Ja was de planning idd, maar ze wilden even 'misbruik' van me maken hier aangezien de andere SQL expert ziek is.quote:Op woensdag 6 april 2011 15:26 schreef mjan het volgende:
[..]
Ow ik dacht dat je alweer terug zou zijn!
5 keer kore.quote:
xSummergirlxquote:Op woensdag 6 april 2011 15:43 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
5 keer kore.
Welke baas heeft jou erbij gezet.
Nogal ja.quote:Op woensdag 6 april 2011 15:44 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
xSummergirlx
ALLEMAAL STEMMEN MENSEN DAN KOM IK IN DE POLL._!
Ik vind echt sneu topic maar ok.
Ja kutvolk.quote:
Kijk, voor jou kom ik zelfs in onz posten...quote:Op woensdag 6 april 2011 17:50 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ja kutvolk.Ik had er een KLB topic over gemaakt, gaan ze allemaal op mij stemmen.
Hij is triest & het is triest.quote:Op woensdag 6 april 2011 18:25 schreef fairytalessuck het volgende:
KK roept kk hard van triest topic dit dat krijgt ie wel alle stemmen wehhehee.
quote:Op woensdag 6 april 2011 17:56 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Kijk, voor jou kom ik zelfs in onz posten...
Och, dat is alvast betere humor dan heel onz bij elkaar.quote:Op woensdag 6 april 2011 18:25 schreef fairytalessuck het volgende:
KK roept kk hard van triest topic dit dat krijgt ie wel alle stemmen wehhehee.
je hebt mijn topic gelezen?quote:
Lekker eigenwijs, dadelijk is er echt iets mis mee.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:25 schreef DuTank het volgende:
[..]
je hebt mijn topic gelezen?
ik hoop dat het dit weekend over is...
ja, ik ga morgen even langs de eerste hulp als het nog steeds zo erg is...quote:Op woensdag 6 april 2011 20:27 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Lekker eigenwijs, dadelijk is er echt iets mis mee.
quote:Op woensdag 6 april 2011 20:28 schreef DuTank het volgende:
[..]
ja, ik ga morgen even langs de eerste hulp als het nog steeds zo erg is...
en dan bel ik mijn mammie op en zeg ik: mam, mijn arm zit in het gips
wedden ze gaat em flippen
inderdaad... hoe kan ik nou in godsnaam fappen en chicks vingeren?quote:
Je moet hun toch ook gewoon het werk laten doen.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:31 schreef DuTank het volgende:
[..]
inderdaad... hoe kan ik nou in godsnaam fappen en chicks vingeren?
(met links voelt het nergens naar)
BB snapt hetquote:Op woensdag 6 april 2011 20:36 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Je moet hun toch ook gewoon het werk laten doen.
oh ja, kom je ff?quote:Op woensdag 6 april 2011 20:36 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Je moet hun toch ook gewoon het werk laten doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |