Njammiequote:Op woensdag 6 april 2011 08:15 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Saucijzen broodjes
Zo noemen wij ze op het werk hier
quote:
Ow dat kan bestquote:Op woensdag 6 april 2011 08:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ik snap het ook niet
Heb er echt super vaak last van de laatste tijd, zou ik een ritme hebben
![]()
Maar haaaaaaaaaaiAlles goed?
Dat laatste stukje zeggen we gewoon nietquote:Op woensdag 6 april 2011 08:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Dan is het dus een platgeslagen hamster met deeg eromheen
quote:Op woensdag 6 april 2011 08:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen![]()
Waarom ben ik zo vroeg wakker op m'n vrije dag
Muck Muck Muck, ik heb je mening nodigEn een knuffel
![]()
Maar geef je een gil als je er bent?
Ja, waarom geef jij je mening eigenlijk?quote:Op woensdag 6 april 2011 08:16 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ondanks mijn mening niet gevraagd werd, ben ik het met je eens
Ik vind ze geweldigquote:Op woensdag 6 april 2011 08:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai![]()
Hoe voel jij je? En wat vind jij:
[ afbeelding ]
Ik twijfel een beetje door het gouden dingetje,maar ze zijn echt VET in de aanbieding en ik heb nieuwe gympen nodig
Dat is zeker niet duur!quote:Op woensdag 6 april 2011 08:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Dan ga ik ze nu bestellen
Incl vezendkosten 35 euro
Voor echte converse sneakers
omdat ik een eigenwijs jong benquote:Op woensdag 6 april 2011 08:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, waarom geef jij je mening eigenlijk?![]()
Ok, dankje
Eten was wel goed, al had ik vooral bij het voorgerecht last van overbodige garnering. Toetje was ook lekker, daar zat een bitterbal van pure chocolade bijquote:Op woensdag 6 april 2011 08:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mart Mart Mart![]()
He hoe was het eten gister?
En thanks voor de knuff
Whehehehe dat is wel hanidg
O, en dat mis ik dusquote:Nee, ik weet niet precies, maar hij had en nijner en tfm uitgescholden ergens, volgens mij en hier en ergens anders
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach, er lopen wat klapjosti's rond op FOK!, helaasquote:Op woensdag 6 april 2011 08:14 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik mag hem geen sociaal gestoorde meer noemenMaar als je ons Nijntje aanvalt en onzin uitkraamt in het Feyenoord en Rotterdam-topic verdien je niet anders.
quote:Op woensdag 6 april 2011 08:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow dat kan bestIk heb er ook last van hoor op vrijdag
Opeens wakker om 9 uur... maar deze vrijdag ga ik het weer proberen: uitslapen
Het gaat hier redelijk
Verwarrendquote:Op woensdag 6 april 2011 08:16 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Dat laatste stukje zeggen we gewoon niet
Wokjequote:
Keequote:Op woensdag 6 april 2011 08:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vind ze geweldig![]()
PaarsEn dat gouden dingentje valt niet zo op joh
Ja dat vond ik ookquote:Op woensdag 6 april 2011 08:17 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat is zeker niet duur!
En ze zien eruit alsof ze lekker lopen
Stimmtquote:
Woahquote:
Goedemorgen lieverdquote:Op woensdag 6 april 2011 08:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Dan ga ik ze nu bestellen
Incl vezendkosten 35 euro
Voor echte converse sneakers
quote:Op woensdag 6 april 2011 08:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
Verwarrend![]()
StimmtMaar niet minder loveable hoor
Ga is terug in je hoekje zitten tot we je roepenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
quote:Op woensdag 6 april 2011 08:22 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ga is terug in je hoekje zitten tot we je roepen
Ohhww.... ik wist niet dat ik ongewenst kwam..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Get the best things first, GET NBT!
Visualize perfection. Visualize NBT.
die had maxiwok ook bijnaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |