WHIHAHHOOHA BEST WEL HE. VOND JE ER NIKKSSS LEUK AAN??quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:05 schreef bijdehand het volgende:
DAT KAN WEL BARRIE DAT IS PURE LIEFDE
EN IK HEB GISTER NEW KIDS GEKEKEN EN ZOMG WAT EEN KUTFILM IS DAT
JA WAS WEL EEN BEETJE LACHE MAAR VEEL TOCH NIET HOORquote:OP ZATERDAG 9 APRIL 2011 12:08 SCHREEF BARRIEBUTSERS HET VOLGENDE:
[..]
WHIHAHHOOHA BEST WEL HE. VOND JE ER NIKKSSS LEUK AAN??
NOUJAquote:Op zaterdag 9 april 2011 12:15 schreef bijdehand het volgende:
[..]
JA WAS WEL EEN BEETJE LACHE MAAR VEEL TOCH NIET HOOR
Vond je 't wel dan? Alleen die Gerrie was lache neergezetquote:
We kunnen ook kk nadoen. Geile donderquote:Op zaterdag 9 april 2011 13:07 schreef fairytalessuck het volgende:
Beetje allemaal mij nadoen. Verzin zelf iets ah pftoee.
quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:10 schreef bijdehand het volgende:
[..]
We kunnen ook kk nadoen. Geile donder
Fjoew. Ik zou het ook niet lang vol kunnen houdenquote:
Opzich vind ik het wel een leuke film. Maar ik heb dan ook rare humor.quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:06 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Vond je 't wel dan? Alleen die Gerrie was lache neergezet
Ik vond die sketches wel supergrappig hoor. Alleen de film had niet zoveel grappen per minuutquote:Op zaterdag 9 april 2011 13:45 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Opzich vind ik het wel een leuke film. Maar ik heb dan ook rare humor.Die sketches vond ik trouwens wel beter.
Zou wel super zijn geweest als dat wel was.quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:53 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik vond die sketches wel supergrappig hoor. Alleen de film had niet zoveel grappen per minuut
Nee, dan was het veel te over de top geweest.quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:55 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Zou wel super zijn geweest als dat wel was.
Ik zeg altijd hete bliksem.quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:10 schreef bijdehand het volgende:
[..]
We kunnen ook kk nadoen. Geile donder
Pertinent verworpen. FTS is een hete bliksem.quote:
Holy shit.quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:43 schreef fairytalessuck het volgende:
Okee echt kk ziek. Schietpartij winkelcentrum Alphen a/d Rijn met mitrailleur. Extra journaal nu op Nederland 1.
quote:
quote:
Kut.quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:57 schreef Frankii het volgende:
[..]
[..]
Wtf lompe shit. Een klasgenoot van me woont daar en heeft het ook gehoord.
Net als die missie uit CoD6 eigenlijk, op dat vliegveld.quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:03 schreef fairytalessuck het volgende:
Ik zou echt nooit meer naar een winkelcentrum durven omg. Je zou die man maar langs zien rennen met z'n mitrailleur, wild om zich heen schietend. Net een zieke game.
Ik zou er niet warm of koud van worden. Gekken lopen overal rond.quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:03 schreef fairytalessuck het volgende:
Ik zou echt nooit meer naar een winkelcentrum durven omg. Je zou die man maar langs zien rennen met z'n mitrailleur, wild om zich heen schietend. Net een zieke game.
Dat is CoD6.quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:05 schreef Frankii het volgende:
[..]
Net als die missie uit CoD4 eigenlijk, op dat vliegveld.
Ah, maar goed dat ik net knabbels heb ingeslagen bij de Appie.quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:43 schreef fairytalessuck het volgende:
Okee echt kk ziek. Schietpartij winkelcentrum Alphen a/d Rijn met mitrailleur. Extra journaal nu op Nederland 1.
gewoon gaan liggen joh, kijk jij nooit films?quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:03 schreef fairytalessuck het volgende:
Gewoon je winkelwagentje keihard naar hem toe laten rijden vol met shit erin en als hij dan valt z'n gun afpakken, hem volpompen met lood.quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:39 schreef DuTank het volgende:
[..]
gewoon gaan liggen joh, kijk jij nooit films?
quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:41 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Gewoon je winkelwagentje keihard naar hem toe laten rijden vol met shit erin en als hij dan valt z'n gun afpakken, hem volpompen met lood.
[ afbeelding ]
quote:
De knipoog mistequote:
Of met je .44 zo dwars door z'n pootjes!quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:41 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Gewoon je winkelwagentje keihard naar hem toe laten rijden vol met shit erin en als hij dan valt z'n gun afpakken, hem volpompen met lood.
[ afbeelding ]
Het lijkt boschveld wel.quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:09 schreef BarrieButsers het volgende:
Gekke mensen daar in Alphen.
Schietpartijen zijn daar trouwens niet zo heel apart meer.
Zo'n vergelijking is ook niet netjes. Mensen uit Alphen hebben ook gevoelquote:
IB4 tuxxx.quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:18 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zo'n vergelijking is ook niet netjes. Mensen uit Alphen hebben ook gevoel
quote:
Ja maar wel zeven minder.quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:18 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zo'n vergelijking is ook niet netjes. Mensen uit Alphen hebben ook gevoel
Ik woon er ook hoorquote:
Ik heb in de stad zitten chillen in de zon.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:24 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Hebben jullie nou serieus de hele dag lopen fokken met die mooie weer?![]()
Ik heb heel de dag met m'n laptoppie op het balkon gezeten.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:24 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Neen. Maar thuis wordt er geschilderd dus af en toe meehelpen dan. Ff fok aanzetten tussen het sjouwen door enzulksquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:24 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Dan ben ik je misschien wel tegen het lijf gelopen, helpquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:53 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik heb in de stad zitten chillen in de zon.
Ja was wel druk idd. Eerst paar winkels gehad en toen op de put gezeten.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:33 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Dan ben ik je misschien wel tegen het lijf gelopen, help
Hoewel het vooral druk was in de stad, snel weer weg gerend
Ohja kut.quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:07 schreef opgebaarde het volgende:
brabanthaaaaalllleeeeeèèèhhh
a;sdjlal;jdl;kajsl;jdaklj losloslolosloslosloslsolssf
wtf is daar zo'n kaalkopjesfeest?quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:07 schreef opgebaarde het volgende:
brabanthaaaaalllleeeeeèèèhhh
a;sdjlal;jdl;kajsl;jdaklj losloslolosloslosloslsolssf
Neuh dat was vorige week, vanavond is het voor de wannabé's ;pquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:27 schreef bijdehand het volgende:
[..]
wtf is daar zo'n kaalkopjesfeest?
Is allemaal hetzelfde.quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:33 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Neuh dat was vorige week, vanavond is het voor de wannabé's ;p
Aight die eckte eckte zijn toffer.quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:33 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Neuh dat was vorige week, vanavond is het voor de wannabé's ;p
quote:Zijn muziek is redelijk licht verteerbare dance, hoewel bewoners van het Veemarktkwartier daar vanuit hun bed waarschijnlijk een andere mening over hebben.
quote:Hema sluit deuren vanwege stelend publiek
Het personeel van de Hema op het station heeft de zaak vanavond rond half negen gesloten vanwege stelend winkelpubliek. Door de grote toeloop van mensen durfden de twee aanwezige medewerkers geen mensen meer toe te laten, omdat het publiek alles stal wat los en vast zat.
De enorme drukte komt door het festival A State of Trance dat vanavond in de Brabanthallen plaatsvindt. Grote trekker is DJ Armin van Buren. Er komt veel buitenlands publiek op af, aan de nummerborden te zien tot aan Italië toe. Rond de Brabanthallen wordt het verkeer en de publiekstroom geregeld door securitypersoneel.
link pliesquote:Op zondag 10 april 2011 09:38 schreef kutkabouter het volgende:
Hee FTS, leuke foto hoor op je facebook. Ik hou van appelwangetjes.
En je bent dus echt niet dik, weet niet waar je dat dan weer vandaan haalt.
Vraag het aan haar.quote:
quote:
Ja. Half 7 op. Tot half 7 naar schoolquote:
Wat een helquote:Op zondag 10 april 2011 23:49 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja. Half 7 op. Tot half 7 naar school
quote:
idem ditoquote:Op maandag 11 april 2011 09:06 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Goeiemorgen uit een zonnig amsterdam
*zwaai*quote:Op maandag 11 april 2011 09:47 schreef Augustus_Thijs het volgende:
In principe kan ik jouw kantoor(gebouw) zien vanuit hier
...goed geld verdienen omdat hun werk daarheen verhuisd is vanuit Den Bosch bedoel je?quote:
Nogmaals: Mensen die in Amsterdam...quote:Op maandag 11 april 2011 10:23 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
...goed geld verdienen omdat hun werk daarheen verhuisd is vanuit Den Bosch bedoel je?
Probeer je punt eens duidelijk te maken kk'tjequote:Op maandag 11 april 2011 10:24 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Nogmaals: Mensen die in Amsterdam...
Oke:quote:Op maandag 11 april 2011 10:25 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Probeer je punt eens duidelijk te maken kk'tje
DAT ben ik helemaal met je eens, maar ik werk er en verder niets... 75% van wat hier werkt komt niet eens uit Amsterdam zelfsquote:
Ga jij eens ergens anders jankenquote:
Amsterdam.quote:Op maandag 11 april 2011 12:21 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ga jij eens ergens anders janken.
Niks mis met amsterdam hoor. Nou moet je idd een aantal gebieden niet bezoeken, maar dat geldt overal.
Vond het heerlijk, op 10min lopen het ik het adamse bos, zat groen. Op 5min trammen de stad. Cultuur mogelijkheden die je in andere steden echt niet vindt. Bedrijfsleven letterlijk bij je uni op de stoep.
Alleen onbetaalbaar als je een goede woning wil.
De paradiso en melkweg zou ik wel dichterbij huis willen hebben, voor de rest vind ik het echt niet boeiend... ik vind Den Bosch al te druk in het weekend, laat staan A'dam.quote:Op maandag 11 april 2011 12:21 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ga jij eens ergens anders janken.
Niks mis met amsterdam hoor. Nou moet je idd een aantal gebieden niet bezoeken, maar dat geldt overal.
Vond het heerlijk, op 10min lopen het ik het adamse bos, zat groen. Op 5min trammen de stad. Cultuur mogelijkheden die je in andere steden echt niet vindt. Bedrijfsleven letterlijk bij je uni op de stoep.
Alleen onbetaalbaar als je een goede woning wil.
QFT en HMH ook.quote:Op maandag 11 april 2011 12:45 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
De paradiso en melkweg zou ik wel dichterbij huis willen hebben,
QFT?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |