We kunnen ook kk nadoen. Geile donderquote:Op zaterdag 9 april 2011 13:07 schreef fairytalessuck het volgende:
Beetje allemaal mij nadoen. Verzin zelf iets ah pftoee.
quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:10 schreef bijdehand het volgende:
[..]
We kunnen ook kk nadoen. Geile donder
Fjoew. Ik zou het ook niet lang vol kunnen houdenquote:
Opzich vind ik het wel een leuke film. Maar ik heb dan ook rare humor.quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:06 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Vond je 't wel dan? Alleen die Gerrie was lache neergezet
Ik vond die sketches wel supergrappig hoor. Alleen de film had niet zoveel grappen per minuutquote:Op zaterdag 9 april 2011 13:45 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Opzich vind ik het wel een leuke film. Maar ik heb dan ook rare humor.Die sketches vond ik trouwens wel beter.
Zou wel super zijn geweest als dat wel was.quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:53 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik vond die sketches wel supergrappig hoor. Alleen de film had niet zoveel grappen per minuut
Nee, dan was het veel te over de top geweest.quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:55 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Zou wel super zijn geweest als dat wel was.
Ik zeg altijd hete bliksem.quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:10 schreef bijdehand het volgende:
[..]
We kunnen ook kk nadoen. Geile donder
Pertinent verworpen. FTS is een hete bliksem.quote:
Holy shit.quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:43 schreef fairytalessuck het volgende:
Okee echt kk ziek. Schietpartij winkelcentrum Alphen a/d Rijn met mitrailleur. Extra journaal nu op Nederland 1.
quote:
quote:
Kut.quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:57 schreef Frankii het volgende:
[..]
[..]
Wtf lompe shit. Een klasgenoot van me woont daar en heeft het ook gehoord.
Net als die missie uit CoD6 eigenlijk, op dat vliegveld.quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:03 schreef fairytalessuck het volgende:
Ik zou echt nooit meer naar een winkelcentrum durven omg. Je zou die man maar langs zien rennen met z'n mitrailleur, wild om zich heen schietend. Net een zieke game.
Ik zou er niet warm of koud van worden. Gekken lopen overal rond.quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:03 schreef fairytalessuck het volgende:
Ik zou echt nooit meer naar een winkelcentrum durven omg. Je zou die man maar langs zien rennen met z'n mitrailleur, wild om zich heen schietend. Net een zieke game.
Dat is CoD6.quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:05 schreef Frankii het volgende:
[..]
Net als die missie uit CoD4 eigenlijk, op dat vliegveld.
Ah, maar goed dat ik net knabbels heb ingeslagen bij de Appie.quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:43 schreef fairytalessuck het volgende:
Okee echt kk ziek. Schietpartij winkelcentrum Alphen a/d Rijn met mitrailleur. Extra journaal nu op Nederland 1.
gewoon gaan liggen joh, kijk jij nooit films?quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:03 schreef fairytalessuck het volgende:
Gewoon je winkelwagentje keihard naar hem toe laten rijden vol met shit erin en als hij dan valt z'n gun afpakken, hem volpompen met lood.quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:39 schreef DuTank het volgende:
[..]
gewoon gaan liggen joh, kijk jij nooit films?
quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:41 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Gewoon je winkelwagentje keihard naar hem toe laten rijden vol met shit erin en als hij dan valt z'n gun afpakken, hem volpompen met lood.
[ afbeelding ]
quote:
De knipoog mistequote:
Of met je .44 zo dwars door z'n pootjes!quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:41 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Gewoon je winkelwagentje keihard naar hem toe laten rijden vol met shit erin en als hij dan valt z'n gun afpakken, hem volpompen met lood.
[ afbeelding ]
Het lijkt boschveld wel.quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:09 schreef BarrieButsers het volgende:
Gekke mensen daar in Alphen.
Schietpartijen zijn daar trouwens niet zo heel apart meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |