WHIHAHHOOHA BEST WEL HE. VOND JE ER NIKKSSS LEUK AAN??quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:05 schreef bijdehand het volgende:
DAT KAN WEL BARRIE DAT IS PURE LIEFDE
EN IK HEB GISTER NEW KIDS GEKEKEN EN ZOMG WAT EEN KUTFILM IS DAT
JA WAS WEL EEN BEETJE LACHE MAAR VEEL TOCH NIET HOORquote:OP ZATERDAG 9 APRIL 2011 12:08 SCHREEF BARRIEBUTSERS HET VOLGENDE:
[..]
WHIHAHHOOHA BEST WEL HE. VOND JE ER NIKKSSS LEUK AAN??
NOUJAquote:Op zaterdag 9 april 2011 12:15 schreef bijdehand het volgende:
[..]
JA WAS WEL EEN BEETJE LACHE MAAR VEEL TOCH NIET HOOR
Vond je 't wel dan? Alleen die Gerrie was lache neergezetquote:
We kunnen ook kk nadoen. Geile donderquote:Op zaterdag 9 april 2011 13:07 schreef fairytalessuck het volgende:
Beetje allemaal mij nadoen. Verzin zelf iets ah pftoee.
quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:10 schreef bijdehand het volgende:
[..]
We kunnen ook kk nadoen. Geile donder
Fjoew. Ik zou het ook niet lang vol kunnen houdenquote:
Opzich vind ik het wel een leuke film. Maar ik heb dan ook rare humor.quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:06 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Vond je 't wel dan? Alleen die Gerrie was lache neergezet
Ik vond die sketches wel supergrappig hoor. Alleen de film had niet zoveel grappen per minuutquote:Op zaterdag 9 april 2011 13:45 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Opzich vind ik het wel een leuke film. Maar ik heb dan ook rare humor.Die sketches vond ik trouwens wel beter.
Zou wel super zijn geweest als dat wel was.quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:53 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik vond die sketches wel supergrappig hoor. Alleen de film had niet zoveel grappen per minuut
Nee, dan was het veel te over de top geweest.quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:55 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Zou wel super zijn geweest als dat wel was.
Ik zeg altijd hete bliksem.quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:10 schreef bijdehand het volgende:
[..]
We kunnen ook kk nadoen. Geile donder
Pertinent verworpen. FTS is een hete bliksem.quote:
Holy shit.quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:43 schreef fairytalessuck het volgende:
Okee echt kk ziek. Schietpartij winkelcentrum Alphen a/d Rijn met mitrailleur. Extra journaal nu op Nederland 1.
quote:
quote:
Kut.quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:57 schreef Frankii het volgende:
[..]
[..]
Wtf lompe shit. Een klasgenoot van me woont daar en heeft het ook gehoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |