Naaktfoto's van fok?quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:43 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Lichtelijk offtopic, maar ben je nog kwaad op die gast die met jouw vriendin hier van fok naaktfoto's ging maken?
Ik vind het vooral erg grappig dat je door een roze varkentje aan die foto's moet denkenquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:43 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Lichtelijk offtopic, maar ben je nog kwaad op die gast die met jouw vriendin hier van fok naaktfoto's ging maken?
Nee, gewoon elke keer dat ik je username zie.quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik vind het vooral erg grappig dat je door een roze varkentje aan die foto's moet denken[ afbeelding ]
Ik denk dan aan iemand andersquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik vind het vooral erg grappig dat je door een roze varkentje aan die foto's moet denken[ afbeelding ]
Ja, ik weet wie je bedoeld, maar ik heb mijn lidmaatschap op greenpeace opgezegd, dus ik ben ook gestopt met het proberen walvissen terug in zee te duwenquote:
Ik denk niet dat we het over dezelfde hebbenquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, ik weet wie je bedoeld, maar ik heb mijn lidmaatschap op greenpeace opgezegd, dus ik ben ook gestopt met het proberen walvissen terug in zee te duwen
ehm... be careful what u wish for.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:52 schreef mc-Piel het volgende:
inb4 naaktfoto's van JH.Jij kan anders ook goed door voor een roze varkentjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
![]()
maar dan wel met een helm opquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:53 schreef Anne het volgende:
[..]
Jij kan anders ook goed door voor een roze varkentje.
[ afbeelding ]
D'r ligt een dooie marmot op z'n hoofd.quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:53 schreef Anne het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar ik heb geen naaktfoto'squote:Op dinsdag 5 april 2011 23:53 schreef Anne het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Godzijdank, als ik deze foto zo bekijk.quote:
Ik PM ze welquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |