wel, ik moet eerlijk bekennen dat ik een keer alleen in de sauna zat en toen kwamen er een paar ernstig bekoorlijke dames binnen en toen had ik toch moeite enige "emotie" te onderdrukkenquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vond het wel meevallen, maar bloot is prettiger
* Trevland geeft LL een knuffelquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
heel normaalik doe dat ook wel eens
letterlijk omdat ik gillend gek word van het scheidsrechtertje spelen
Dan kun je ook naar een nudistenstrand toe.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat vind ik het lekkerste aan een sauna
quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat vind ik het lekkerste aan een sauna
ging vroegah wel met vrouwlief, maar die krijgt er koppijn van omdat ze niet kan zweten.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat dusVooral naakt zwemmen
![]()
quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:09 schreef crv het volgende:
[..]
wel, ik moet eerlijk bekennen dat ik een keer alleen in de sauna zat en toen kwamen er een paar ernstig bekoorlijke dames binnen en toen had ik toch moeite enige "emotie" te onderdrukken![]()
Dat zou lekken voor de schermen zijnquote:
OMG dat lijkt me ehm best genantquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:09 schreef crv het volgende:
[..]
wel, ik moet eerlijk bekennen dat ik een keer alleen in de sauna zat en toen kwamen er een paar ernstig bekoorlijke dames binnen en toen had ik toch moeite enige "emotie" te onderdrukken![]()
Neuken in een bontjas zweet nog ergerquote:
Jammer... Ik kan me voorstellen dat dat lang zo leuk niet is... He, kun je geen vriend mee vragen oid?quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ging vroegah wel met vrouwlief, maar die krijgt er koppijn van omdat ze niet kan zweten.
Sinds een paar jaar eigenlijk alleen nog maar alleen
Dat lijkt me ook wel klote als je niet kan zwetenquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ging vroegah wel met vrouwlief, maar die krijgt er koppijn van omdat ze niet kan zweten.
Sinds een paar jaar eigenlijk alleen nog maar alleen
Droogneukenquote:
das best vervelend hoorquote:
Okequote:Op dinsdag 5 april 2011 22:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zou lekken voor de schermen zijnIk laat ze nog even keuren, zag dat ik wel wat had gevraagd, maar daar is overheen gelezen, dus dan doe ik het zelf even
Jochies in het zwembad danquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
OMG dat lijkt me ehm best genant![]()
Gaat dat niet vreselijk knellenquote:
Ik kan het me helemaal voorstellen, maar als je dat soort verhalen achteraf vertelt kun je er toch ook wel om lachen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |