #216
En ik was pas na vijven ofzo online.
Koeniequote:
Lekker!quote:Op woensdag 6 april 2011 00:24 schreef JJH het volgende:
[..]
Prrima.
Vandaag nog lekker vrij gehad, geen poot uitgestoken ook, morgen weer de weg op.
Trusten!quote:
tot vanmorgen straalkachelvriendjequote:
zielugquote:Op woensdag 6 april 2011 00:27 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
tot vanmorgen straalkachelvriendjemaar nu niemand
quote:Op woensdag 6 april 2011 00:27 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
tot vanmorgen straalkachelvriendjemaar nu niemand
Dat moet haast wel danquote:
Gfquote:
Trusten koenie, slaap lekkerquote:Op woensdag 6 april 2011 00:30 schreef Koen66 het volgende:
* Koen66 gaat slapen, morgen weer vroeg op
Trusteeeee![]()
![]()
![]()
slaap ze myraelaquote:
slaap ze koenquote:Op woensdag 6 april 2011 00:30 schreef Koen66 het volgende:
Trusteeeee![]()
![]()
![]()
twordt nog zieliger.. Als ie n paar nachtjes bij mij heeft geslapen en ik wordt wakker als hij er niet meer is, dan ga ik m altijd half slaperig zoeken in mn bedquote:
Trusten.quote:Op woensdag 6 april 2011 00:30 schreef Koen66 het volgende:
Trusteeeee![]()
![]()
![]()
Ahw.quote:Op woensdag 6 april 2011 00:31 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
twordt nog zieliger.. Als ie n paar nachtjes bij mij heeft geslapen en ik wordt wakker als hij er niet meer is, dan ga ik m altijd half slaperig zoeken in mn beden dan ben ik steeds even verdrietig als ik wakker genoeg ben om te beseffen dat ie in zn eigen bed is en niet naast mij
im a sucker for lovequote:
Trusten.quote:Op woensdag 6 april 2011 00:37 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ga ook slapen
* ldg wikkelt zich in haar kingsize dekbed om warm te worden en wrijft in haar oogjes van de slaap
kus!!
quote:Op woensdag 6 april 2011 00:35 schreef sararaats het volgende:
Moppies, ik spreek jullie later wel.
Slaapwel alvast
Mwah, Het ging over dat meisje van 12 dat bezwangerd is door haar vader, crv kwam weer eens binnen, onz radio geluisterd met Symh en LL, en verder een boel gezwetst en gelul in de ruimte.quote:Op woensdag 6 april 2011 00:45 schreef DaMart het volgende:
En weer thuis... heb ik nog wat boeiends gemist in die 2200 posts die zijn geplaatst toen ik er niet was?
En je mag er maar 100.quote:Op woensdag 6 april 2011 00:46 schreef DaMart het volgende:
Overigens schoot de terugreis wel lekker op... rijdt heerlijk door, zo'n lege vijfbaans A2.
O, niks gemist dus, behalve, ST, MZ, LL, Muck en andere dames.quote:Op woensdag 6 april 2011 00:46 schreef JJH het volgende:
[..]
Mwah, Het ging over dat meisje van 12 dat bezwangerd is door haar vader, crv kwam weer eens binnen, onz radio geluisterd met Symh en LL, en verder een boel gezwetst en gelul in de ruimte.
XD Ik heb geen idee, ik lees nooit terug!quote:Op woensdag 6 april 2011 00:45 schreef DaMart het volgende:
En weer thuis... heb ik nog wat boeiends gemist in die 2200 posts die zijn geplaatst toen ik er niet was?
quote:Op woensdag 6 april 2011 00:46 schreef JJH het volgende:
[..]
Mwah, Het ging over dat meisje van 12 dat bezwangerd is door haar vader, crv kwam weer eens binnen, onz radio geluisterd met Symh en LL, en verder een boel gezwetst en gelul in de ruimte.
Of harder.quote:
Oeh die van ons welquote:
De mijne ook niet, maar er is wel de ruimte voor.quote:
Dan ben ik gelijk weer nieuwgierig wat voor auto jullie hebben.quote:Op woensdag 6 april 2011 00:50 schreef Enfermera het volgende:
[..]
XD Ik heb geen idee, ik lees nooit terug!![]()
![]()
[..]
XD
[..]
Of harder.![]()
[..]
Oeh die van ons wel![]()
![]()
Jaaaa, heerlijk is datquote:Op woensdag 6 april 2011 00:50 schreef JJH het volgende:
[..]
De mijne ook niet, maar er is wel de ruimte voor.
Zondag nog wel 200 gereden op de Autobahn. Duitsland.
Anderhalf jaar geleden kwam ik net tot aan 180 op de Autobahn... maar mijn passagiers vonden dat iets te hardquote:Op woensdag 6 april 2011 00:50 schreef JJH het volgende:
[..]
De mijne ook niet, maar er is wel de ruimte voor.
Zondag nog wel 200 gereden op de Autobahn. Duitsland.
Peugeot 207 rcquote:Op woensdag 6 april 2011 00:50 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan ben ik gelijk weer nieuwgierig wat voor auto jullie hebben.
Ik ga ook geen 2200 posts teruglezenquote:Op woensdag 6 april 2011 00:50 schreef Enfermera het volgende:
[..]
XD Ik heb geen idee, ik lees nooit terug!![]()
![]()
Die cijfers klopten trouwens niet... er ontbrak een topic in de stats...quote:
quote:(i) Top 20 in de KoffieSC-reeks op 05-04-2011 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 371 Marijkezwolle
02. 337 RockNijntje
03. 326 JJH
04. 218 Trevland
05. 175 LovelyLady
06. 153 crv
07. 147 Crazy-M
08. 146 wel.o.k
09. 127 suikertaartje
10. 124 Pheno
11. 106 Toekito
12. 095 Barreltje
13. 091 Koen66
14. 088 Stuart
15. 084 MPG
16. 072 Symphonic
17. 066 charmed_angel
18. 066 Dr_Flash
19. 061 sararaats
20. 055 TheFamousMan
Reeks-statistieken!
Ja he! Ik vind 'm ook zo gaafquote:
Niet?quote:Op woensdag 6 april 2011 00:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ga ook geen 2200 posts teruglezen.
Doe vanavond wel mee met 6 topics vullen.
Leukleukkk!quote:Op woensdag 6 april 2011 00:52 schreef JJH het volgende:
En ik moet ook een keer naar de ring, ik geloof dat we er aankomende zomer langs gaan komen, op weg naar vakantie.
Nee, van de week komt er vast wel weer een opmerking over iets wat vandaag is gezegd, en dan vraag ik iets en dan doet iedereen weer alsof ik dat allang had moeten weten, zoals dat Trev familie is van Woeste_Woerdquote:
Die behoefte heb ik dan weer niet zo, met een circuit op een paar honderd meter afstandquote:Op woensdag 6 april 2011 00:52 schreef JJH het volgende:
En ik moet ook een keer naar de ring, ik geloof dat we er aankomende zomer langs gaan komen, op weg naar vakantie.
Ik heb 2,5 jaar geleden een circuitdag op zandvoort gedaan.quote:Op woensdag 6 april 2011 00:55 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja he! Ik vind 'm ook zo gaafBen door mn man ook wat meer geïnteresseerd geraakt in auto's
![]()
[..]
Niet?
Jeeeeeeeeeujjjjjjjjjjjjj![]()
[..]
Leukleukkk!
Mn man heeft voor 150 euries een goeie deal, hij mag in 4 van die toffe auto's rijdenGa me niet vragen welke, volgens mij iets van een audi, een mazerati.... pff nee ik weet niet welke types
Zal hem eens polsen. Wel supergaaf.
quote:Op woensdag 6 april 2011 00:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, van de week komt er vast wel weer een opmerking over iets wat vandaag is gezegd, en dan vraag ik iets en dan doet iedereen weer alsof ik dat allang had moeten weten, zoals dat Trev familie is van Woeste_Woerd.
Ja, bizar hequote:Op woensdag 6 april 2011 00:57 schreef DaMart het volgende:
Maar zijn jullie echt zo lang doorgegaan over de meisje van 12 dan? Want dat was al bezig toen ik om 5 uur naar huis ging.
Wel vreselijk, je zal maar zo'n vader hebben...
Gefeliquote:
Ik wil ook nog wel eens op het circuit rondrijden hier... woon er zo dichtbij, maar toch...quote:Op woensdag 6 april 2011 00:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb 2,5 jaar geleden een circuitdag op zandvoort gedaan.
's Morgens begonnen we met BMW 1series, 6 cilinders. daarna Porsches 911, en Lambo Gallardo's. Ik was helaas te groot voor de formule auto's. We hebben die dag ook nog ijsgereden (swiftjes met winkelwagenwieltjes onder de achterbanden, geniaal.) terreingereden, slalom, en gekart (tweede.
)
En het mooie van die dag dat alles hard mocht. Je hoefde nergens op te letten. Toen ik met die Lambo wegreed uit de pits was ik blij dat de slipregeling aanstond, volgens mijn kamaraad die erachter stond kwispelde ie behoorlijk.
Ohja idd een Lamborghini zit er ook nog tussen volgens mij ja! Dacht ikquote:Op woensdag 6 april 2011 00:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb 2,5 jaar geleden een circuitdag op zandvoort gedaan.
's Morgens begonnen we met BMW 1series, 6 cilinders. daarna Porsches 911, en Lambo Gallardo's. Ik was helaas te groot voor de formule auto's. We hebben die dag ook nog ijsgereden (swiftjes met winkelwagenwieltjes onder de achterbanden, geniaal.) terreingereden, slalom, en gekart (tweede.
)
En het mooie van die dag dat alles hard mocht. Je hoefde nergens op te letten. Toen ik met die Lambo wegreed uit de pits was ik blij dat de slipregeling aanstond, volgens mijn kamaraad die erachter stond kwispelde ie behoorlijk.
Ik toen ook niet, dus vroeg het en toen werd ik uitgelachen... ik had dat gewoon nooit meegekregenquote:Op woensdag 6 april 2011 01:00 schreef Enfermera het volgende:
[..]
![]()
Dat wist ik ook nog nietHihihihi.
Ja, die vent moeten ze chemisch castreren en nooit meer loslaten in de samenleving. En leg maar eens aan dat kind uit dat opa haar papa is...quote:[..]
Ja, bizar hethere are no words.
![]()
Dankquote:[..]
Gefeli
Hahahahahaquote:Op woensdag 6 april 2011 01:02 schreef JJH het volgende:
[ afbeelding ]
Ik in dat ding, past net. En ik moest nog een helm op ook.
quote:Op woensdag 6 april 2011 01:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik toen ook niet, dus vroeg het en toen werd ik uitgelachen... ik had dat gewoon nooit meegekregen.
[..]
Ja, die vent moeten ze chemisch castreren en nooit meer loslaten in de samenleving. En leg maar eens aan dat kind uit dat opa haar papa is....
[..]
Dank.
Gaat goed dusquote:Op woensdag 6 april 2011 01:03 schreef DaMart het volgende:
O ja, ik kwam online om de foto's van gisteren even op een USB-stick te zetten voor werk.
Voor sommigen leek het een domme vraag... maar dat klopt niet, want de enige domme vragen zijn vragen die niet gesteld worden!quote:Op woensdag 6 april 2011 01:04 schreef Enfermera het volgende:
[..]
HahahahahaXD
[..]
Waarom word je dan uitgelachen?
iedereen mist toch wel eens wat
Haha idd!
Echt he... Pffff. Dat kind heeft al zo'n groot trauma, laat staan die dochter.![]()
Dat!quote:Op woensdag 6 april 2011 01:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Voor sommigen leek het een domme vraag... maar dat klopt niet, want de enige domme vragen zijn vragen die niet gesteld worden!
Iddquote:Op woensdag 6 april 2011 01:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Voor sommigen leek het een domme vraag... maar dat klopt niet, want de enige domme vragen zijn vragen die niet gesteld worden!
Ah okequote:Op woensdag 6 april 2011 01:08 schreef DaMart het volgende:
En het was ook niet negatief uitlachen of zo hoor... meer van "Weet je dat nou nóg niet?!'.
Zo'n momentje had ik vanavond nog mer crv. Had hem ook al zo lang niet meer gesproken.quote:Op woensdag 6 april 2011 01:08 schreef DaMart het volgende:
En het was ook niet negatief uitlachen of zo hoor... meer van "Weet je dat nou nóg niet?!'.
Kloptquote:Op woensdag 6 april 2011 01:09 schreef Enfermera het volgende:
[..]
IddEn er zijn geen domme vragen, alleen domme antwoorden
Zeg ik altijd
![]()
Dan weet je tenminste wel waar je voor betaald.quote:Op woensdag 6 april 2011 01:12 schreef DaMart het volgende:
Wat een verkwisting trouwens weer... vorig jaar nog een nieuwe bankpas van Fortis gekregen, vandaag een brief dat ik nu weer een nieuwe van ABN krijg omdat dat beter in hun huisstijl past.
quote:Op woensdag 6 april 2011 01:12 schreef DaMart het volgende:
Wat een verkwisting trouwens weer... vorig jaar nog een nieuwe bankpas van Fortis gekregen, vandaag een brief dat ik nu weer een nieuwe van ABN krijg omdat dat beter in hun huisstijl past.
Ja, maar dan ook nog eens eerst een brief sturen dat ik een nieuwe pas ga krijgen, en daarna een brief krijgen mét de nieuwe pas... doe dat in één keer... scheelt ik weet niet hoeveel euro aan portokosten als je dit bij al je klanten doetquote:Op woensdag 6 april 2011 01:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan weet je tenminste wel waar je voor betaald.
quote:Op woensdag 6 april 2011 01:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, maar dan ook nog eens eerst een brief sturen dat ik een nieuwe pas ga krijgen, en daarna een brief krijgen mét de nieuwe pas... doe dat in één keer... scheelt ik weet niet hoeveel euro aan portokosten als je dit bij al je klanten doet.
Nog meer geldverspilling, zo'n communicatiemanagerquote:Op woensdag 6 april 2011 01:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Er zal wel ergens een 'Comminucatiemanager' of iets van dien aard zitten die het belangrijk vind.
quote:Op woensdag 6 april 2011 01:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nog meer geldverspilling, zo'n communicatiemanager.
Echt he. Van die bozo's die zo'n kutopleiding vol met niks hebben gevolgd en daar bakken met geld verdienen.quote:Op woensdag 6 april 2011 01:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Er zal wel ergens een 'Comminucatiemanager' of iets van dien aard zitten die het belangrijk vind.
Ja precies, dan kunnen ze beter een soort sociale werkplaats vormen en dat soort functies in het leven roepen... ik zie de functieomschrijving al voor me:quote:Op woensdag 6 april 2011 01:20 schreef JJH het volgende:
[..]
Stel je voor dat we de mensen geld terug moeten geven omdat we overhouden op de begroting.
quote:Van de communicatiemanager wordt verwacht dat hij/zij veel onnodige communicatie verzorgt, en de kosten voor postverzending flink opschroeft. Verder moet hij/zij in staat zijn om koffie en thee te zetten en op te drinken, en veel gezellige praatjes met collega's te maken. Dit alles tegen een riant salaris, dat wij anders aan de klanten moeten teruggeven.
Ja, de foto's staan op de USB-stick, dus ik ga zo ook slapen. En dan maar even 2 uurtjes later opstaan dan normaal.quote:Op woensdag 6 april 2011 01:20 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Echt he. Van die bozo's die zo'n kutopleiding vol met niks hebben gevolgd en daar bakken met geld verdienen.![]()
![]()
Maarre, het was gezellig met jullie kletschen heren, ik ga lekker slapen![]()
Trusten!
Waar kan ik solliciteren? Dat kan ik ook wel!quote:Op woensdag 6 april 2011 01:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja precies, dan kunnen ze beter een soort sociale werkplaats vormen en dat soort functies in het leven roepen... ik zie de functieomschrijving al voor me:
[..]
Trusten.quote:Op woensdag 6 april 2011 01:24 schreef DaMart het volgende:
Dus welterusten iedereen die dit nog leest voor hij/zij wakker wordt.
Uiteraardquote:Op woensdag 6 april 2011 01:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Waar kan ik solliciteren? Dat kan ik ook wel!
Er is toch wel een riant leasebudget hè?
quote:Op woensdag 6 april 2011 01:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Uiteraard.
Je mag zelfs een cabrio uitzoeken, de extra kosten worden wel verhaald op de klanten.
quote:Op woensdag 6 april 2011 01:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die valt wel binnen het budget ja.
En nu ben ik echt weg.
morge trevquote:
Morgequote:Op woensdag 6 april 2011 07:32 schreef minkuukel het volgende:
Mogguh medeleuters![]()
Mijnheer Zaagmans is on the raod
Liftsterquote:Op woensdag 6 april 2011 07:30 schreef Barretje80 het volgende:
morguh!
te weinig geslapen
wordt weer half dood op werk zitten..
eens kijken of het vandaag een keer lukt om naar yoga te gaan.. hopelijk vergeet ik m'n spulletjes niet
gekquote:
minkuquote:Op woensdag 6 april 2011 07:32 schreef minkuukel het volgende:
Mogguh medeleuters![]()
Mijnheer Zaagmans is on the raod
ajaxquote:
duckiequote:
buurvrouwquote:
Hallomedokiequote:
Pas op voor de hunter !!!quote:
Morge slaapkopjequote:
Megaquotequote:Op woensdag 6 april 2011 07:35 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Liftster
[..]
gek
[..]
minku![]()
[..]
ajax
[..]
duckie![]()
[..]
buurvrouw
Morge Wokquote:Op woensdag 6 april 2011 07:35 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Liftster
[..]
gek
[..]
minku![]()
[..]
ajax
[..]
duckie![]()
[..]
buurvrouw
quote:
Ik zie het plaatje hier niet, maar aan de url te zien wil ik m ook niet zienquote:
quote:
pas op voor de jagersquote:Op woensdag 6 april 2011 07:38 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik zie het plaatje hier niet, maar aan de url te zien wil ik m ook niet zien
[..]
![]()
Ah, het is MD wegjaagtijd...
duidelijk, dan ga ik maar aan het werk
het wordt Bilthoven -Hilversum - Bussum..quote:
goedemorgenquote:Op woensdag 6 april 2011 07:40 schreef charmed_angel het volgende:
Goedemorgen
Zo dat was best moeilijk om me bed uit te komen. Helaas was ik pas om 7:20 uur op me werk... dus kan pas om 16:50 uur naar huis
quote:Op woensdag 6 april 2011 07:50 schreef Toekito het volgende:
Mogguh mensen! Ik had net Stokstaart in de pm
C&Aquote:Op woensdag 6 april 2011 07:40 schreef charmed_angel het volgende:
Goedemorgen
Zo dat was best moeilijk om me bed uit te komen. Helaas was ik pas om 7:20 uur op me werk... dus kan pas om 16:50 uur naar huis
ik heb een fietsquote:Op woensdag 6 april 2011 07:42 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
het wordt Bilthoven -Hilversum - Bussum..
en hoe groot is je auto??
toekquote:Op woensdag 6 april 2011 07:50 schreef Toekito het volgende:
Morge Muckyquote:
Awwwwwwwwwwwquote:Op woensdag 6 april 2011 07:52 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Are You talking about me ???
zien er lief uit die beesjesquote:
Smartiequote:
maybe power probleem ?quote:Op woensdag 6 april 2011 08:07 schreef Panda72 het volgende:
Zucht wil je pc niet opstarten bel je met jongens van de ict. Zegt 1 van die gozers heeft u de pc wel aangezet. Nee jongen ik dacht laat ik de pc maar uitstaan en dan ga ik jou bellen dat ik een probleem heb.
![]()
Wie is dat nou weer en wat moest hij van je?quote:Op woensdag 6 april 2011 07:50 schreef Toekito het volgende:
quote:Op woensdag 6 april 2011 08:07 schreef Panda72 het volgende:
Zucht wil je pc niet opstarten bel je met jongens van de ict. Zegt 1 van die gozers heeft u de pc wel aangezet. Nee jongen ik dacht laat ik de pc maar uitstaan en dan ga ik jou bellen dat ik een probleem heb.
![]()
Goedemorgen Marijke uit Zwollequote:Op woensdag 6 april 2011 08:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen![]()
Waarom ben ik zo vroeg wakker op m'n vrije dag
Muck Muck Muck, ik heb je mening nodigEn een knuffel
![]()
Maar geef je een gil als je er bent?
Dat is een tokkie die mensen van hier had uitgescholdenquote:Op woensdag 6 april 2011 08:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wie is dat nou weer en wat moest hij van je?
quote:Op woensdag 6 april 2011 08:07 schreef Panda72 het volgende:
![]()
Goedemorgen gekke meneerquote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 08:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 april 2011 07:52 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Are You talking about me ???
ja gekke meid waarom ben je zo vroeg wakkerquote:Op woensdag 6 april 2011 08:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen![]()
![]()
ikke welquote:Op woensdag 6 april 2011 08:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Goedemorgen gekke meneerLekker geslapen?
Marijkequote:Op woensdag 6 april 2011 08:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen![]()
![]()
Iemand had bij ict lopen klooien waardoor er meerdere pc's niet wilden opstarten.quote:
O, er was iemand overgelopen van de Gilles-de-la-Tourette-SC?quote:Op woensdag 6 april 2011 08:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is een tokkie die mensen van hier had uitgescholden
Zoiets betekent hier op de afdeling Trakterenquote:Op woensdag 6 april 2011 08:10 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Iemand had bij ict lopen klooien waardoor er meerdere pc's niet wilden opstarten.
Hier niet helaas.quote:Op woensdag 6 april 2011 08:11 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Zoiets betekent hier op de afdeling Trakteren
Ik ookquote:
Ik ben er gewoon snoepiequote:Op woensdag 6 april 2011 08:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen![]()
![]()
jah, bij ons alleen op de afdelingquote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 08:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja gekke meid waarom ben je zo vroeg wakker
Ikke niet snap
Mooiquote:Op woensdag 6 april 2011 08:09 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ikke wel
alweer hard aan het werken
Mart Mart Martquote:Op woensdag 6 april 2011 08:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Marijke.
* DaMart geeft Marijke een knuffel.
Ik ben later wakker dan normaal, maar ben eigenlijk niet wakker. Zo maar even mailen dat ik wat later ben op kantoor.
quote:Op woensdag 6 april 2011 08:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, er was iemand overgelopen van de Gilles-de-la-Tourette-SC?
En dat mis ik dan weer.
quote:Op woensdag 6 april 2011 08:11 schreef Panda72 het volgende:
Geeft vroege vogel Marijke een kusje op haar slaperige bolletje
Haiquote:
ik mag hem geen sociaal gestoorde meer noemenquote:Op woensdag 6 april 2011 08:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Plat geslagen hamsters?quote:Op woensdag 6 april 2011 08:12 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah, bij ons alleen op de afdeling
al redelijk vaak plat geslagen hamsters gekregen
hippe stappersquote:Op woensdag 6 april 2011 08:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai![]()
Hoe voel jij je? En wat vind jij:
[ afbeelding ]
Ik twijfel een beetje door het gouden dingetje,maar ze zijn echt VET in de aanbieding en ik heb nieuwe gympen nodig
Wat zijn platgeslagen hamsters?quote:Op woensdag 6 april 2011 08:12 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah, bij ons alleen op de afdeling
al redelijk vaak plat geslagen hamsters gekregen
Saucijzen broodjesquote:
Ik vind ze fantastischquote:Op woensdag 6 april 2011 08:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai![]()
[ afbeelding ]
Ik twijfel een beetje door het gouden dingetje,maar ze zijn echt VET in de aanbieding en ik heb nieuwe gympen nodig
quote:Op woensdag 6 april 2011 08:15 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Saucijzen broodjes
Zo noemen wij ze op het werk hier
Ja hoor lieve Marijkequote:
ondanks mijn mening niet gevraagd werd, ben ik het met je eensquote:
Njammiequote:Op woensdag 6 april 2011 08:15 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Saucijzen broodjes
Zo noemen wij ze op het werk hier
quote:
Ow dat kan bestquote:Op woensdag 6 april 2011 08:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ik snap het ook niet
Heb er echt super vaak last van de laatste tijd, zou ik een ritme hebben
![]()
Maar haaaaaaaaaaiAlles goed?
Dat laatste stukje zeggen we gewoon nietquote:Op woensdag 6 april 2011 08:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Dan is het dus een platgeslagen hamster met deeg eromheen
quote:Op woensdag 6 april 2011 08:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen![]()
![]()
Ja, waarom geef jij je mening eigenlijk?quote:Op woensdag 6 april 2011 08:16 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ondanks mijn mening niet gevraagd werd, ben ik het met je eens
Ik vind ze geweldigquote:Op woensdag 6 april 2011 08:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai![]()
[ afbeelding ]
Dat is zeker niet duur!quote:Op woensdag 6 april 2011 08:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Dan ga ik ze nu bestellen
Incl vezendkosten 35 euro
Voor echte converse sneakers
omdat ik een eigenwijs jong benquote:Op woensdag 6 april 2011 08:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, waarom geef jij je mening eigenlijk?![]()
Ok, dankje
Eten was wel goed, al had ik vooral bij het voorgerecht last van overbodige garnering. Toetje was ook lekker, daar zat een bitterbal van pure chocolade bijquote:Op woensdag 6 april 2011 08:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mart Mart Mart![]()
He hoe was het eten gister?
En thanks voor de knuff
Whehehehe dat is wel hanidg
O, en dat mis ik dusquote:Nee, ik weet niet precies, maar hij had en nijner en tfm uitgescholden ergens, volgens mij en hier en ergens anders
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach, er lopen wat klapjosti's rond op FOK!, helaasquote:Op woensdag 6 april 2011 08:14 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik mag hem geen sociaal gestoorde meer noemenMaar als je ons Nijntje aanvalt en onzin uitkraamt in het Feyenoord en Rotterdam-topic verdien je niet anders.
quote:Op woensdag 6 april 2011 08:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow dat kan bestIk heb er ook last van hoor op vrijdag
Opeens wakker om 9 uur... maar deze vrijdag ga ik het weer proberen: uitslapen
Het gaat hier redelijk
Verwarrendquote:Op woensdag 6 april 2011 08:16 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Dat laatste stukje zeggen we gewoon niet
Wokjequote:
Keequote:Op woensdag 6 april 2011 08:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vind ze geweldig![]()
PaarsEn dat gouden dingentje valt niet zo op joh
Ja dat vond ik ookquote:Op woensdag 6 april 2011 08:17 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat is zeker niet duur!
En ze zien eruit alsof ze lekker lopen
Stimmtquote:
Woahquote:
Goedemorgen lieverdquote:Op woensdag 6 april 2011 08:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Dan ga ik ze nu bestellen
Incl vezendkosten 35 euro
Voor echte converse sneakers
quote:Op woensdag 6 april 2011 08:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
Verwarrend![]()
StimmtMaar niet minder loveable hoor
Ga is terug in je hoekje zitten tot we je roepenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
quote:Op woensdag 6 april 2011 08:22 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ga is terug in je hoekje zitten tot we je roepen
Ohhww.... ik wist niet dat ik ongewenst kwam..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Get the best things first, GET NBT!
Visualize perfection. Visualize NBT.
die had maxiwok ook bijnaquote:
NBTquote:Op woensdag 6 april 2011 08:22 schreef NBT het volgende:
[..]
Ohhww.... ik wist niet dat ik ongewenst kwam..
Broermuck heeft zwartequote:Op woensdag 6 april 2011 08:23 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
die had maxiwok ook bijnaze koos toch voor zwart maar scheelde weinig
Precies, gewoon je bekkie dicht voortaan.quote:Op woensdag 6 april 2011 08:14 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik mag hem geen sociaal gestoorde meer noemenMaar als je ons Nijntje aanvalt en onzin uitkraamt in het Feyenoord en Rotterdam-topic verdien je niet anders.
Sodemieter op.quote:Op woensdag 6 april 2011 08:25 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Precies, gewoon je bekkie dicht voortaan.
Roddelen doe je maar op het Libelle-forum![]()
Goedemorgen lieverdquote:
Lopen die ook lekker?quote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 08:22 schreef NBT het volgende:
[..]
Ohhww.... ik wist niet dat ik ongewenst kwam..
quote:Op woensdag 6 april 2011 08:25 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Precies, gewoon je bekkie dicht voortaan.
Roddelen doe je maar op het Libelle-forum![]()
quote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 08:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Goedemorgen lieverd![]()
[..]
Lopen die ook lekker?
quote:
Goedemorgenquote:
Negerenquote:
haha, kopje koffie ebij ?quote:
Woah, tofquote:
Sodemieter zelf op, wie ben jij helemaal dan?quote:
quote:
Nee...... ik ben ongewenst.quote:
Dat waren de kindermaatjes toch?quote:
Daar heb ik ze ook voorquote:Op woensdag 6 april 2011 08:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Woah, tof![]()
Want die sneakers met dat paars lijken me te warm voor 's zomers... dus zoiets zou dan wel ideaal zijn
nietquote:Op woensdag 6 april 2011 08:28 schreef NBT het volgende:
[..]
Hellooo! En gaat wel!
![]()
[..]
Nee...... ik ben ongewenst.
quote:
Voor jou wel! Maar Mars niet.quote:
Ik ben normaal niet zo erg van het roze, maar deze zijn zo leukquote:Op woensdag 6 april 2011 08:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die zijn ook zo leuk
(ik hou van paars en roze)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |