aah, de jagers ontweken ?quote:
Werksequote:Op woensdag 6 april 2011 08:50 schreef kanovinnie het volgende:
Nou. alles weer rustig. Tijd om te werken!
Welke prijsvraag?quote:
werksequote:Op woensdag 6 april 2011 08:50 schreef kanovinnie het volgende:
Nou. alles weer rustig. Tijd om te werken!
ha ha grappigquote:
Ja, deze week in de aanbiedingquote:Op woensdag 6 april 2011 08:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Werkse
Oeh en Muck, die schoenen hebben ze dus nu bij de Lidl?Hadden ze nog andere leuke?
Rustig jongenquote:
die van Harry Potter, dus mag naar de launch van de DVDquote:
Wat gaaf johquote:Op woensdag 6 april 2011 08:56 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
die van Harry Potter, dus mag naar de launch van de DVD
Flikker even lekker op ja, dan zijn de nare mensen hier weer weg.quote:Op woensdag 6 april 2011 08:35 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Doet als buitenstaander erg aan als een inteelt kliekje dit gedoetje hier brrrrrr
Snel weer weg hier van die nare mensen allemaal
Gefeliciteeeerdquote:Op woensdag 6 april 2011 08:56 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
gewoon negeren jongquote:Op woensdag 6 april 2011 08:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Flikker even lekker op ja, dan zijn de nare mensen hier weer weg.
hij is allang al weer weg, zelfs kanovinnie kwam even kijken of alles weer goed gingquote:Op woensdag 6 april 2011 08:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Waaaaah waat gaafquote:Op woensdag 6 april 2011 08:56 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
quote:
eet smakelijkquote:
Ik gok omdat ie had geklaagd over ons als inteeltkliekquote:Op woensdag 6 april 2011 08:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hij is allang al weer weg, zelfs kanovinnie kwam even kijken of alles weer goed ging
Nee, een bitterbal met pure chocola als vullingquote:Op woensdag 6 april 2011 08:37 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Een bitterbal van chocolade? Heet dat niet gewoon een chocoladetruffel? Of zag het er aan de buitenkant misschien uit als een bitterbal?
quote:
Of je buitenlands bent doet er niet toe, dat haal je er zelf bijquote:Op woensdag 6 april 2011 08:35 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Doet als buitenstaander erg aan als een inteelt kliekje dit gedoetje hier brrrrrr
Snel weer weg hier van die nare mensen allemaal
oh okequote:Op woensdag 6 april 2011 09:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, een bitterbal met pure chocola als vulling.
Dank. Toch een pepertje erbij gesnedenquote:
In het mailtje stond 24, maar de vraag is of ze allemaal komenquote:Op woensdag 6 april 2011 08:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat gaaf johHoeveel fokkers hebben de vraag gewonnen (hoeveel kaarten werden er weggegeven?)
Wauwquote:Op woensdag 6 april 2011 09:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, een bitterbal met pure chocola als vulling.
Smakelijkquote:Op woensdag 6 april 2011 09:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dank. Toch een pepertje erbij gesneden
Je voelt je wel aangevallen jochie, nergens voor nodig tochquote:Op woensdag 6 april 2011 08:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die foto's zullen door Warner gemaakt worden... Alleen heb nog geen idee wat voor outfit ik aan moetquote:Op woensdag 6 april 2011 09:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Waaaaah waat gaafWie hebben er allemaal gewonnen weet je dat? En cool!!! Maak je wel een foto van jezelf in je outfit, aangezien je in stijl moest komen
Ik houd van pepertjes maar niet bij het ontbijtquote:Op woensdag 6 april 2011 09:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dank. Toch een pepertje erbij gesneden
nee idd, die worden niet geaccepteerd tochquote:Op woensdag 6 april 2011 09:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik gok omdat ie had geklaagd over ons als inteeltkliek![]()
Er komen hier ook nooit nieuwe mensen bij
![]()
Ik kwam hem tegen tijdens het mobiel FOK!ken en las pas na mijn reactie verderquote:Op woensdag 6 april 2011 08:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hij is allang al weer weg, zelfs kanovinnie kwam even kijken of alles weer goed ging
Maar je kunt toch ook zelf een kiekje schieten?quote:Op woensdag 6 april 2011 09:03 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Die foto's zullen door Warner gemaakt worden... Alleen heb nog geen idee wat voor outfit ik aan moet
Ik denk niet dat je verkleedt moet gaan als Crocodile Dundee. Of een batsuit zoals in de jaren 60, valt ook niet goed.quote:Op woensdag 6 april 2011 09:03 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Die foto's zullen door Warner gemaakt worden... Alleen heb nog geen idee wat voor outfit ik aan moet
Nee, nieuwe mensenquote:Op woensdag 6 april 2011 09:03 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee idd, die worden niet geaccepteerd toch![]()
![]()
Het barst van de nieuwe mensenquote:Op woensdag 6 april 2011 09:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik gok omdat ie had geklaagd over ons als inteeltkliek![]()
Er komen hier ook nooit nieuwe mensen bij
![]()
ik ben een krentenbol met belegen kaas aan het etenquote:Op woensdag 6 april 2011 09:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Smakelijk![]()
Ik heb zin in iets met kaas als ontbijt
ow wat leukquote:Op woensdag 6 april 2011 08:56 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Rustig aan bosjequote:Op woensdag 6 april 2011 09:03 schreef Bos81 het volgende:
Hoi, Ik denk dat ik vast naar mijn werk fiets.
stomme gedachtes enzo..
quote:Op woensdag 6 april 2011 09:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je verkleedt moet gaan als Crocodile Dundee. Of een batsuit zoals in de jaren 60, valt ook niet goed.
Meer e-ophitsmateriaal voor de vrouwen toch?quote:Op woensdag 6 april 2011 09:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, nieuwe mensenVerandering
![]()
![]()
Als je de sfeer komt verzieken mag je gewoon wegblijven. Heeft niks te maken met aangevallen voelen.quote:Op woensdag 6 april 2011 09:02 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je voelt je wel aangevallen jochie, nergens voor nodig toch
quote:Op woensdag 6 april 2011 09:03 schreef Bos81 het volgende:
Hoi, Ik denk dat ik vast naar mijn werk fiets.
stomme gedachtes enzo..
Het was ook een grapje meisjequote:Op woensdag 6 april 2011 09:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het barst van de nieuwe mensen![]()
Mits je normaal reageert ja
wat een kromme zinquote:Op woensdag 6 april 2011 09:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het was ook een grapje meisje
En zolang iemand niemand uit scheld is iedereen welkom![]()
Jaquote:Op woensdag 6 april 2011 09:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Meer e-ophitsmateriaal voor de vrouwen toch?
pfff ben al weer weg hoorquote:Op woensdag 6 april 2011 09:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, nieuwe mensenVerandering
![]()
![]()
Inderdaad ja ik heb mij vanaf het begin hier thuis gevoeld. Maar als je hier post en je begint te schelden of ons te behandelen als een stel debielen oid dan ben je niet welkomquote:Op woensdag 6 april 2011 09:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het barst van de nieuwe mensen![]()
Mits je normaal reageert ja
Dat ligt aan mijquote:Op woensdag 6 april 2011 09:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
wat een kromme zin![]()
Of ligt dat nu aan mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |