quote:
Ja. Half 7 op. Tot half 7 naar schoolquote:
Wat een helquote:Op zondag 10 april 2011 23:49 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja. Half 7 op. Tot half 7 naar school
quote:
idem ditoquote:Op maandag 11 april 2011 09:06 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Goeiemorgen uit een zonnig amsterdam
*zwaai*quote:Op maandag 11 april 2011 09:47 schreef Augustus_Thijs het volgende:
In principe kan ik jouw kantoor(gebouw) zien vanuit hier
...goed geld verdienen omdat hun werk daarheen verhuisd is vanuit Den Bosch bedoel je?quote:
Nogmaals: Mensen die in Amsterdam...quote:Op maandag 11 april 2011 10:23 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
...goed geld verdienen omdat hun werk daarheen verhuisd is vanuit Den Bosch bedoel je?
Probeer je punt eens duidelijk te maken kk'tjequote:Op maandag 11 april 2011 10:24 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Nogmaals: Mensen die in Amsterdam...
Oke:quote:Op maandag 11 april 2011 10:25 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Probeer je punt eens duidelijk te maken kk'tje
DAT ben ik helemaal met je eens, maar ik werk er en verder niets... 75% van wat hier werkt komt niet eens uit Amsterdam zelfsquote:
Ga jij eens ergens anders jankenquote:
Amsterdam.quote:Op maandag 11 april 2011 12:21 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ga jij eens ergens anders janken.
Niks mis met amsterdam hoor. Nou moet je idd een aantal gebieden niet bezoeken, maar dat geldt overal.
Vond het heerlijk, op 10min lopen het ik het adamse bos, zat groen. Op 5min trammen de stad. Cultuur mogelijkheden die je in andere steden echt niet vindt. Bedrijfsleven letterlijk bij je uni op de stoep.
Alleen onbetaalbaar als je een goede woning wil.
De paradiso en melkweg zou ik wel dichterbij huis willen hebben, voor de rest vind ik het echt niet boeiend... ik vind Den Bosch al te druk in het weekend, laat staan A'dam.quote:Op maandag 11 april 2011 12:21 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ga jij eens ergens anders janken.
Niks mis met amsterdam hoor. Nou moet je idd een aantal gebieden niet bezoeken, maar dat geldt overal.
Vond het heerlijk, op 10min lopen het ik het adamse bos, zat groen. Op 5min trammen de stad. Cultuur mogelijkheden die je in andere steden echt niet vindt. Bedrijfsleven letterlijk bij je uni op de stoep.
Alleen onbetaalbaar als je een goede woning wil.
QFT en HMH ook.quote:Op maandag 11 april 2011 12:45 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
De paradiso en melkweg zou ik wel dichterbij huis willen hebben,
QFT?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |