quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
Geen idee?quote:
Ow, fijn is dat altijd, lekker tegen de auto op staan met baggerpotenquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, deur en vlak achter de deur, de honden zagen me eerder dan mijn broer
Zoals het hoort dusquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:13 schreef Alexxxxx het volgende:
het slepen en aanduwen zelf hebben we met een shovel gedaan![]()
mja, die bagger is alleen maar mooi, krassen wat minderquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:15 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ow, fijn is dat altijd, lekker tegen de auto op staan met baggerpoten
[..]
Zoals het hoort dus
Gaaaaaaaaaaaf!!!!quote:
Nu liggen op het dash van een barbieroze Zoekzoekiequote:Op dinsdag 5 april 2011 19:20 schreef Anne het volgende:
Hey, die bloemetjes heb ik in mijn kerstboom.
quote:
Hier om de hoek stond net een matzwarte CLS uit Duitsland toen ik thuis aankwam. Grappig voor een ander, maar ik moet er zelf niet aan denken.quote:
Beetje afgezaagd, doe dan Buzzybee kleuren, kan je t nog door de stichting laten betalen onder t mom van sponseringquote:
gaat ook niet om winst, maar als je geld kan besparen, waarom dat dan niet doen?quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:47 schreef Barcaconia het volgende:
Alex is een hippie zonder winstoogmerk.
omdat het doel van de stichting niet mijn prive genot is?quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
gaat ook niet om winst, maar als je geld kan besparen, waarom dat dan niet doen?
Is dat de reden waarom je weer bij je ouders woont?quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
gaat ook niet om winst, maar als je geld kan besparen, waarom dat dan niet doen?
nee natuurlijk niet, hij is veel te druk met falen, daar heeft hij een dagtaak aanquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:52 schreef Barcaconia het volgende:
Zit je nog niet in het buitenland dan?
Nah, vooral omdat ik dan snel weg kan, maar dat is ook een reden ja.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:52 schreef Anne het volgende:
[..]
Is dat de reden waarom je weer bij je ouders woont?
Nope, vandaag helaas te horen gekregen dat een functie in Dublin niet door ging, ze willen me graag hebben, maar ze waren bang dat ik me zou gaan vervelen. Nu hoor ik over een week of ze toch wat anders hebben.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:52 schreef Barcaconia het volgende:
Zit je nog niet in het buitenland dan?
Dat doe ik nu dus, door de week ben ik met recruiters en bedrijven aan het bellen en vacatures aan het screenen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:55 schreef Barcaconia het volgende:
Het is niet moeilijk hoor. Koffers pakken en gaan. Al dan niet solliciteer je eerst wat zodat je iets te doen hebt als je aankomt.
Klinkt inderdaad een beetje als een slap excuus.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:56 schreef Barcaconia het volgende:
Verveling is niet hun zorg, dat is jouw zorg.
Niet bij dit bedrijfquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:56 schreef Barcaconia het volgende:
Verveling is niet hun zorg, dat is jouw zorg.
Vrijetijdswetenschapper?quote:
kwaliteitsmanager bij een grote IT multinational.quote:
En waarom zou je je vervelen dan?quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
kwaliteitsmanager bij een grote IT multinational.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat doe ik nu dus, door de week ben ik met recruiters en bedrijven aan het bellen en vacatures aan het screenen. net zo druk in de singles reeks als in het weekend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |