quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
Geen idee?quote:
Ow, fijn is dat altijd, lekker tegen de auto op staan met baggerpotenquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, deur en vlak achter de deur, de honden zagen me eerder dan mijn broer
Zoals het hoort dusquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:13 schreef Alexxxxx het volgende:
het slepen en aanduwen zelf hebben we met een shovel gedaan![]()
mja, die bagger is alleen maar mooi, krassen wat minderquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:15 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ow, fijn is dat altijd, lekker tegen de auto op staan met baggerpoten
[..]
Zoals het hoort dus
Gaaaaaaaaaaaf!!!!quote:
Nu liggen op het dash van een barbieroze Zoekzoekiequote:Op dinsdag 5 april 2011 19:20 schreef Anne het volgende:
Hey, die bloemetjes heb ik in mijn kerstboom.
quote:
Hier om de hoek stond net een matzwarte CLS uit Duitsland toen ik thuis aankwam. Grappig voor een ander, maar ik moet er zelf niet aan denken.quote:
Beetje afgezaagd, doe dan Buzzybee kleuren, kan je t nog door de stichting laten betalen onder t mom van sponseringquote:
gaat ook niet om winst, maar als je geld kan besparen, waarom dat dan niet doen?quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:47 schreef Barcaconia het volgende:
Alex is een hippie zonder winstoogmerk.
omdat het doel van de stichting niet mijn prive genot is?quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
gaat ook niet om winst, maar als je geld kan besparen, waarom dat dan niet doen?
Is dat de reden waarom je weer bij je ouders woont?quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
gaat ook niet om winst, maar als je geld kan besparen, waarom dat dan niet doen?
nee natuurlijk niet, hij is veel te druk met falen, daar heeft hij een dagtaak aanquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:52 schreef Barcaconia het volgende:
Zit je nog niet in het buitenland dan?
Nah, vooral omdat ik dan snel weg kan, maar dat is ook een reden ja.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:52 schreef Anne het volgende:
[..]
Is dat de reden waarom je weer bij je ouders woont?
Nope, vandaag helaas te horen gekregen dat een functie in Dublin niet door ging, ze willen me graag hebben, maar ze waren bang dat ik me zou gaan vervelen. Nu hoor ik over een week of ze toch wat anders hebben.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:52 schreef Barcaconia het volgende:
Zit je nog niet in het buitenland dan?
Dat doe ik nu dus, door de week ben ik met recruiters en bedrijven aan het bellen en vacatures aan het screenen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:55 schreef Barcaconia het volgende:
Het is niet moeilijk hoor. Koffers pakken en gaan. Al dan niet solliciteer je eerst wat zodat je iets te doen hebt als je aankomt.
Klinkt inderdaad een beetje als een slap excuus.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:56 schreef Barcaconia het volgende:
Verveling is niet hun zorg, dat is jouw zorg.
Niet bij dit bedrijfquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:56 schreef Barcaconia het volgende:
Verveling is niet hun zorg, dat is jouw zorg.
Vrijetijdswetenschapper?quote:
kwaliteitsmanager bij een grote IT multinational.quote:
En waarom zou je je vervelen dan?quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
kwaliteitsmanager bij een grote IT multinational.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat doe ik nu dus, door de week ben ik met recruiters en bedrijven aan het bellen en vacatures aan het screenen. net zo druk in de singles reeks als in het weekend
Daar ben ik mee bezig, heb ook wel wat afspraken gehad, kom ook te vaak tot de laatste ronde, maar haal het dan net nietquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:59 schreef Barcaconia het volgende:
En ik weet niet wat voor functie je zoekt, maar toen ik wat in het buitenland zocht was ik bij iemand die ik kende uit de sector waar ik iets wilde een stapel visitekaartjes wezen halen en zo 150 bedrijven wereldwijd gecontacteerd bij de juiste persoon. Uiteindelijk kon ik uit 3 plaatsen kiezen.
Kost wat werk maar is erg effectief.
Dat heb ik ze ook gevraagd, heb ik nog geen antwoord op. Nouja, als ze een hogere functie voor me kunnen regelen hoor je mij er niet meer over, maar dat verwacht ik niet direct.quote:
quote:
Er is altijd wel iemand die jou wil, als je op >100 functies afgewezen wordt moet je misschien even bij jezelf gaan kijken of er met je manier van solliciteren wat mis is.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daar ben ik mee bezig, heb ook wel wat afspraken gehad, kom ook te vaak tot de laatste ronde, maar haal het dan net niet
nouja, ik heb het nu over 4 stuks. Tot nu toe heb ik meer recruiters afgewezen. Bij twee van die vier kwamen zij op mij af.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:02 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Er is altijd wel iemand die jou wil, als je op >100 functies afgewezen wordt moet je misschien even bij jezelf gaan kijken of er met je manier van solliciteren wat mis is.
Recruiters moet je sowieso niet helpen. En van 4 stuks word je ook niet wijzer. Als je echt iets wilt moet je er tientallen tegelijk doen. Buitenland is altijd lastiger dan nationaal omdat werkgevers ook niet op een hoop moeite zitten te wachten.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
nouja, ik heb het nu over 4 stuks. Tot nu toe heb ik meer recruiters afgewezen. Bij twee van die vier kwamen zij op mij af.
dan heb ik blijkbaar nog geluk, ik heb nog veel op de lijst staan om op te reageren, eerst ff mn CV verbouwen en een fatsoenlijke basisbrief dan weer rondsturen. En wat jij zegt, veel namen verzamelen. Ik heb al een selectie gemaakt in mn linkedin en mn eigen kaartenbak voor interessante contacten.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:07 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Recruiters moet je sowieso niet helpen. En van 4 stuks word je ook niet wijzer. Als je echt iets wilt moet je er tientallen tegelijk doen. Buitenland is altijd lastiger dan nationaal omdat werkgevers ook niet op een hoop moeite zitten te wachten.
Dat slap gelul ookquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee natuurlijk niet, hij is veel te druk met falen, daar heeft hij een dagtaak aan
Ik vind het wel schattig dat Barca er serieus op in gaatquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
hij onderbouwt mijn door jou hier gequote uitspraak bijzonder goed op deze pagina inderdaad
quote:1 april 2011: Om wat meer aansluiting te vinden met de doelgroep van Scholieren.com, hebben we besloten om een veelgebruikte term op het forum te vereenvoudigen en zo meer in lijn te brengen met de belevingswereld van scholieren. Voortaan zijn leden niet langer "geband" of "verbannen", maar "geschorst". In lijn met de recent geïntroduceerde regel dat er alleen nog maar jaarbans worden uitgedeeld geeft dit beter het tijdelijke karakter van een ban aan. We hopen dat het voor de jongere bezoekers op deze manier duidelijker is dat een ban (voortaan: schorsing) een serieus iets is dat het gevolg is van het breken van de regels.
Ik ben wel vriendelijkquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:46 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik vind het wel schattig dat Barca er serieus op in gaat.
Mag ook.quote:
kitlens is 50 euriquote:Op dinsdag 5 april 2011 12:00 schreef Anne het volgende:
Lex, [TK] Canon EOS 500D dSLR + toebehoren, ZGAN.
Koop ik een lens van je over.
Ik wil die anderequote:
Huh? Watquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:12 schreef lipje het volgende:
avond
Hoe ging het gesprek bij de arts, Anne?
met je broertjequote:
met of zonde IS?quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:18 schreef Alexxxxx het volgende:
ik heb eigenlijk nog een kitlens van canon nodig voor de vakantie, iemand hier één over?![]()
Ik ben met mijn Jeep door Toledo gereden en met mijn moeders Mitsubishi door Bornquote:Op maandag 4 april 2011 23:52 schreef Alexxxxx het volgende:
Naar Zwickau natuurlijk! Net als dat ik ooit met een Skoda naar Mlada Boleslav ben gereden, en ik met mijn Lada naar Togliatti wil... Een auto hoort zo nu en dan haar geboortegrond weer te zien!
die is 99 euriquote:
kamera express bij je vriendje om de hoekquote:
dit zou niet opvallen op mijn suzuki grand vitara ben ik bangquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:29 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik ben met mijn Jeep door Toledo gereden en met mijn moeders Mitsubishi door Born![]()
Who's next? Misschien een geinig topic idee![]()
Oke, dat valt me meequote:Op dinsdag 5 april 2011 21:36 schreef lipje het volgende:
[..]
kamera express bij je vriendje om de hoek
en de 18-55 is daar 79,- (en 99,- met iS)
Met m'n Saab naar Trollhättan geweest.quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:29 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik ben met mijn Jeep door Toledo gereden en met mijn moeders Mitsubishi door Born![]()
Who's next? Misschien een geinig topic idee![]()
Zie topic in PTA.quote:
Toppie.quote:
Hallo Anne.quote:
Hallo lekkere ventquote:
Hallo SD.quote:
Hoi Barcaquote:
Hallo Dangel.quote:
Het was ook geen mobieltje. Het was een camera-camera.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:51 schreef Sounddragon het volgende:
Toen ik nog elke week stond te stuiteren waren er nog geen mobieltjes met camera's godzijdank
absoluut welquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:02 schreef Anne het volgende:
Je vond Little Miss Sunshine niet leuk, Lex?
Ow, toch wel dus.
weltareg bagger dit keerquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:08 schreef Anne het volgende:
yvonne trekt wel vaak en veel bagger aan hè?
Ik kan er morgen 20 leveren tegen 750 euro per stuk.quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:11 schreef 2cv het volgende:
Heeft iemand nog auto's die gesloopt moeten worden ?
ja. Hongaars, Tsjechisch en Pools.quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:30 schreef Anne het volgende:
Ik las wel terecht. Heb je ook een woordenboek?
waar?quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:38 schreef Barcaconia het volgende:
Hihi er loopt een varkentje door jouw post.
MOET JE RECHTS KIJKEN WHAHA DIT IS ECHT GEK JONGEquote:
Prima, 2 per week gaat me een dikke ¤6000,- per maand opleveren.quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:12 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik kan er morgen 20 leveren tegen 750 euro per stuk.
OH JA IK ZIE HEM NU OOKquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:39 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
MOET JE RECHTS KIJKEN WHAHA DIT IS ECHT GEK JONGE
Morgen dus vast 2 bezorgen voor 1500 euro? Waar kan ik ze afgooien?quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:40 schreef 2cv het volgende:
[..]
Prima, 2 per week gaat me een dikke ¤6000,- per maand opleveren.
Wat doen al die opdekopperste varkentjes op fok?quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:41 schreef Barcaconia het volgende:
ZIEN JULLIE DAT NIET HIJ LOOPT DAAR ECHT HOOR KIJK DAN RECHTS
ze heeft wel een draak van een autoquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:44 schreef Barcaconia het volgende:
Hee, nou heeft een draak je varken opgegeten. Slecht hoor.
Heb je ook een draak met een auto?
En een draak met een draak van een autoquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ze heeft wel een draak van een auto
In Joure. Ik neem aan dat je het geld contant overhandigt ?quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:42 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Morgen dus vast 2 bezorgen voor 1500 euro? Waar kan ik ze afgooien?
quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:45 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
En een draak met een draak van een auto
I see what you did there.quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:46 schreef 2cv het volgende:
[..]
In Joure. Ik neem aan dat je het geld contant overhandigt ?
quote:
Die hebben wij ook gekeken...quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:02 schreef Anne het volgende:
Je vond Little Miss Sunshine niet leuk, Lex?
Ow, toch wel dus.
Ja, irritant... Moet je nog veel doen vandaag?quote:Op woensdag 6 april 2011 07:57 schreef Anne het volgende:
Geen idee. Af en toe heb je van die nachten.
Oeh, op die manier... Maar wel vroeg in de ochtend? Dan kun je vanmiddag nog even slapen.quote:
dank jequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op woensdag 6 april 2011 08:25 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
dank jeIk heb geen ideeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
An der arbeit![]()
ok, dan is het goedquote:
Houdoe en succes!quote:Op woensdag 6 april 2011 08:18 schreef Anne het volgende:
Als ik vanmiddag ga slapen, kan ik vanavond ook niet slapen denk ik.
We slaan maar gewoon een nachtje over..
// douchen en pleitos
Zal wel een hele speciale zijn danquote:Op woensdag 6 april 2011 08:40 schreef Hyman het volgende:
[TK] Versnellingsbak Nissan Micra K10![]()
100¤ voor een versnellingsbak die defect is.
quote:
Er is er maar 1 die ik regelmatig post en dat is die van racerdkbquote:Op woensdag 6 april 2011 10:13 schreef Hyman het volgende:
[..]
Waarom gaan mensen altijd mijn UI posten.
Maakt die er straks ook weer een duik mee?quote:Op woensdag 6 april 2011 10:38 schreef Anne het volgende:
Huh. Ik zie ineens mijn motor door de straat rijden met mijn neef er op.
Ik hoop het niet voor 'm. Hij draagt geen bescherming.quote:Op woensdag 6 april 2011 10:40 schreef Duvel het volgende:
[..]
Maakt die er straks ook weer een duik mee?
quote:(i) Top 20 in de PTA SC-reeks op 05-04-2011 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 053 Anne
02. 049 Barcaconia
03. 039 Sounddragon
04. 028 Alexxxxx
05. 016 PeuRac
06. 012 Duvel
07. 009 Hyman
08. 006 Dangel
09. 006 2cv
10. 006 lipje
11. 004 densmee
12. 002 Dingest
13. 001 vosss
14. 001 FalleNk810i
15. 001 ook_gek
16. 001 Alfisti
17. 001 BaraCuda
Reeks-statistieken!
meebie dhee ar under maai bedquote:Op woensdag 6 april 2011 11:16 schreef Anne het volgende:
Ik snap er niks van, maar ik ben gewoon een paar schoenen kwijt, die ik eergisteren nog in mijn handen had.
How ken det!
zullen we samen de hippie-dans doen?quote:Op woensdag 6 april 2011 12:15 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat doe ik wel veel. In de zomer, thuis, standaard.
en met kleren aan dan?quote:
Je hebt de hele nacht je vriendinnetje liggen neuken ?quote:
Misschien zijn ze in de bagger blijven steken of staan ze nog op de treeplank van je machine en ben je op sokken naar huis gegaan ?quote:Op woensdag 6 april 2011 11:16 schreef Anne het volgende:
Ik snap er niks van, maar ik ben gewoon een paar schoenen kwijt, die ik eergisteren nog in mijn handen had.
How ken det!
hihi je blijft impliceren dat Anne SD is.quote:Op woensdag 6 april 2011 14:48 schreef 2cv het volgende:
[..]
Je hebt de hele nacht je vriendinnetje liggen neuken ?
[..]
Misschien zijn ze in de bagger blijven steken of staan ze nog op de treeplank van je machine en ben je op sokken naar huis gegaan ?
U gaat door voor de koelkast.quote:Op woensdag 6 april 2011 14:49 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
hihi je blijft impliceren dat Anne SD is.
En gelijk heb je
Nee. Die is aan het autorijden. En daarvoor was ie met een pauw bezig.quote:Op woensdag 6 april 2011 14:50 schreef Barcaconia het volgende:
Is die opeldraak eigenlijk met een hydraulische pollepel aan het spelen nu?
quote:Op woensdag 6 april 2011 14:54 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee. Die is aan het autorijden. En daarvoor was ie met een pauw bezig.
Ofzoiets.
Ik vind die vriendin van jou maar vreemd hoor. Pfoeh.quote:Op woensdag 6 april 2011 14:55 schreef Anne het volgende:
Ik heb wel een lief vriendinnetje. Anne is zoooooooo schattig
. Bwaohhhh!
En die heb je de hele nacht gepenetreerd met je gefallus ?quote:Op woensdag 6 april 2011 14:55 schreef Anne het volgende:
Ik heb wel een lief vriendinnetje. Anne is zoooooooo schattig
. Bwaohhhh!
Is dit je nieuwe obsessie naast een zwangere Anne?quote:Op woensdag 6 april 2011 14:57 schreef 2cv het volgende:
[..]
En die heb je de hele nacht gepenetreerd met je gefallus ?
Ja, ze is wel een beetje gestoord..quote:Op woensdag 6 april 2011 14:57 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik vind die vriendin van jou maar vreemd hoor. Pfoeh.
Oeps, ze leest hier ook mee volgens mij
Jaa, PM, lekker !quote:Op woensdag 6 april 2011 15:00 schreef Anne het volgende:
[..]
Is dit je nieuwe obsessie naast een zwangere Anne?
Ik wil je anders wel even wat details PMen?
Inderdaad zeg, vreemd mens.quote:
Ik heb een vage obsessie voor oude auto's, vrachtwagens, opleggers en alle typen vliegtuigen.quote:
Ik ken 2 blauwen in PTA die nog al eens van icoon/avatar/hoejenetookmaarnoemenwilt wisselen zodat iedereen denkt dat Anne Sounddragon is en omgekeerd.quote:
Hallo Barcaconia.quote:
quote:
#$%@&^!)(#^*@%@$½®©å½®¥^øß©ç~! ! !quote:
af te halen in Capelle ad IJssel voor 79 euri..quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de goedkoopste, als ie maar schoon en goed werkend is
Fordquote:Op woensdag 6 april 2011 14:43 schreef Barcaconia het volgende:
Ik heb een balkon met uitzicht op het ruhrgebied en Ford Genk![]()
Ik weet nog een mooie te koopquote:
TTTTquote:Op woensdag 6 april 2011 14:43 schreef Barcaconia het volgende:
Ik heb een balkon met uitzicht op het ruhrgebied en Ford Genk![]()
te duurquote:Op woensdag 6 april 2011 17:52 schreef lipje het volgende:
[..]
af te halen in Capelle ad IJssel voor 79 euri..
ohja dan issie gloedje nieuw
Waar heb jij last van? Is je toetsenbord stuk?quote:
Denk teveel van de hydraulische olie gesnoept..........quote:Op woensdag 6 april 2011 20:11 schreef Duvel het volgende:
[..]
Waar heb jij last van? Is je toetsenbord stuk?
Fordquote:
Alfa is natuurlijk veeeeeeel mooierquote:
Volgende week woensdag de 121 voor de APK, ik ben een beetje bang want dat gebonk klinkt niet al te briljant en er was ook al enige speling op een fuseekogel gesignaleerdquote:Op woensdag 6 april 2011 21:03 schreef 2cv het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHRRRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGG ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! !
Verf = verfquote:Op woensdag 6 april 2011 21:07 schreef Dingest het volgende:
En ik heb vanmiddag één of andere metalen plantenrek voor mijn ouders overgespoten. Met Motip autolak want dat hadden ze toevallig nog staan
ga werken jijquote:
Opa Alfaquote:Op woensdag 6 april 2011 21:07 schreef Alfisti het volgende:
[..]
*danst op blote voetjes door de SC*
Daaromquote:
modieusquote:Op woensdag 6 april 2011 21:13 schreef Dingest het volgende:
[..]
Daarom![]()
Leuke is alleen dat ze twee van die dingen hebben en het spuitbusje was na één leeg. Dat was een schappelijke kleur groen. Mijn broertje heeft nog wel een andere busje lak liggen: fluor roze![]()
jij.. en die dan met vet verlies inruilen tegen een Peuleuhquote:
Waar ik in juni bij de APK bijna even geld voor neer moest tellen om hem door de APK te krijgenquote:Op woensdag 6 april 2011 21:16 schreef lipje het volgende:
[..]
jij.. en die dan met vet verlies inruilen tegen een Peuleuh
En daarom moet je zoveel overwerken
Ik dacht dat die roze wel mee zou vallen, dus ik had al een stukje proef gespoten. Het doet bijna pijn aan je ogen. Dat ding is als hij helemaal gespoten is van de weg 200 meter verderop 's nachts nog steeds te zienquote:Op woensdag 6 april 2011 21:14 schreef lipje het volgende:
[..]
modieus
appeltjes groen en zuurpruimstok roze
bij welk van de twee hoorde jij?quote:Op woensdag 6 april 2011 21:17 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Mensen met teveel geld, garage fetisjisten en overige halve zolen.
Fryske happy hippie?quote:
Dus je garage fetish heb je nog steedsquote:Op woensdag 6 april 2011 21:19 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Vroeger bij de mensen met teveel geld maar met de Alfa was dat snel over
Volgende maand weer, APK en een grote beurt voor de Coupequote:Op woensdag 6 april 2011 21:20 schreef lipje het volgende:
[..]
Dus je garage fetish heb je nog steeds
weer naar Almere (voor H&S) ?quote:Op woensdag 6 april 2011 21:21 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Volgende maand weer, APK en een grote beurt voor de Coupe
* Alfisti komt daar al een jaar of twee niet meerquote:
ah de tukkers opzoekenquote:Op woensdag 6 april 2011 21:26 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti komt daar al een jaar of twee niet meer
Laatste onderhoud aan de Alfa destijds is bij Martijn Goorden gedaan en als ik ooit weer een Alfa koop ga ik ook daar weer heen
Nah, eerder drukdrukquote:
ah t femke is weer thuisquote:Op woensdag 6 april 2011 21:32 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Nah, eerder drukdruk
Ik doe niet aan die lush meuk...
Tegenwoordig ga ik de naar de lokale dorps garage. Gewoon een ouderwetse garage waar men mee denkt, fatsoenlijk uurloon, netjes werkt en flexibel is, tevens ook met mensen met liefde voor auto's en een ex-Peugeot monteur in dienstquote:Op woensdag 6 april 2011 21:28 schreef lipje het volgende:
[..]
ah de tukkers opzoeken
Misschien wil ie je Peuschroot ook wel doen
o.a., maar die is druk bezig d'r studie eindelijk af te rondenquote:
t draait je gewoon om het laatstequote:Op woensdag 6 april 2011 21:36 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Tegenwoordig ga ik de naar de lokale dorps garage. Gewoon een ouderwetse garage waar men mee denkt, fatsoenlijk uurloon, netjes werkt en flexibel is, tevens ook met mensen met liefde voor auto's en een ex-Peugeot monteur in dienst
euhm donderdag en vrijdag al meer zon, maar zaterdag wordt het weer open dakjes weerquote:Op woensdag 6 april 2011 21:41 schreef Paladijn het volgende:
[..]
o.a., maar die is druk bezig d'r studie eindelijk af te ronden
En om het autogerelateerd te houden, de MX is even afwezig voor een nieuw dakje en de apk, dus nu hopen dat het tot zaterdag slecht weer is
Wordt er ook zo vaak in treinen ingebroken dan ?quote:Op woensdag 6 april 2011 22:46 schreef Anne het volgende:
Oke. Nou, het was fijn je gesproken te hebben. Ben je ook al in het treinentopic geweest?
Ik zal eens gaan kijkenquote:Op woensdag 6 april 2011 22:46 schreef Anne het volgende:
Oke. Nou, het was fijn je gesproken te hebben. Ben je ook al in het treinentopic geweest?
quote:(i) Top 20 in de PTA SC-reeks op 06-04-2011 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 029 Anne
02. 017 lipje
03. 012 Barcaconia
04. 011 Alfisti
05. 010 2cv
06. 009 Duvel
07. 009 Sounddragon
08. 008 Dangel
09. 005 BaraCuda
10. 004 Hyman
11. 003 bietelboer
12. 003 sararaats
13. 003 Dingest
14. 003 Paladijn
15. 002 Alexxxxx
16. 002 daNpy
17. 001 Freezer
18. 001 ook_gek
Reeks-statistieken!
De laatste keer dat ik bij Martinos was, klaagde hij al over een Saab die hij gedaan had... Denk niet dat hij nog wil sleutelen aan iets wat niet Italiaans is...quote:Op woensdag 6 april 2011 21:28 schreef lipje het volgende:
[..]
ah de tukkers opzoeken
Misschien wil ie je Peuschroot ook wel doen
No shitquote:Op donderdag 7 april 2011 01:09 schreef Barcaconia het volgende:
Net terug van een avondje sleutelen. Wat maken engelsen toch baggerzooi om aan te werken zeg
Pak 2.5. 1.5mm² is misschien ook wel zat maar je draden worden toch wat warm. Better safe than sorry.quote:Op donderdag 7 april 2011 11:39 schreef Sjoegerd het volgende:
Kan ik verstralers gewoon met 1,5mm² draad aansluiten of moet het met 2,5?
Motorblok naar de revisie geweest, draaiend deel afgebouwd, kop er op, kleppen er in en zo kregen we hem terug.quote:
quote:
Het word ook een aardige lengte. Is het dan niet om 2x2.5mm² te pakken per lamp?quote:Op donderdag 7 april 2011 12:01 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Pak 2.5. 1.5mm² is misschien ook wel zat maar je draden worden toch wat warm. Better safe than sorry.
Je kunt ook 2x1.5 pakken per ader.
Heerlijk soms die logica he?quote:Op donderdag 7 april 2011 12:04 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Motorblok naar de revisie geweest, draaiend deel afgebouwd, kop er op, kleppen er in en zo kregen we hem terug.
Wij zetten de nokkenassen er in, tandwielen er op, willen we het hulptandwiel dat de nokkenassen timed er op zetten, gaat die door het blok naar binnen waar hij met een moer aan de binnenkant vastgedraaid moet worden.
Binnenin het blok, tussen de zuigerbodem en krukas dus
Ook moet de krukas over de langsas van het blok er uit geschoven worden ipv recht naar onder laten zakken, dus moeten de drijfstangen er uit om de krukas te verwijderen.
Oftewel, om dat hulpasje er in te draaien moet de kop er af, zuigers er uit, krukas er uit. Heb je dus weer een kaal blok
Hoeveel watt zijn je lampen?quote:Op donderdag 7 april 2011 12:10 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
[..]
Het word ook een aardige lengte. Is het dan niet om 2x2.5mm² te pakken per lamp?
Dat kan de eigenaar van de lampen me niet vertellen.. De lutserquote:
Ja ik ook! Mobiel is de shit!quote:
Zal wel tussen de 60-100 watt liggen.quote:Op donderdag 7 april 2011 12:16 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Dat kan de eigenaar van de lampen me niet vertellen.. De lutser, zo kan ik niet eens bepalen waarop ik m moet afzekeren.
Klopt maar voor die draaddikte berekening komt het allemaal niet zo nauw. 2.5 is goed genoeg, mocht het vermogen van de lampen dadelijk toch boven de 100 uitkomen trek je gewoon 2x 2.5 en je zit zeker goed.quote:Op donderdag 7 april 2011 12:20 schreef Duvel het volgende:
De dynamo levert circa 14 Volt volgens mij, dus iets meer stroom bij gelijke weerstand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |