Daarom: tetten!quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
gewoon alles dat gehannes met piemels en kutten
bah
Iemand moet het doen! Beide zaken die je aanhaalt. En ik houd niet van voetbalquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Okee ik ben voetbal kijken![]()
![]()
Stelletje zaadschieters
heb ik gezegd dat ik alleen vrouwelijk schoon zoek?quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als ik zeg dat ik best wil, wil jij niet meer
2 zelfsquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Symph heeft zelf ook zo'n broek![]()
Ik wil wel, maar dan wel op badpakken dagquote:
HELDquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:19 schreef JJH het volgende:
[..]
Obviously, maar ik zal het tot de laatste beetje opeten, al was het alleen maar om jou te pesten.
Als pyjamabroek dan mag ik hopen?quote:
Nee, maar dat verwacht ik wel!quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heb ik gezegd dat ik alleen vrouwelijk schoon zoek?
Sprak de presentatrice van de grote Koen&Sander showquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
gewoon alles dat gehannes met piemels en kutten
bah
Geeft nietquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is in het weekend van pasen, dat wordt helaas lastig![]()
Nee, dat knelt bij mij zo.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik wil wel, maar dan wel op badpakken dag
[..]
Flessiequote:Op dinsdag 5 april 2011 22:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sprak de presentatrice van de grote Koen&Sander show![]()
Oh god jaquote:
Jammer hoorquote:
Wtf is een pyjamaquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:21 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Als pyjamabroek dan mag ik hopen?
Ohja, dat zei je al eens jaquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Wtf is een pyjama
Die draag ik al 36 jaar niet meer
Nee paardrijbroeken
Ook daar kun je in slapenquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Wtf is een pyjama
Die draag ik al 36 jaar niet meer
Nee paardrijbroeken
Wanneer moet ik dan gaan?quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Volgens mij ga je op de verkeerde dag
Prioriteiten!quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:23 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Wanneer moet ik dan gaan?
Ik heb fucking gwn geen tijd![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |