ik wou dat ik daar tijd voor hadquote:Op woensdag 6 april 2011 09:56 schreef DaMart het volgende:
Tijd om de trein te verlaten en op kantoor verder te slapen.
jah iddquote:Op woensdag 6 april 2011 09:56 schreef Barreltje het volgende:
[..]
mwehje kan altijd direct geven he?
wij hebben nog gekeken of de een veiling konden winnenmaar dat was helaas niet gelukt
Patapon ?quote:
Mijn gevoel zegt dat het een Japans spelleke is ofzo.quote:
zo klinkt het wel jahquote:Op woensdag 6 april 2011 10:01 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mijn gevoel zegt dat het een Japans spelleke is ofzo.
euw. lekkende machine?quote:Op woensdag 6 april 2011 10:05 schreef Crazy-M het volgende:
Mijn thee smaakt naar de Koffie met een mix van chcola
weet niet, maar ik doe altijd als ik moet lopen eerst de thee en dan pas voor de rest de koffie enzo. Voorkomt deze bijsmaakquote:
Muismeisje, ze bestaat nogquote:
vertel het verhaal nog eensquote:Op woensdag 6 april 2011 10:10 schreef Crazy-M het volgende:
Was hier net een klant, en die heeft een dochter.
Die dochter heeft hier ook vakantiewerk gedaan en toen die bij mij kwam voor een vraag klapte ik helemaal dicht
maar goed, dat die vent haar vader is
echt zoveel verschil haha
En C_A: het was de vader van muismeisje
Ik vond het prima te doen hoor buiten.quote:
iddquote:Op woensdag 6 april 2011 10:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee het valt wel tegen he?
[..]
vraarie
ik ben nog niet buiten geweestquote:Op woensdag 6 april 2011 10:14 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik vond het prima te doen hoor buiten.
stuur eens een beetje zon hierheen?quote:Op woensdag 6 april 2011 10:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
idd![]()
maar de zon begint hier al een beetje te schijnen dus het zal dadelijk wel beter worden
Toetje!quote:
als ik haar weer zie jahquote:
o jah, jij ook meegekregen hequote:
Je weet niet wat je mist!quote:Op woensdag 6 april 2011 10:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ben nog niet buiten geweest
Ik krijg alles mee.quote:
zodra hij hier genoeg heeft geschenen zal ik dat doenquote:Op woensdag 6 april 2011 10:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
stuur eens een beetje zon hierheen?
ik ben stiekem wel bij dat ik een longsleeve onder m'n polootje aan hebquote:
is het mistig!?quote:
kouquote:
Eh. Nee.quote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 10:17 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik ben stiekem wel bij dat ik een longsleeve onder m'n polootje aan heb
en mocht het toch warm worden dan kan die altijd nog uit
quote:
Ik heb dat ook gedaan hoor, een longsleeve onder mijn blouse... en blij dat ik ben, want heb het wel koudquote:Op woensdag 6 april 2011 10:17 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik ben stiekem wel bij dat ik een longsleeve onder m'n polootje aan heb
en mocht het toch warm worden dan kan die altijd nog uit
vertel, wanneer is dat?quote:
suikertjequote:
als je met dekentje op de bank zit, je zoon honderduit babbelt over zijn vader die buiten staat te spelen met de hogedrukspuit en je je tuinmeubels en terras weer schoon ziet wordenquote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 10:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
als je met dekentje op de bank zit, je zoon honderduit babbelt over zijn vader die buiten staat te spelen met de hogedrukspuit en je je tuinmeubels en terras weer schoon ziet worden
hoiquote:
juh, hoofdpijn, keel helemaal dik (aan de binnenkant nu ookquote:
Beterschap lief Suikertaartje. Suikerbeeb is helemaal geweldigquote:Op woensdag 6 april 2011 10:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
als je met dekentje op de bank zit, je zoon honderduit babbelt over zijn vader die buiten staat te spelen met de hogedrukspuit en je je tuinmeubels en terras weer schoon ziet worden
en als alles klaar is ben je zeker weer opgeknaptquote:Op woensdag 6 april 2011 10:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ow... in die situatie kom ik voorlopig niet denk ikquote:Op woensdag 6 april 2011 10:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
* LovelyLady geeft een knuffel en wrijft je warmquote:Op woensdag 6 april 2011 10:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hoi
[..]
juh, hoofdpijn, keel helemaal dik (aan de binnenkant nu ook) en hoesten en snot en ik krijg het niet meer warm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |