het ene is gehakt en het andere zijn reepjes vleesquote:Op woensdag 6 april 2011 00:15 schreef JJH het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk het verschil tussen shoarma en kebab?
koop wel eens kebab bij de Lidl, dat smaakt toch wel anders als Shoarmaquote:Op woensdag 6 april 2011 00:15 schreef JJH het volgende:
[..]
Is beiden reepjes toch?quote:Op woensdag 6 april 2011 00:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het ene is gehakt en het andere zijn reepjes vlees
toen ik er nog niet woonde at ik wel drie kapsalons in de maand ofzoquote:Op woensdag 6 april 2011 00:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zou dan trouwens minimaal drie keer in de week daar eten.
kebab is volgens mij van alles, sommige noemen spiesjes kebabquote:
http://www.goeievraag.nl/(...)kebab-shoarma.144198quote:Op woensdag 6 april 2011 00:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kebab is volgens mij van alles, sommige noemen spiesjes kebab
Ik kan het niet uitleggen. Maar je ziet/proeft het meteen.quote:Op woensdag 6 april 2011 00:15 schreef JJH het volgende:
[..]
Patat haal ik gewoon bij een Nederlandse patatzaak, dat vind ik lekkerder.quote:Op woensdag 6 april 2011 00:16 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
toen ik er nog niet woonde at ik wel drie kapsalons in de maand ofzonu woon ik hier twee jaar en heb er miss 3 in totaal op ofzo
haal er alleen wat als ik visite heb met honger of als ik zin heb in patat
kebab is geperst gehaktquote:
kebab is algemeen woord voor vleesquote:Op woensdag 6 april 2011 00:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kebab is volgens mij van alles, sommige noemen spiesjes kebab
Bij de Bram.quote:Op woensdag 6 april 2011 00:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Patat haal ik gewoon bij een Nederlandse patatzaak, dat vind ik lekkerder.
Opgerold op een deegpannenkoek is toch lachmachun?quote:
Bram Ladage, da's de baasquote:Op woensdag 6 april 2011 00:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bij de Bram.Heb echt nog nooit lekkere patat op van zo'n turks zaakje.
Dat dus. Ik zit hier vlakbij een snackbar die er al 30 jaar ofzo zit. Gewoon goed spul, is er ook altijd druk.quote:Op woensdag 6 april 2011 00:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bij de Bram.Heb echt nog nooit lekkere patat op van zo'n turks zaakje.
in lamacun zit vaak gekruid gehakt en groenten, geen donner ( die plakjes)quote:Op woensdag 6 april 2011 00:20 schreef JJH het volgende:
[..]
Opgerold op een deegpannenkoek is toch lachmachun?
Ik ken trouwens de eigenaar van een eigenaar in de binnenstad, mijn porties zijn altijd groter.
Die zit toch ook bij de koopgoot in R'dam centrum in de buurt? Klinkt me wel bekend in de oren.quote:
Bij de media markt zit er eentje.quote:Op woensdag 6 april 2011 00:21 schreef JJH het volgende:
[..]
Die zit toch ook bij de koopgoot in R'dam centrum in de buurt? Klinkt me wel bekend in de oren.
Oké, now I've lost it.quote:Op woensdag 6 april 2011 00:21 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
in lamacun zit vaak gekruid gehakt en groenten, geen donner ( die plakjes)
Ja, dat is wel in de buurt.quote:Op woensdag 6 april 2011 00:22 schreef JJH het volgende:
[..]
En die zit daar ook in de buurt toch? Ben er maar 2x geweest ofzo.
zit op veel plaatsen in de regio, hier in Zoetermeer ookquote:Op woensdag 6 april 2011 00:21 schreef JJH het volgende:
[..]
Die zit toch ook bij de koopgoot in R'dam centrum in de buurt? Klinkt me wel bekend in de oren.
vanuit de koopgoot richting blaak zit er eentje jaquote:Op woensdag 6 april 2011 00:21 schreef JJH het volgende:
[..]
Lekker gewerkt ook?quote:Op woensdag 6 april 2011 00:23 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Hoi
YupNu ff op de bank geploft.
Ja, stuk beter avondje dan gister.quote:
Prrima.quote:Op woensdag 6 april 2011 00:23 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, stuk beter avondje dan gister.Dat was echt druk. Vandaag lekker
En hoe ist met jou?
bizar hoeveel KSC-ers er altijd in staanquote:Op woensdag 6 april 2011 00:24 schreef JJH het volgende:
Dagcijfers #216
En ik was pas na vijven ofzo online.
Koeniequote:
Lekker!quote:Op woensdag 6 april 2011 00:24 schreef JJH het volgende:
[..]
Prrima.
Vandaag nog lekker vrij gehad, geen poot uitgestoken ook, morgen weer de weg op.
Trusten!quote:
tot vanmorgen straalkachelvriendjequote:
zielugquote:Op woensdag 6 april 2011 00:27 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
tot vanmorgen straalkachelvriendjemaar nu niemand
quote:Op woensdag 6 april 2011 00:27 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
tot vanmorgen straalkachelvriendjemaar nu niemand
Dat moet haast wel danquote:
Gfquote:
Trusten koenie, slaap lekkerquote:Op woensdag 6 april 2011 00:30 schreef Koen66 het volgende:
* Koen66 gaat slapen, morgen weer vroeg op
Trusteeeee![]()
![]()
![]()
slaap ze myraelaquote:
slaap ze koenquote:Op woensdag 6 april 2011 00:30 schreef Koen66 het volgende:
* Koen66 gaat slapen, morgen weer vroeg op
Trusteeeee![]()
![]()
![]()
twordt nog zieliger.. Als ie n paar nachtjes bij mij heeft geslapen en ik wordt wakker als hij er niet meer is, dan ga ik m altijd half slaperig zoeken in mn bedquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |