Ik heb dat lef, maar ik zie je nooit irl. Is hyves goed genoeg?quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:31 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Zodra je het lef hebt om dat irl ook aan me te vragen, dus nooit.
Nee.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:32 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ik heb dat lef, maar ik zie je nooit irl. Is hyves goed genoeg?
Ga jij nou maar voor mij werken ipv fulltime te zuipen.quote:
trololoquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:34 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ga jij nou maar voor mij werken ipv fulltime te zuipen.
You wish.quote:
Voor jou werken? mwoahquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:34 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ga jij nou maar voor mij werken ipv fulltime te zuipen.
quote:
quote:
Interessant... ik zeg het in de echte wereld ook direct als ik vind dat iemand uit z'n nek lult. Zie echt niet in waarom ik me hier anders voor zou moeten doen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:56 schreef kutkabouter het volgende:
Daarbij doet bijna iedereen zich anders voor op fok (op uitzonderingen na) maar ik ben gewoon als een van de weinigen mans genoeg om het toe te geven.
Och, je zal in het echte leven waarschijnlijk niet met een shirtje rondlopen met de tekst van je signature erop, bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 6 april 2011 07:27 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Interessant... ik zeg het in de echte wereld ook direct als ik vind dat iemand uit z'n nek lult. Zie echt niet in waarom ik me hier anders voor zou moeten doen.
en mogge trouwens.
Nee, aan de andere kant loop ik wel met dit rond bijv:quote:Op woensdag 6 april 2011 07:40 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Och, je zal in het echte leven waarschijnlijk niet met een shirtje rondlopen met de tekst van je signature erop, bijvoorbeeld.
Goeiemorgen terug.
Gasten met een Female Body Inspector t-shirt.quote:Op woensdag 6 april 2011 07:53 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Nee, aan de andere kant loop ik wel met dit rond bijv:
[ afbeelding ]
-edit-
niet bij meetings met raad v bestuur ofzo natuurlijk
Ach ja... op de een of andere manier neemt men je dan wat minder serieus.quote:Op woensdag 6 april 2011 07:55 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Haha, hoewel zwak @ dat laatste natuurlijk
Nee, een LAPDance shirtquote:Op woensdag 6 april 2011 07:59 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Gasten met een Female Body Inspector t-shirt.
Ach je hebt het geprobeerd.quote:Op woensdag 6 april 2011 08:24 schreef kutkabouter het volgende:
Ik zit nu aan m'n 7e bak koffie in 8 uur tijd.Vannacht ook bijna een pakje weggerookt.
En nog heb ik het gevoel dat ik m'n tentamen ga verkloten.
In de krant?quote:Op woensdag 6 april 2011 08:50 schreef kutkabouter het volgende:
Ja, ik ga nu.
Jullie lezen het morgen wel in de krant als het slecht is gegaan.
Ja, dan knelt de stropdas zo he?quote:Op woensdag 6 april 2011 08:04 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ach ja... op de een of andere manier neemt men je dan wat minder serieus.
Moet wel zeggen dat ik de laatste tijd maar geen bandshirtjes e.d. meer draag naar het werk ben ook maar weer teruggestapt op overhemden
Nog altijd beter dan continue in pak rondlopen, dat zou ik echt niet trekken.
Ik doe niet aan stropdassen... heb zo'n hekel aan die dingen.quote:Op woensdag 6 april 2011 09:23 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ja, dan knelt de stropdas zo he?
Nieteens, valt me weer tegen van jequote:Op woensdag 6 april 2011 09:25 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik doe niet aan stropdassen... heb zo'n hekel aan die dingen.
Pantalon en overhemd vind ik niet erg, maar no f*cking way dat ik een stropdas aan doe.
Nu ben ik geen leidinggevende (meer) maar ook mijn leidinggevende draagt geen stropdas.quote:Op woensdag 6 april 2011 09:40 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Nieteens, valt me weer tegen van je
Je moet toch status uitstralen als leindinggevende. Maar ok, dat doe je niet met alleen kleding, dat is waar.
Mij lui noemen maakt jou niet actiever hoor.quote:
kloptquote:Op woensdag 6 april 2011 11:30 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Mij lui noemen maakt jou niet actiever hoor.
Het hangt erom.quote:Op woensdag 6 april 2011 09:22 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
In de krant?
in welk opzicht is het nieuws dan, als jij je tentamen verneukt?
Bij ons alleen de notarissen als ze een afspraak hebben en de mensen die het prettig vinden, maar dat is er maar 1quote:Op woensdag 6 april 2011 09:47 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Nu ben ik geen leidinggevende (meer) maar ook mijn leidinggevende draagt geen stropdas.
De enige die dat nog doen bij ons in het bedrijf zijn de mensen van hoger management en sales.
een neger!quote:
Je moet een adtje trekken.quote:
Ahw en gisteren ging het zo lekker? Wat hebben ze stuk gemaakt?quote:Op woensdag 6 april 2011 14:57 schreef mjan het volgende:
Urch, ik kom op deze manier nooit meer terug in den bosch... kut fyra
Heb net een kop koffie ge-adquote:
Het gaat natuurlijk over een alcoholische versnapering.quote:
Irish coffee?quote:Op woensdag 6 april 2011 15:09 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Het gaat natuurlijk over een alcoholische versnapering.
Vooruit.quote:
De baan zelf. Ik heb 1 uur en veertig minuten gedaan over een stuk van 25 minuten. Ijsje eten zo? Moet je nú naar het station lopen.quote:Op woensdag 6 april 2011 15:08 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ahw en gisteren ging het zo lekker? Wat hebben ze stuk gemaakt?
Gaat me niet lukkenquote:Op woensdag 6 april 2011 15:22 schreef mjan het volgende:
[..]
De baan zelf. Ik heb 1 uur en veertig minuten gedaan over een stuk van 25 minuten. Ijsje eten zo? Moet je nú naar het station lopen.
Ow ik dacht dat je alweer terug zou zijn!quote:Op woensdag 6 april 2011 15:24 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Gaat me niet lukken
Ik neem zo wel Swirl's mee, moet zo even wat mensen hier helpen met een SQL Cluster installatie, daarna ff de appie en dan kom ik naar huis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |