Ahw en gisteren ging het zo lekker? Wat hebben ze stuk gemaakt?quote:Op woensdag 6 april 2011 14:57 schreef mjan het volgende:
Urch, ik kom op deze manier nooit meer terug in den bosch... kut fyra
Heb net een kop koffie ge-adquote:
Het gaat natuurlijk over een alcoholische versnapering.quote:
Irish coffee?quote:Op woensdag 6 april 2011 15:09 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Het gaat natuurlijk over een alcoholische versnapering.
Vooruit.quote:
De baan zelf. Ik heb 1 uur en veertig minuten gedaan over een stuk van 25 minuten. Ijsje eten zo? Moet je nú naar het station lopen.quote:Op woensdag 6 april 2011 15:08 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ahw en gisteren ging het zo lekker? Wat hebben ze stuk gemaakt?
Gaat me niet lukkenquote:Op woensdag 6 april 2011 15:22 schreef mjan het volgende:
[..]
De baan zelf. Ik heb 1 uur en veertig minuten gedaan over een stuk van 25 minuten. Ijsje eten zo? Moet je nú naar het station lopen.
Ow ik dacht dat je alweer terug zou zijn!quote:Op woensdag 6 april 2011 15:24 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Gaat me niet lukken
Ik neem zo wel Swirl's mee, moet zo even wat mensen hier helpen met een SQL Cluster installatie, daarna ff de appie en dan kom ik naar huis
Ja was de planning idd, maar ze wilden even 'misbruik' van me maken hier aangezien de andere SQL expert ziek is.quote:Op woensdag 6 april 2011 15:26 schreef mjan het volgende:
[..]
Ow ik dacht dat je alweer terug zou zijn!
5 keer kore.quote:
xSummergirlxquote:Op woensdag 6 april 2011 15:43 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
5 keer kore.
Welke baas heeft jou erbij gezet.
Nogal ja.quote:Op woensdag 6 april 2011 15:44 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
xSummergirlx
ALLEMAAL STEMMEN MENSEN DAN KOM IK IN DE POLL._!
Ik vind echt sneu topic maar ok.
Ja kutvolk.quote:
Kijk, voor jou kom ik zelfs in onz posten...quote:Op woensdag 6 april 2011 17:50 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ja kutvolk.Ik had er een KLB topic over gemaakt, gaan ze allemaal op mij stemmen.
Hij is triest & het is triest.quote:Op woensdag 6 april 2011 18:25 schreef fairytalessuck het volgende:
KK roept kk hard van triest topic dit dat krijgt ie wel alle stemmen wehhehee.
quote:Op woensdag 6 april 2011 17:56 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Kijk, voor jou kom ik zelfs in onz posten...
Och, dat is alvast betere humor dan heel onz bij elkaar.quote:Op woensdag 6 april 2011 18:25 schreef fairytalessuck het volgende:
KK roept kk hard van triest topic dit dat krijgt ie wel alle stemmen wehhehee.
je hebt mijn topic gelezen?quote:
Lekker eigenwijs, dadelijk is er echt iets mis mee.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:25 schreef DuTank het volgende:
[..]
je hebt mijn topic gelezen?
ik hoop dat het dit weekend over is...
ja, ik ga morgen even langs de eerste hulp als het nog steeds zo erg is...quote:Op woensdag 6 april 2011 20:27 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Lekker eigenwijs, dadelijk is er echt iets mis mee.
quote:Op woensdag 6 april 2011 20:28 schreef DuTank het volgende:
[..]
ja, ik ga morgen even langs de eerste hulp als het nog steeds zo erg is...
en dan bel ik mijn mammie op en zeg ik: mam, mijn arm zit in het gips
wedden ze gaat em flippen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |