Ja was de planning idd, maar ze wilden even 'misbruik' van me maken hier aangezien de andere SQL expert ziek is.quote:Op woensdag 6 april 2011 15:26 schreef mjan het volgende:
[..]
Ow ik dacht dat je alweer terug zou zijn!
5 keer kore.quote:
xSummergirlxquote:Op woensdag 6 april 2011 15:43 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
5 keer kore.
Welke baas heeft jou erbij gezet.
Nogal ja.quote:Op woensdag 6 april 2011 15:44 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
xSummergirlx
ALLEMAAL STEMMEN MENSEN DAN KOM IK IN DE POLL._!
Ik vind echt sneu topic maar ok.
Ja kutvolk.quote:
Kijk, voor jou kom ik zelfs in onz posten...quote:Op woensdag 6 april 2011 17:50 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ja kutvolk.Ik had er een KLB topic over gemaakt, gaan ze allemaal op mij stemmen.
Hij is triest & het is triest.quote:Op woensdag 6 april 2011 18:25 schreef fairytalessuck het volgende:
KK roept kk hard van triest topic dit dat krijgt ie wel alle stemmen wehhehee.
quote:Op woensdag 6 april 2011 17:56 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Kijk, voor jou kom ik zelfs in onz posten...
Och, dat is alvast betere humor dan heel onz bij elkaar.quote:Op woensdag 6 april 2011 18:25 schreef fairytalessuck het volgende:
KK roept kk hard van triest topic dit dat krijgt ie wel alle stemmen wehhehee.
je hebt mijn topic gelezen?quote:
Lekker eigenwijs, dadelijk is er echt iets mis mee.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:25 schreef DuTank het volgende:
[..]
je hebt mijn topic gelezen?
ik hoop dat het dit weekend over is...
ja, ik ga morgen even langs de eerste hulp als het nog steeds zo erg is...quote:Op woensdag 6 april 2011 20:27 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Lekker eigenwijs, dadelijk is er echt iets mis mee.
quote:Op woensdag 6 april 2011 20:28 schreef DuTank het volgende:
[..]
ja, ik ga morgen even langs de eerste hulp als het nog steeds zo erg is...
en dan bel ik mijn mammie op en zeg ik: mam, mijn arm zit in het gips
wedden ze gaat em flippen
inderdaad... hoe kan ik nou in godsnaam fappen en chicks vingeren?quote:
Je moet hun toch ook gewoon het werk laten doen.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:31 schreef DuTank het volgende:
[..]
inderdaad... hoe kan ik nou in godsnaam fappen en chicks vingeren?
(met links voelt het nergens naar)
BB snapt hetquote:Op woensdag 6 april 2011 20:36 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Je moet hun toch ook gewoon het werk laten doen.
oh ja, kom je ff?quote:Op woensdag 6 april 2011 20:36 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Je moet hun toch ook gewoon het werk laten doen.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 15:54 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Zou je dat voortaan iedere dag ieder uur willen doen?
quote:Op donderdag 7 april 2011 16:28 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik zag me net toch een gastje bij de Helftheuvel, ik dacht dat moet een fokker zijn, maar net toen ik m'n telefoon pakte liep ie weg, kak zeg.
YOOOOOOWquote:
Ja was echt zo'n smal manneke met een zwarte broek en een zwart leren jack, haren in de gel en een grote zonnebril op (binnenquote:
Gefeliciteerd. Je bent de grootste vrouwelijke autist op fok.quote:Op donderdag 7 april 2011 18:27 schreef fairytalessuck het volgende:
Hahahahahaha mensen.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 7 april 2011 18:28 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Je bent de grootste vrouwelijke autist op fok.![]()
OMGquote:Op donderdag 7 april 2011 18:27 schreef fairytalessuck het volgende:
Hahahahahaha mensen.
[ afbeelding ]
Whahaha, wie heeft daar die poll met alleen jou gemaakt? xDquote:Op donderdag 7 april 2011 18:27 schreef fairytalessuck het volgende:
Hahahahahaha mensen.
[ afbeelding ]
De TS. Iemand anders kan die OP toch niet editten, behalve modje ofzo.quote:Op donderdag 7 april 2011 18:48 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Whahaha, wie heeft daar die poll met alleen jou gemaakt? xD
Ja, daarom juistquote:Op donderdag 7 april 2011 18:55 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
De TS. Iemand anders kan die OP toch niet editten, behalve modje ofzo.
Was gewoon TS zelf.quote:
En wat voor een hond ?quote:Op vrijdag 8 april 2011 08:34 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Ghehe, had het gister al gelezen ja.
Mensen die hun hond niet in de gaten houden
Maar huh, tong80 in het db topic?
Muhaha, Zaltbommel. Dat is wonen in iets stoms maar dan met uitzicht op het Walhalla dat Den Bosch heetquote:Op vrijdag 8 april 2011 08:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
En wat voor een hond ?
Ik woon in Zaltbommel. Gewerkt en gestudeerd in Den Bosch. FC Den Bosch fan vanaf 1970.
Kwam vroeger vaker langs in deze topics. Zal ik weer eens meer gaan doen.
Je praat nu over de Randstad...quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:06 schreef kutkabouter het volgende:
Walhalla zegt ie.Een walhalla vol met tuig en buitenlanders.
Maar jij komt uit Boxtel, ongelovige! Thor heeft jullie verdoemd!quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:10 schreef Ceased2Be het volgende:
Walhalla zou ik het ook zeker niet noemen...
Helaas is dat niet aan Thorquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:11 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Maar jij komt uit Boxtel, ongelovige! Thor heeft jullie verdoemd!
Ik vind het anders wel veelzeggend dat zo'n kleine stad als Den Bosch 4 van zulke enorme pauperwijken heeft.quote:
Ach, welk groot drop of stad heeft dat niet?quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:18 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ik vind het anders wel veelzeggend dat zo'n kleine stad als Den Bosch 4 van zulke enorme pauperwijken heeft.
Ja is ook, maar alleen maar omdat hij beweert dat het walhalla is. Als je walhalla wil kan je het beste in een hutje op de hei gaan zitten zonder kankervolk om je heen. Geen kutbejaarden, geen kutbuitenlanders, geen kuttokkies, geen retards. Heerlijk.quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:21 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ach, welk groot drop of stad heeft dat niet?
In Boxtel kan ik zo ook al 2 pauperwijken aanwijzen, Eindhoven, Helmond en Tilburg ook.
Ok ben weer weg hier.quote:Op vrijdag 8 april 2011 08:58 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Muhaha, Zaltbommel. Dat is wonen in iets stoms maar dan met uitzicht op het Walhalla dat Den Bosch heet
Je vergeet kutkaboutersquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:24 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ja is ook, maar alleen maar omdat hij beweert dat het walhalla is. Als je walhalla wil kan je het beste in een hutje op de hei gaan zitten zonder kankervolk om je heen. Geen kutbejaarden, geen kutbuitenlanders, geen kuttokkies, geen retards. Heerlijk.
Ik vergeet er nog wel wat meer.quote:
Nee, da's Rosmalen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 08:58 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Muhaha, Zaltbommel. Dat is wonen in iets stoms maar dan met uitzicht op het Walhalla dat Den Bosch heet
Da's de korsakov, niet teveel van aantrekkenquote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:16 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Da's de korsakov, niet teveel van aantrekken
Ik ben lang niet een van de ergste studenten hoor.quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:16 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Heb ik dat gezegd dan?quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:19 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ik ben lang niet een van de ergste studenten hoor.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:16 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:43 schreef Ceased2Be het volgende:
Zo... nieuwe pc besteld. ik kom deze zomer niet meer buiten
quote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:36 schreef FedExpress het volgende:
waar blijft de samenvatting van Tankje
De posts van vandaag.quote:
Ha, hete bliksem.quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:16 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
De posts van vandaag.
Tevens hoi.
okeeejquote:Op zaterdag 9 april 2011 05:11 schreef fairytalessuck het volgende:
HOI MENSEN IK SNAP NIET WAAROM JULLIE ALLEMAAL NOG SLAPEN HET IS AL 5UUR GEWEEST OP ZATERDAGOCHTEND HUPHUP JE BED UIT EN AAN HET WERK STELLETJE LAPZWANZEN.
KUT JA IK HEB ME VERSLAPEN!quote:Op zaterdag 9 april 2011 05:11 schreef fairytalessuck het volgende:
HOI MENSEN IK SNAP NIET WAAROM JULLIE ALLEMAAL NOG SLAPEN HET IS AL 5UUR GEWEEST OP ZATERDAGOCHTEND HUPHUP JE BED UIT EN AAN HET WERK STELLETJE LAPZWANZEN.
Mijn buren gingen om half 9 Arabische jankmuziek draaien. HALF 9 GEK!!quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:22 schreef BarrieButsers het volgende:
Vogels, blaffende honden en in de tuin speelende en schreeuwende kinderen zouden ze op moeten sluiten! Ga iemand anders pesten om tien uur jezus
Ah ook lekker asociaal kutvolk danquote:Op zaterdag 9 april 2011 10:28 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Mijn buren gingen om half 9 Arabische jankmuziek draaien. HALF 9 GEK!!
IES KOELTOER!quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:28 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Mijn buren gingen om half 9 Arabische jankmuziek draaien. HALF 9 GEK!!
DAN MOET JE MAAR NIET IN BOSCHVELD GAAN WONEN HE, WAAR DE FATSOENLIJKE MENSEN AL OM 5 UUR OP ZIJN EN DUS HET VOLSTE RECHT HEBBEN OM 9 UUR SCHAPENLACHTMUZIEK TE GAAN DRAAIENquote:Op zaterdag 9 april 2011 10:34 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ah ook lekker asociaal kutvolk dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |