Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Meet op voorstel van KGOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi, dan ga ik wat kamers voorboeken. Kamers svp reserveren voor 20 mei. BBQ/TEA mogen tot een week van tevoren gratis geannuleerd worden, maar wel graag zo vroeg mogelijk reserveren ivm inkoop en rooster.
Aanmelden Via PM bij Marijkezwolle.
Vereiste gegevens: NAW, emailadres, telefoonnummer en aan welke onderdelen van het programma je mee wilt doen. Daarnaast indien je wilt overnachten: voor hoeveel eprsonen je boekt +.eventuele voorkeur voor 1persoons/2persoons/3persoons kamer. Voorkeur dus, geen garantie
Mijn laptop maakt mij heel boos als het niet goed werktquote:
OMG idiootquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:47 schreef Toekito het volgende:
Ik ben zojuist moordenaar genoemd.................prima johals die mensen dat vinden
Bijna, de vrouw natuurlijkquote:
Vrouwen horen korte rokjes aan te hebben.quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
MannenJullie weten wie eigenlijk de broek aan heeft he?
quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
MannenJullie weten wie eigenlijk de broek aan heeft he?
waarom, Je kan je leven nog altijd bijsturen. Is nooit te laat om te veranderen.quote:
Niet alleen je laptopquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mijn laptop maakt mij heel boos als het niet goed werkt![]()
quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mijn laptop maakt mij heel boos als het niet goed werkt![]()
Je ketting was te langquote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:47 schreef JJH het volgende:
[..]
[..]
ALs de ketting maar lang goenoeg, is, je moet nog wel bier kunnen brengen.
Herkenbaar verhaalquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:50 schreef crv het volgende:
[..]
waarom, Je kan je leven nog altijd bijsturen. Is nooit te laat om te veranderen.
Ik heb 5 jaar geleden de gok genomen te emigreren met de instelling:
Lukt het niet heb ik het in ieder geval geprobeerd, veel geleerd en kan ik me later niet voor me kop slaan met ... Had ik maar....
* RockNijntje is blij dat er uit een onderzoek is gebleken dat vrouwen steeds meer op mannen gaan lijkenquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:50 schreef JJH het volgende:
[..]
Vrouwen horen korte rokjes aan te hebben.
Dat is waar. Er is momenteel niet veel voor nodig eigenlijkquote:
Ik zou ook wel eens willen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:50 schreef crv het volgende:
[..]
waarom, Je kan je leven nog altijd bijsturen. Is nooit te laat om te veranderen.
Ik heb 5 jaar geleden de gok genomen te emigreren met de instelling:
Lukt het niet heb ik het in ieder geval geprobeerd, veel geleerd en kan ik me later niet voor me kop slaan met ... Had ik maar....
Ik nam het even letterlijkquote:
het is hier al even 20+ graden dus korte rokjes weerquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:50 schreef JJH het volgende:
[..]
Nee hoor, de broek, zodat we jullie mannen een beetje kunnen temmenquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:50 schreef JJH het volgende:
[..]
CRV zegt "DOEN"quote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Zen yin yang
[..]
Je ketting was te lang![]()
Niet doenquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
* RockNijntje is blij dat er uit een onderzoek is gebleken dat vrouwen steeds meer op mannen gaan lijken
* Koen66 beweeert dat mannen het niet eens zijn met dat onderzoekquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
* RockNijntje is blij dat er uit een onderzoek is gebleken dat vrouwen steeds meer op mannen gaan lijken
Ik lig heul niet aan de ketting!quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Zen yin yang
[..]
quote:
Chill peace vrede bam.quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is waar. Er is momenteel niet veel voor nodig eigenlijk![]()
Man, ik heb er 27 gemist voordat ik hier vanavond kwamquote:
Hey LDGquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:52 schreef littledrummergirl het volgende:
jaloezie is stomsoms is het ineens in mn hoofd zonder dat ik het wel
oh enhai
Doe even yoga of ontspanningsoefeningenquote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:52 schreef littledrummergirl het volgende:
oh enhai
LDGquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:52 schreef littledrummergirl het volgende:
oh enhai
Vrouwen hebben eindelijk door dat mannen superieur zijn?quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Lil' girlquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:52 schreef littledrummergirl het volgende:
oh enhai
quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee hoor, de broek, zodat we jullie mannen een beetje kunnen temmen
/carequote:Op dinsdag 5 april 2011 21:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
* Koen66 beweeert dat mannen het niet eens zijn met dat onderzoek![]()
Zeekoeizusjequote:Op dinsdag 5 april 2011 21:52 schreef littledrummergirl het volgende:
oh enhai
Bedoel je soms:quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Zen yin yang
[..]
quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat lijkt me allemaal nietsquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Doe even yoga of ontspanningsoefeningen![]()
ik heb er vandaag al een stuk of 5 gemistquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Man, ik heb er 27 gemist voordat ik hier vanavond kwam
quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:53 schreef JJH het volgende:
[..]
Vrouwen hebben eindelijk door dat mannen superieur zijn?
Al het chill-peace-gedoe eindigt hier met bamquote:
quote:
Nog meer dingen?quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Bloed jij maar eens een week zonder dood te gaan en kom dan maar terug
quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
waarom wachten, heb ik ook te lang gedaanquote:
Oh en JJH, ik zie jou ook geen kind baren uit je pielemuisjeDus
Ja, zie hierbovenquote:
Niet hier, allebei nietquote:
heya sisquote:
Da pas nie.quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
soms lukt het hoorquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Niet hier, allebei nietEn vragen waar ze zijn haalt ze niet hierheen denk ik
Wel als crv dat doetquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
bij Koen werkte hetquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Neequote:Op dinsdag 5 april 2011 21:56 schreef Koen66 het volgende:
eigenlijk moet het dus een CRV heten ipv een Koentje
quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:55 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
heya sis![]()
ja prima, net klaar met werken en onderweg naar huus met het ovfijn weekend gehad en gister met gebroken vinger en al toch naar de sauna geweest
Ja en, wie zei dat ik dat sowieso wildequote:Op dinsdag 5 april 2011 21:55 schreef JJH het volgende:
[..]
Da pas nie.
Maar zonde dat pielemuisje, en inhoud vna de rest van het zaakje valt er voor jullie weinig te baren!
quote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:57 schreef crv het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ] ST, Barretje waar zijn jullie ?!
Nee, een koentjequote:Op dinsdag 5 april 2011 21:56 schreef Koen66 het volgende:
Ik word beroemdquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:56 schreef Koen66 het volgende:
Ik ben benieuwd of het werktquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:57 schreef crv het volgende:
[..]
![]()
quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:57 schreef crv het volgende:
[..]
![]()
Oh ja JIJ weet hoe dat is zekerquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
En nu doe je alsof het allemaal onze fout is!quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Was het fijn?
[..]
Ja en, wie zei dat ik dat sowieso wildeEen scheitend, jankend, schreeuwend kind, nee dank u
quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:59 schreef Koen66 het volgende:
Het zou nog knapper zijn als ie Whiskers kon binnenroepen
Hoezo waar hangt die uit dan ?quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:59 schreef Koen66 het volgende:
Ciao Stuquote:
Ohh, dat doe ik nooitquote:
Anders ik wel...quote:
Ik denk niet dat die nog komtquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:59 schreef Koen66 het volgende:
Nee:quote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja en, wie zei dat ik dat sowieso wildeEen scheitend, jankend, schreeuwend kind, nee dank u
Nee man, alles ligt aan julliequote:Op dinsdag 5 april 2011 21:59 schreef JJH het volgende:
[..]
En nu doe je alsof het allemaal onze fout is!
Volgens mij is de vrouwelijke kant van het verhaal minstens net zo schuldig.
achter het behang plakkenquote:
dat zegt ie nietquote:
quote:
Tuurlijk.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die nog komt
[..]
Nee:
[..]
[..]
Nee man, alles ligt aan jullie
* RockNijntje pakt de welbekende puntenslijper weerquote:
quote:
Autsj, zielige mamaquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Nee, jij bent zeker zo volwassen geboren?
ja het was heerlijkquote:
Uhuquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:01 schreef JJH het volgende:
[..]
Tuurlijk.Altijd ligt alles aan ons. Makkelijk hoor!
Moet je eerst een potlood slijpen voor dat je kan krassen?quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
* RockNijntje pakt de welbekende puntenslijper weer
slaap ze wokquote:
trusten WOKquote:
Ken jij het emopuntenslijperverhaal niet?quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
Moet je eerst een potlood slijpen voor dat je kan krassen?
Wat heeeeeerlijkquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:02 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja het was heerlijklekker twee opgietingen mee gedaan en daar gegeten. Ik ben weer helemaal zen in mn aura nu :p
was jij nou laatst nog gegaan?
crv wil linkje (dat werkt)quote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
UhuWij als superieure wezens mogen dat
Step away from the puntenslijperquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ken jij het emopuntenslijperverhaal niet?
Die jaquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
Trusten Wokkeltje
[..]
Step away from the puntenslijper
quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
Trusten Wokkeltje
[..]
Step away from the puntenslijper
Ga jij je zelf op slijpen?quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ken jij het emopuntenslijperverhaal niet?
Dan ken jij mij nietquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:03 schreef JJH het volgende:
[..]
![]()
Maar onthoud goed, zonder mannen krijgen jullie nog geen pot augurken open.
quote:
Moet je vragen of Stu meegaatquote:
Ik zou me wat ongemakkelijk voelen bij jouquote:
Op jou na dan, betweter.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan ken jij mij nietIk boor mijn eigen gaten, ik schroef alles in elkaar, ik verf, sta op ladders, doe dingen met stroom, ik kan dat
Mijn vader deed vroeger altijd met mij solderen
Ik ben super technisch
Oh haiquote:
ow, om die reden zei ik het niet hoorquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik zou me wat ongemakkelijk voelen bij jouDus sorry dat ik je niet uitnodig
![]()
ja doenquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat heeeeeerlijkNee, jammergenoeg niet
Maar ik wil wel weer een keer binnenkort en ik denk dat ik ST meesleep
Dat ben ik ook jaquote:
En dan heb je een bekend iemand om tegenaan te lullen, scheelt ook al een boel.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:05 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja doensamen is gezelliger dan alleen.
Nee, snap ik wel, maar ik denk ik zeg het welquote:
Dat zijn we hier allemaalquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat ben ik ook jaEn koppig
En stoer
En ehm, een tikkeltje gek
Zorg maar dat ze geen smartphone krijgen dan....quote:
wou je er aangekleed in danquote:
Ik ben al vaker met ST geweest, gaat super goedquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:05 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja doensamen is gezelliger dan alleen.
das niet prettigquote:
Papa, doe es niet zoo stom!quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Zorg maar dat ze geen smartphone krijgen dan....
En geen FOK!account
Nee, ben ik te lui voorquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:07 schreef JJH het volgende:
[..]
Jij loopt elk halfuur een een rondje gillend door het huis?
Ssssst, dat zou je niet verklappenquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:07 schreef JJH het volgende:
[..]
Jij loopt elk halfuur een een rondje gillend door het huis?
GMTAquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:04 schreef JJH het volgende:
[..]
Niet-blootsauna's zijn geen echte sauna's.
heel normaalquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ssssst, dat zou je niet verklappen
quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:08 schreef Pheno het volgende:
Zo, review af, header en leader ge-photoshopped en ik ben toch wel tevreden.
H/leader zienquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:08 schreef Pheno het volgende:
Zo, review af, header en leader ge-photoshopped en ik ben toch wel tevreden.
Ja, dat dusquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vond het wel meevallen, maar bloot is prettiger
Gisteren was je nog aan het jumpen andersquote:
Daar doe ik niet aan meequote:Op dinsdag 5 april 2011 22:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gisteren was je nog aan het jumpen anders
quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
heel normaalik doe dat ook wel eens
letterlijk omdat ik gillend gek word van het scheidsrechtertje spelen
dat vind ik het lekkerste aan een saunaquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat dusVooral naakt zwemmen
![]()
wel, ik moet eerlijk bekennen dat ik een keer alleen in de sauna zat en toen kwamen er een paar ernstig bekoorlijke dames binnen en toen had ik toch moeite enige "emotie" te onderdrukkenquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vond het wel meevallen, maar bloot is prettiger
* Trevland geeft LL een knuffelquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
heel normaalik doe dat ook wel eens
letterlijk omdat ik gillend gek word van het scheidsrechtertje spelen
Dan kun je ook naar een nudistenstrand toe.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat vind ik het lekkerste aan een sauna
quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat vind ik het lekkerste aan een sauna
ging vroegah wel met vrouwlief, maar die krijgt er koppijn van omdat ze niet kan zweten.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat dusVooral naakt zwemmen
![]()
quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:09 schreef crv het volgende:
[..]
wel, ik moet eerlijk bekennen dat ik een keer alleen in de sauna zat en toen kwamen er een paar ernstig bekoorlijke dames binnen en toen had ik toch moeite enige "emotie" te onderdrukken![]()
Dat zou lekken voor de schermen zijnquote:
OMG dat lijkt me ehm best genantquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:09 schreef crv het volgende:
[..]
wel, ik moet eerlijk bekennen dat ik een keer alleen in de sauna zat en toen kwamen er een paar ernstig bekoorlijke dames binnen en toen had ik toch moeite enige "emotie" te onderdrukken![]()
Neuken in een bontjas zweet nog ergerquote:
Jammer... Ik kan me voorstellen dat dat lang zo leuk niet is... He, kun je geen vriend mee vragen oid?quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ging vroegah wel met vrouwlief, maar die krijgt er koppijn van omdat ze niet kan zweten.
Sinds een paar jaar eigenlijk alleen nog maar alleen
Dat lijkt me ook wel klote als je niet kan zwetenquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ging vroegah wel met vrouwlief, maar die krijgt er koppijn van omdat ze niet kan zweten.
Sinds een paar jaar eigenlijk alleen nog maar alleen
Droogneukenquote:
das best vervelend hoorquote:
Okequote:Op dinsdag 5 april 2011 22:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zou lekken voor de schermen zijnIk laat ze nog even keuren, zag dat ik wel wat had gevraagd, maar daar is overheen gelezen, dus dan doe ik het zelf even
Jochies in het zwembad danquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
OMG dat lijkt me ehm best genant![]()
Gaat dat niet vreselijk knellenquote:
Ik kan het me helemaal voorstellen, maar als je dat soort verhalen achteraf vertelt kun je er toch ook wel om lachen?quote:
quote:
Vlaflip in de aanbieding bij de AH!quote:
Misschien:quote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:09 schreef crv het volgende:
[..]
quote:
watvind jij nietquote:
Moeten die geile kuthoeren er niet bij komen zitten heaquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
OMG dat lijkt me ehm best genant![]()
nope, ken niemand die er van houdtquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jammer... Ik kan me voorstellen dat dat lang zo leuk niet is... He, kun je geen vriend mee vragen oid?
Ik wil zelf m'n vlaflip mengenquote:
Als hij zijn emoties niet kan onderdrukken zeker! Zie je van die koffievlekken verschijnen!quote:
Ik hoop dat je vroeger bedoeltquote:
quote:
Nou ja, zowel nu als vroeger, maar dankzij jou MOET ik er nu wel naar kijkenquote:
badkleding helpt dan niet hoorquote:
Hij is gehandicapt Fles, be nicequote:
Doe het nietquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou ja, zowel nu als vroeger, maar dankzij jou MOET ik er nu wel naar kijken
Nee, naar Someren, friet van het kraampje van Henniequote:
Ja jouw schuld!!!quote:
Wat nou weer?quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hij is gehandicapt Fles, be nice
Wootquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee, naar Someren, friet van het kraampje van Hennie![]()
GADVER DE GADVER!!!quote:
Nou, die jongen kan er niets aan doenquote:
Dit bedoel je?quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja jouw schuld!!!Net zoals The Labyrinth met David Bowie in legging, sinds iemand me vertelde dat ze alleen naar zijn kruis kon staren valt het mij ook steeds op
![]()
![]()
Ja, maar het blijft SME-RIGquote:
GGGRRRRRquote:
Jaquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:15 schreef Koen66 het volgende:
getverdegetver, had dit nog geneens gelezen
http://www.nu.nl/binnenla(...)r-12-vader-baby.html
Jup...quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:15 schreef Koen66 het volgende:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:16 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik kan ook nioet meer normaal naar sausjes over de pudding kijken sindsdien.
Jaquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:15 schreef Koen66 het volgende:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die link had ik nog niet gelegd, dus thanks for spoiling my desserts
Wat stomquote:
Dat klinkt bij dat plaatje best foutquote:
Jaquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:16 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja maar, je vraaagt er ook om met zo'n broek. :'D
Ik weet wat wij eten als toetje als je hier een keer mee eetquote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja![]()
![]()
![]()
[..]
Ik weet wat wij eten als toetje als je hier een keer mee eet![]()
Symph heeft zelf ook zo'n broekquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat klinkt bij dat plaatje best fout
Pudding met een witte sausquote:
ECHT?quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Symph heeft zelf ook zo'n broek![]()
quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
M'n cola, wat doe jequote:Op dinsdag 5 april 2011 22:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Pudding met een witte sausYou're welcome
Mijn eten bederf je niet.quote:
Over die witte saus?quote:
Obviously, maar ik zal het tot de laatste beetje opeten, al was het alleen maar om jou te pesten.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Pudding met een witte sausYou're welcome
Uhuquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're welcomequote:Op dinsdag 5 april 2011 22:19 schreef JJH het volgende:
[..]
DAt hoefde ik nou ook weer niet te weten.
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Als ik zeg dat ik best wil, wil jij niet meerquote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
UhuDe alles reddende spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Dat is in het weekend van pasen, dat wordt helaas lastigquote:
Daarom: tetten!quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
gewoon alles dat gehannes met piemels en kutten
bah
Iemand moet het doen! Beide zaken die je aanhaalt. En ik houd niet van voetbalquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Okee ik ben voetbal kijken![]()
![]()
Stelletje zaadschieters
heb ik gezegd dat ik alleen vrouwelijk schoon zoek?quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als ik zeg dat ik best wil, wil jij niet meer
2 zelfsquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik wil wel, maar dan wel op badpakken dagquote:
HELDquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:19 schreef JJH het volgende:
[..]
Obviously, maar ik zal het tot de laatste beetje opeten, al was het alleen maar om jou te pesten.
Als pyjamabroek dan mag ik hopen?quote:
Nee, maar dat verwacht ik wel!quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heb ik gezegd dat ik alleen vrouwelijk schoon zoek?
Sprak de presentatrice van de grote Koen&Sander showquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
gewoon alles dat gehannes met piemels en kutten
bah
Geeft nietquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is in het weekend van pasen, dat wordt helaas lastig![]()
Nee, dat knelt bij mij zo.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik wil wel, maar dan wel op badpakken dag
[..]
Flessiequote:Op dinsdag 5 april 2011 22:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sprak de presentatrice van de grote Koen&Sander show![]()
Oh god jaquote:
Jammer hoorquote:
Wtf is een pyjamaquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:21 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Als pyjamabroek dan mag ik hopen?
Ohja, dat zei je al eens jaquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Wtf is een pyjama
Die draag ik al 36 jaar niet meer
Nee paardrijbroeken
Ook daar kun je in slapenquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Wtf is een pyjama
Die draag ik al 36 jaar niet meer
Nee paardrijbroeken
Wanneer moet ik dan gaan?quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Volgens mij ga je op de verkeerde dag
Prioriteiten!quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:23 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Wanneer moet ik dan gaan?
Ik heb fucking gwn geen tijd![]()
Ook niet de zondag er voor?quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:23 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Wanneer moet ik dan gaan?
Ik heb fucking gwn geen tijd![]()
Cyaquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:23 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga mijn tetten onder de douche gooien![]()
En mezelf ooktot morgen allen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |