Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Meet op voorstel van KGOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi, dan ga ik wat kamers voorboeken. Kamers svp reserveren voor 20 mei. BBQ/TEA mogen tot een week van tevoren gratis geannuleerd worden, maar wel graag zo vroeg mogelijk reserveren ivm inkoop en rooster.
Aanmelden Via PM bij Marijkezwolle.
Vereiste gegevens: NAW, emailadres, telefoonnummer en aan welke onderdelen van het programma je mee wilt doen. Daarnaast indien je wilt overnachten: voor hoeveel eprsonen je boekt +.eventuele voorkeur voor 1persoons/2persoons/3persoons kamer. Voorkeur dus, geen garantie
Dat is een leuk stuk grondquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:06 schreef crv het volgende:
Grondstuk vanaf ondseraan de "oprit"
[ afbeelding ]
En deze is genomen vanaf de "beek" aan het eind
[ afbeelding ]
Da's een fijne lap grond zo te zien!quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:06 schreef crv het volgende:
Grondstuk vanaf onderaan de "oprit"
[ afbeelding ]
En deze is genomen vanaf de "beek" aan het eind
[ afbeelding ]
doe ik ook niet, anders had ik wel een banaanvraag gestuurdquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Belachelijk...Niets van aantrekken
Is goedquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:08 schreef LovelyLady het volgende:
hoi
ik kom eraan hoor even naar beneden
En dan is het normaal om mensen op zo'n manier aan te sprekenquote:
Hai liefjequote:
Tozzoquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:08 schreef LovelyLady het volgende:
hoi
ik kom eraan hoor even naar beneden
2750 m2quote:
boahquote:
nee maar dat kan verklaren in wat voor sociale laag van de samenleving hij zich ophoudt.quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
En dan is het normaal om mensen op zo'n manier aan te spreken
ah, je bedoelt niveau tokkie?quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:10 schreef Toekito het volgende:
[..]
nee maar dat kan verklaren in wat voor sociale laag van de samenleving hij zich ophoudt.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:10 schreef Toekito het volgende:
[..]
nee maar dat kan verklaren in wat voor sociale laag van de samenleving hij zich ophoudt.
Beetje kleinquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:10 schreef crv het volgende:
Beetje klein, maar we zitten nu een beetje hierop. alleen de erker op de eerste willen we open met balkon
[ afbeelding ]
quote:
Dan kom ik zeker een keertje wat drinkenquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:10 schreef crv het volgende:
Beetje klein, maar we zitten nu een beetje hierop. alleen de erker op de eerste willen we open met balkon
[ afbeelding ]
Wederomquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:10 schreef crv het volgende:
[ afbeelding ]
over wie gaat dit?quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:10 schreef Toekito het volgende:
[..]
met een stromend beekje aan het eindquote:
Ziet er leuk uitquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:10 schreef crv het volgende:
[ afbeelding ]
ik bedoel het plaatjequote:
Wauw!!!quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:10 schreef crv het volgende:
[ afbeelding ]
Wel lekker koud waterquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:11 schreef crv het volgende:
[..]
met een stromend beekje aan het eind![]()
[ afbeelding ]
Wat Marieke zegt!quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:11 schreef crv het volgende:
[..]
met een stromend beekje aan het eind![]()
[ afbeelding ]
daaronder. Draait bij hem alleen om bier en voetbal geloof ik.quote:
Kom krullebol, pakken we onze koffertjesquote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kom krullebol, pakken we onze koffertjes
Van die lagen waar alleen geologen nog weleens hoofdschuddend naar kijkenquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:10 schreef Toekito het volgende:
[..]
mag ik wel m'n nieuwe gitaar mitnimmen?quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kom krullebol, pakken we onze koffertjes
Stokstaartje, de sociaal gestoorde malloot die elke Feyenoorder te schande maakt.quote:
Ik wist dat je dat ging zeggenquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:13 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
mag ik wel m'n nieuwe gitaar mitnimmen?
quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Van die lagen waar alleen geologen nog weleens hoofdschuddend naar kijken
Volgens mij ben je nu in de war met de fossielenquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Van die lagen waar alleen geologen nog weleens hoofdschuddend naar kijken
Ik ben er dan ook erg blij meequote:
Graag zelfs, kun je muziekjes makenquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:13 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
mag ik wel m'n nieuwe gitaar mitnimmen?
Zozo, je eigen villaquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:13 schreef crv het volgende:
en de oprijlaan![]()
Misschien dat ik wel een oude Benzineomp of zo koop voor aan het begin![]()
Hij is overigen^s maar 30 meter lang hoor![]()
[ afbeelding ]
Dikke Master Of Puppets soloquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Graag zelfs, kun je muziekjes maken
Ik kom er NU aanquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:13 schreef crv het volgende:
en de oprijlaan![]()
Misschien dat ik wel een oude Benzinepomp of zo koop voor aan het begin![]()
Hij is overigen^s maar 30 meter lang hoor![]()
[ afbeelding ]
Voor dat geld kom je in NL niet ver en het is hier al duurquote:
jaaaaquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Graag zelfs, kun je muziekjes maken
Dat geloof ik graag, hoe wel het uit maakt waar je zitquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:15 schreef crv het volgende:
[..]
Voor dat geld kom je in NL niet ver en het is hier al duur
Geloof het welquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
He Stu, had je m'n post in het vorige topic nog gelezen?
Dat kan, vrouwtje zit in NLquote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hij pakt je in met zijn mooie foto's
Ga nou niet nog verder weg wonen
Dat van mij niet, dus ik vertrouw op jouquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:15 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
jaaaa
topplan
gelukkig is mijn Frans vloeiend, dus dat is no problemo
En werk?quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Geloof het wel
Ja, ach, ik ben al snel Fok! moe geloof ik. Het zijn bij mij vaak momenten dat ik erg actief ben
Drinken is nog hetzelfde trouwens![]()
Tja probeer maar te vergelijken.quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:15 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag, hoe wel het uit maakt waar je zit
quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:16 schreef crv het volgende:
[..]
Dat kan, vrouwtje zit in NL![]()
Maar ik heb nog niets he, we zijn bezig en hebben een optie
quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hij pakt je in met zijn mooie foto's
Ga nou niet nog verder weg wonen
Yayquote:
Dat is waar, hoewel ik Bocholt in DE ook niet echt klein noem en daar ben ik ook zoquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:17 schreef crv het volgende:
[..]
Tja probeer maar te vergelijken.
Ik zit dan 10-15 minuten van de grens met Basel. Probeer maar eens in NL bij een grote stad zo goedkoop te zitten
damn, die foto van hem mocht ik niet weggeven, nu plaats jij hem hierquote:
dus dan moet je je tentje op het gras zetten.quote:
Werk schiet ook niet op. Er is momenteel maar weinig beschikbaar helaas. Ik moet denk ik wachten tot juni/juliquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
En werk?
Mooi balen van het drinkenProbeer toch te minderen mopje, is echt beter voor je
En heb je al hulp overwogen
Gewoon doen hoor
![]()
quote:
Ow... tentjesquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:19 schreef crv het volgende:
[..]
dus dan moet je je tentje op het gras zetten.
Maar goed, mijn huidige stekkie is ook niet verkeerd qua uitzicht
jaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ow... tentjesIk kom wel niet
Ja, als je nieuwe huis staat, dan komen we gewoon meeten bij jou
No worriesquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:18 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
damn, die foto van hem mocht ik niet weggeven, nu plaats jij hem hier
sorry stuart
Tentjesquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mooi ik spreek het nietquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:15 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
jaaaa
topplan
gelukkig is mijn Frans vloeiend, dus dat is no problemo
Dat is een goed ideequote:Op dinsdag 5 april 2011 21:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, gewoon met heel diep aanwezige zakenquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Volgens mij ben je nu in de war met de fossielen
moet ik alleen zorgen dat de sjef er niet isquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mon français, c'est une catastrophequote:
Ik durf het bijna niet te vragen, maar hoe diepquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, gewoon met heel diep aanwezige zaken
We kunnen een camper lenenquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
oef, gelukkigquote:
Zolang je 'Je ne parle français bien' maar kentquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:21 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Mon français, c'est une catastrophe
das al meer dan ik eruit krijgquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:21 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Mon français, c'est une catastrophe
Goeie beslissingquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:22 schreef RockNijntje het volgende:
Volgend jaar Duits en NOOIT meer Frans
Als of duits zo veel beter isquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:22 schreef RockNijntje het volgende:
sjef?quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:21 schreef crv het volgende:
[..]
moet ik alleen zorgen dat de sjef er niet is![]()
Dat zei ik ook vroeger, en nu zit ik met de gebakken perenquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:22 schreef RockNijntje het volgende:
Ga ik ook doenquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:22 schreef RockNijntje het volgende:
quote:
Een gesprek in het Duits lul je zo aanmekaarquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Goeie beslissingHeb ik ook gedaan
Daar waar de wormen niet eens meer aan je kont knabbelenquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te vragen, maar hoe diep
papa fume le chat of zo was toch ook zo'n standaard zinnetjequote:Op dinsdag 5 april 2011 21:23 schreef RockNijntje het volgende:
Je mange une crêpe
Die ken ik dan ook nog, maar verder
quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:23 schreef crv het volgende:
[..]
Dat zei ik ook vroeger, en nu zit ik met de gebakken peren
In mijn tijd waren duits EN frans verplicht op het vwo... Zelfs met N-profiel.quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:22 schreef RockNijntje het volgende:
Papa rookt de kat?quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:23 schreef crv het volgende:
[..]
papa fume le chat of zo was toch ook zo'n standaard zinnetje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |