Dat zijn we hier allemaalquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat ben ik ook jaEn koppig
En stoer
En ehm, een tikkeltje gek
Zorg maar dat ze geen smartphone krijgen dan....quote:
wou je er aangekleed in danquote:
Ik ben al vaker met ST geweest, gaat super goedquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:05 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja doensamen is gezelliger dan alleen.
das niet prettigquote:
Papa, doe es niet zoo stom!quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Zorg maar dat ze geen smartphone krijgen dan....
En geen FOK!account
Nee, ben ik te lui voorquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:07 schreef JJH het volgende:
[..]
Jij loopt elk halfuur een een rondje gillend door het huis?
Ssssst, dat zou je niet verklappenquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:07 schreef JJH het volgende:
[..]
Jij loopt elk halfuur een een rondje gillend door het huis?
GMTAquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:04 schreef JJH het volgende:
[..]
Niet-blootsauna's zijn geen echte sauna's.
heel normaalquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ssssst, dat zou je niet verklappen
quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:08 schreef Pheno het volgende:
Zo, review af, header en leader ge-photoshopped en ik ben toch wel tevreden.
H/leader zienquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:08 schreef Pheno het volgende:
Zo, review af, header en leader ge-photoshopped en ik ben toch wel tevreden.
Ja, dat dusquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vond het wel meevallen, maar bloot is prettiger
Gisteren was je nog aan het jumpen andersquote:
Daar doe ik niet aan meequote:Op dinsdag 5 april 2011 22:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gisteren was je nog aan het jumpen anders
quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
heel normaalik doe dat ook wel eens
letterlijk omdat ik gillend gek word van het scheidsrechtertje spelen
dat vind ik het lekkerste aan een saunaquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat dusVooral naakt zwemmen
![]()
wel, ik moet eerlijk bekennen dat ik een keer alleen in de sauna zat en toen kwamen er een paar ernstig bekoorlijke dames binnen en toen had ik toch moeite enige "emotie" te onderdrukkenquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vond het wel meevallen, maar bloot is prettiger
* Trevland geeft LL een knuffelquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
heel normaalik doe dat ook wel eens
letterlijk omdat ik gillend gek word van het scheidsrechtertje spelen
Dan kun je ook naar een nudistenstrand toe.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat vind ik het lekkerste aan een sauna
quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat vind ik het lekkerste aan een sauna
ging vroegah wel met vrouwlief, maar die krijgt er koppijn van omdat ze niet kan zweten.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat dusVooral naakt zwemmen
![]()
quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:09 schreef crv het volgende:
[..]
wel, ik moet eerlijk bekennen dat ik een keer alleen in de sauna zat en toen kwamen er een paar ernstig bekoorlijke dames binnen en toen had ik toch moeite enige "emotie" te onderdrukken![]()
Dat zou lekken voor de schermen zijnquote:
OMG dat lijkt me ehm best genantquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:09 schreef crv het volgende:
[..]
wel, ik moet eerlijk bekennen dat ik een keer alleen in de sauna zat en toen kwamen er een paar ernstig bekoorlijke dames binnen en toen had ik toch moeite enige "emotie" te onderdrukken![]()
Neuken in een bontjas zweet nog ergerquote:
Jammer... Ik kan me voorstellen dat dat lang zo leuk niet is... He, kun je geen vriend mee vragen oid?quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ging vroegah wel met vrouwlief, maar die krijgt er koppijn van omdat ze niet kan zweten.
Sinds een paar jaar eigenlijk alleen nog maar alleen
Dat lijkt me ook wel klote als je niet kan zwetenquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ging vroegah wel met vrouwlief, maar die krijgt er koppijn van omdat ze niet kan zweten.
Sinds een paar jaar eigenlijk alleen nog maar alleen
Droogneukenquote:
das best vervelend hoorquote:
Okequote:Op dinsdag 5 april 2011 22:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zou lekken voor de schermen zijnIk laat ze nog even keuren, zag dat ik wel wat had gevraagd, maar daar is overheen gelezen, dus dan doe ik het zelf even
Jochies in het zwembad danquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
OMG dat lijkt me ehm best genant![]()
Gaat dat niet vreselijk knellenquote:
Ik kan het me helemaal voorstellen, maar als je dat soort verhalen achteraf vertelt kun je er toch ook wel om lachen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |