Was gewoon TS zelf.quote:
En wat voor een hond ?quote:Op vrijdag 8 april 2011 08:34 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Ghehe, had het gister al gelezen ja.
Mensen die hun hond niet in de gaten houden
Maar huh, tong80 in het db topic?
Muhaha, Zaltbommel. Dat is wonen in iets stoms maar dan met uitzicht op het Walhalla dat Den Bosch heetquote:Op vrijdag 8 april 2011 08:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
En wat voor een hond ?
Ik woon in Zaltbommel. Gewerkt en gestudeerd in Den Bosch. FC Den Bosch fan vanaf 1970.
Kwam vroeger vaker langs in deze topics. Zal ik weer eens meer gaan doen.
Je praat nu over de Randstad...quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:06 schreef kutkabouter het volgende:
Walhalla zegt ie.Een walhalla vol met tuig en buitenlanders.
Maar jij komt uit Boxtel, ongelovige! Thor heeft jullie verdoemd!quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:10 schreef Ceased2Be het volgende:
Walhalla zou ik het ook zeker niet noemen...
Helaas is dat niet aan Thorquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:11 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Maar jij komt uit Boxtel, ongelovige! Thor heeft jullie verdoemd!
Ik vind het anders wel veelzeggend dat zo'n kleine stad als Den Bosch 4 van zulke enorme pauperwijken heeft.quote:
Ach, welk groot drop of stad heeft dat niet?quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:18 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ik vind het anders wel veelzeggend dat zo'n kleine stad als Den Bosch 4 van zulke enorme pauperwijken heeft.
Ja is ook, maar alleen maar omdat hij beweert dat het walhalla is. Als je walhalla wil kan je het beste in een hutje op de hei gaan zitten zonder kankervolk om je heen. Geen kutbejaarden, geen kutbuitenlanders, geen kuttokkies, geen retards. Heerlijk.quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:21 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ach, welk groot drop of stad heeft dat niet?
In Boxtel kan ik zo ook al 2 pauperwijken aanwijzen, Eindhoven, Helmond en Tilburg ook.
Ok ben weer weg hier.quote:Op vrijdag 8 april 2011 08:58 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Muhaha, Zaltbommel. Dat is wonen in iets stoms maar dan met uitzicht op het Walhalla dat Den Bosch heet
Je vergeet kutkaboutersquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:24 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ja is ook, maar alleen maar omdat hij beweert dat het walhalla is. Als je walhalla wil kan je het beste in een hutje op de hei gaan zitten zonder kankervolk om je heen. Geen kutbejaarden, geen kutbuitenlanders, geen kuttokkies, geen retards. Heerlijk.
Ik vergeet er nog wel wat meer.quote:
Nee, da's Rosmalen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 08:58 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Muhaha, Zaltbommel. Dat is wonen in iets stoms maar dan met uitzicht op het Walhalla dat Den Bosch heet
Da's de korsakov, niet teveel van aantrekkenquote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:16 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Da's de korsakov, niet teveel van aantrekken
Ik ben lang niet een van de ergste studenten hoor.quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:16 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Heb ik dat gezegd dan?quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:19 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ik ben lang niet een van de ergste studenten hoor.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:16 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:43 schreef Ceased2Be het volgende:
Zo... nieuwe pc besteld. ik kom deze zomer niet meer buiten
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |