hier de hele film....quote:
Haastige spoed ...quote:
quote:
quote:
weet ikquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:23 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Dat filmpje is door Flash allang in de COS gedropt...
Bij de videos, Gerard test Joannas geduld of zoietsquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:26 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
[..]
weet ikik doelde op de SSsite
Denk niet dat dat nut heeft. Kwestie van op de delete-knop klikken.quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:26 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
[..]
weet ikik doelde op de SSsite
der missie is toch al mislukt?quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:28 schreef PoezeligDing het volgende:
Laura nu ook zo'n stokkie in d'r muil?
Mag ik deze gif gebruiken .... mocht ik ineens 'n creatieve bui hebben?quote:
Jah, en ipv daarvan met Karimquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:29 schreef beequeen het volgende:
Dus als saaie Laura niet op bed ligt en kriebelt met Faalex, lukt haat missie?
zou dat meteen gedelete worden ? grlmbl censuur; schandaligquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:28 schreef Day het volgende:
[..]
Denk niet dat dat nut heeft. Kwestie van op de delete-knop klikken.
http://www.secretstory.nl/videos/1306/Gaat+Gerard+te+ver%3Fquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:27 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Bij de videos, Gerard test Joannas geduld of zoiets
Linkje?quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:31 schreef Annelies-G het volgende:
chatten met Guidoinclusief geluid
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:32 schreef MargrietV het volgende:
[..]
die mag je houden, die moet ik niet hahaha
Als ze een beetje nadenken bij de Televaag, stoppen ze met die berichten, voor ze onderuitgaan met NEP5 samen......quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:33 schreef PoezeligDing het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)in_tranen_uit__.html
Dit zegt toch genoeg hoe die familie is .Alles voor het geld en goed acteren.quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:32 schreef Zzoos het volgende:
Cynthia twitters dat de ma van jo hysterisch is en niet wil dat jo naar huis komt
het is dat ze ook bij karim gaapt, anders zou je haar niet herkennenquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:35 schreef freaky40 het volgende:
Gelijk al weer leuke gespreken met Karim, wat een veraaaademing!
quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:35 schreef MargrietV het volgende:
[..]
ik ben een beetje klein, dat ding hangt ver over mijn kuiten, dus afgekeurd.
Welnee. Geer heeft volledig gelijk. Zie ook mijn streamverslag;quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:35 schreef knagsje het volgende:
ARNIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEe waar zit je nou........gaat gerard volgens jou te ver?
quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:35 schreef ArnieAlberts het volgende:
Mijn tip van de dag is; lees de COS vanaf #922.
Het moment dat ik begon te kijken bleek er iets gebeurd te zijn, maar first things first. Joanna wilde drukken op het geheim van Maik, maar nadat ze met Mo gepraat had die daarover not amused was (Want daarna zou Flip op Jo drukken en dat wil Mo niet omdat hij fokking 200 procent zeker bij de laatste 3 zou zitten, ze wil het 'geld eerlijker verdelen') zag ze daarvan af. Gerard begon daarover en Joanna kwam met haar excuus dat ze door haar relatie zo slapjes is. Op dat moment zegt Gerard het duidelijk; Joanna acteert het goed. Hij loopt naar binnen, maar Joanna loopt snel achter hem aan voor een confrontatie in de keuken.
Daar zegt Gerard duidelijk dat hij het een beetje zat is en maakt goed duidelijk wat iedereen wel op zijn of haar lippen heeft. "Ik ben slapjes, ik ga het nu uit de weg omdat...", maar Gerard merkt op dat ze een sterke vrouw is die confrontaties zeker niet uit de weg gaat, en nu ook niet. Gerard gaat weer naar buiten. Karim stapt binnen, praat wat met Joanna... En dan de uitbarsting; "Ja maar jouw relatieproblemen komen zo op ons allemaal negatief over. Daar heeft niemand schuld aan, maar...", maar Joanna begint te roepen "Ja wat een gemene mensen hier!" en begint te huilen (In de COS herinnert men zich eraan dat Jo kan huilen op commando) en rent naar de slaapkamer. Karim en Flip lopen achter haar aan, maar ze stuurt IEDEREEN weg. Ze ligt daar als een zoutzak.
1 keer een video erbij voor meer duidelijkheid.
Op dit moment schijnt er te zijn gedrukt voor Maik... Door Alex. Joanna zal not amused zijn.
Ja dat vroeg ikquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:36 schreef Urb het volgende:
[..]
Heh, hij zei op commando "Geeeeeeeeeeeerard"![]()
Ik mis Guidson op de streams.
ook het verschil bekeken met wat er op de SST site staat?quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
Heb net ook het filmpje Gerard vs Jo gezien. Wat een ongelofelijke doos is Djoon. Geweldig actrice ook.
"Ik ben zwak nu en ga geen confrontatie aan" en meteen staat ze op en gaat de confrontatie met Gerard aan.
quote:Jan Klootoog
WWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW
2 seconden geleden
Alice Meijer
vanavond lekekr feest me docht is van daag 19 jaar
Ik pijp voor zakjesnoep
Nee, ga ik even doenquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:37 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
ook het verschil bekeken met wat er op de SST site staat?
Dat dus!quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
Heb net ook het filmpje Gerard vs Jo gezien. Wat een ongelofelijke doos is Djoon. Geweldig actrice ook.
"Ik ben zwak nu en ga geen confrontatie aan" en meteen staat ze op en gaat de confrontatie met Gerard aan.
daar heb ik 1 avond opgezeten en toen had ik er al zoveel geblocked, en nog zoveel te gaan dat ik snel hierheen gekomen benquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:38 schreef Crimyclown het volgende:
Wtf is die facebook chat naast de livestreams. troep.
wanneer ga je??quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:40 schreef knagsje het volgende:
[..]
lijkt me geen goed plan vor de overige bewoners hoor
Bovenin is een knop om cams zonder chat te bekijkenquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:41 schreef Vultarian het volgende:
[..]
daar heb ik 1 avond opgezeten en toen had ik er al zoveel geblocked, en nog zoveel te gaan dat ik snel hierheen gekomen ben
quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:41 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb gevraagd : Wat vind je van de nieuwe bewoner Stef???
Dat is niet spammen, dat is de vraag herhalenquote:
Beetje moderatie zou geen kwaad kunnen. Maak er zelf geen gebruik van maar het is wel heel irritant om die kutkinderen om aandacht zien te schreeuwen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:41 schreef Vultarian het volgende:
[..]
daar heb ik 1 avond opgezeten en toen had ik er al zoveel geblocked, en nog zoveel te gaan dat ik snel hierheen gekomen ben
en het antwoord?quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:41 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb gevraagd : Wat vind je van de nieuwe bewoner Stef???
Behoorlijk iddquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:43 schreef Sonera het volgende:
jeetje wat een actie gewoon een geknipt filmpje zeg.. ze sturen mesen wel aan tot exit gerard
Dat dusquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:43 schreef Sonera het volgende:
jeetje wat een actie gewoon een geknipt filmpje zeg.. ze sturen mensen wel aan tot exit gerard
snappen ze dan niet dat dat kijkcijfers gaat kostenquote:
MaJo denkt laat Fenneke maar dokken.quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:43 schreef Sonera het volgende:
jeetje wat een actie gewoon een geknipt filmpje zeg.. ze sturen mesen wel aan tot exit gerard
ik heb de link gedropt van de you tube van flashboxquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:43 schreef Sonera het volgende:
Dat is niet slim van hun, want daarmee verliezen ze een hoop streamers/kijkersquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:43 schreef Sonera het volgende:
die opzet is al bekend he, Jo naar huis of geer naar huis. Mammajo steunt de aktiequote:Op dinsdag 5 april 2011 17:43 schreef Sonera het volgende:
graadje of 19 a 20quote:
Niet Interessant, Jojanka moet winnen van mamajo.....quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:44 schreef Sonera het volgende:
[..]
snappen ze dan niet dat dat kijkcijfers gaat kosten
gerard is als enige bezig met het spel en brengt een beetje actie in het huis!
ik ben benieuwd, zal het heel raar vinden als grad moetvertrekken en ik denk dat dat ook niet goed is!quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:45 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Niet Interessant, Jojanka moet winnen van mamajo.....
wil niet weten wat die moeder daar voor moet doen...quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:45 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
[/quot[quote]Op dinsdag 5 april 2011 17:45 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Jij gaat geband worden, let op mijn woordenquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:44 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
ik heb de link gedropt van de you tube van flashbox
Thuis genieten ze van Jo anders haal je je kind toch naar huis als moeder zijnde. Maar ma weet dat het acteer werk is die denkt ga zo door meid op naar de finale .quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:45 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
mamajo heeft de regie al in handen, als je hoort hoe Alphons over haar spreekt.....quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:46 schreef Sonera het volgende:
Wil niet w
[..]
wil niet weten wat die moeder daar voor moet doen...
Was geloof ik dikke waarschuwing, geen ban....quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:46 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Jij gaat geband worden, let op mijn woorden
Flashbox werd al geband na 1 filmpje.
jij leest mijn gedachten!!!!!quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:46 schreef delfse het volgende:
[..]
Thuis genieten ze van Jo anders haal je je kind toch naar huis als moeder zijnde. Maar ma weet dat het acteer werk is die denkt ga zo door meid op naar de finale .
Hoofd-redaktie toch?quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:46 schreef Capt1caveman het volgende:
mamajo heeft de regie al in handen, als je hoort hoe Alphons over haar spreekt.....
Met mama bellen en hard lachen dat ze die meiden weer in de maling heeft genomen met haar toneelstukje.quote:
Chef-regie, als ik me niet vergis....quote:
Neequote:Op dinsdag 5 april 2011 17:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Heb je de RCD over de vloer gehad?
Dus dat. Volgens Sharon hoeft ze ook niet bij de uitslag van de nominaties te zijn, gewoon lekker slapen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:48 schreef delfse het volgende:
Met mama bellen en hard lachen dat ze die meiden weer in de maling heeft genomen met haar toneelstukje.
Werkt ander best bij mij, Margriet.....quote:
Oh, kan ook. Same difference.quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:48 schreef Capt1caveman het volgende:
Chef-regie, als ik me niet vergis....
Grey?
Wat ie al vanaf het begin heeft?quote:
Ik ook maar ben bang dat we er voorlopig niet van af zijn. Mama wil haar niet thuis hebben volgens Cynthia haar tweet.quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dus dat. Volgens Sharon hoeft ze ook niet bij de uitslag van de nominaties te zijn, gewoon lekker slapen.
Ik ben zo klaar met de Jo-show.
ik kan indd in 1 x niet meer inloggen maar mn reactie staat er nog welquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:46 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Jij gaat geband worden, let op mijn woorden
Flashbox werd al geband na 1 filmpje.
Anders ik wel.quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dus dat. Volgens Sharon hoeft ze ook niet bij de uitslag van de nominaties te zijn, gewoon lekker slapen.
Ik ben zo klaar met de Jo-show.
Het spijt me zo.quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:51 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
ik kan indd in 1 x niet meer inloggen maar mn reactie staat er nog wel
is er nog geen sanctie voor laura dan?????quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:52 schreef Gia het volgende:
Ik hoop dat Karim, Gerard en Sharon de genomineerden zijn.
Enige mogelijkheid dat zeker Sharon eruit gaat.
hij heeft er niet veel vertrouwen in he .... mooiquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:52 schreef beequeen het volgende:
Flip: als de hulpstem zijn werk maar goed doet, power.
Nee, missie is nog bezig.quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:53 schreef knagsje het volgende:
[..]
is er nog geen sanctie voor laura dan?????
ze voelt zich nog niet beter ... gaat straks met de rest praten .... oooh ik hoop zo dat ze gaat!!!!quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:54 schreef knagsje het volgende:
daar is die jankhoer weer, optyfen met die draak....
Ze behandelt Karim hetzelfde als Faalex......quote:
niet erg hoor, want heb eigenlijk helemaal geen behoefte om daar te komen , ik heb FOK streams en ziggo ( niet dat ik het zoveeel volg , vandaag is uitzonderingquote:
die gaat egt nie hoor, allemaal toneel...quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:55 schreef snetje het volgende:
[..]
ze voelt zich nog niet beter ... gaat straks met de rest praten .... oooh ik hoop zo dat ze gaat!!!!
Och die is vlak voor dat ze live gaan als bij tover-slag weer oke hoor, net als gister.quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:54 schreef knagsje het volgende:
daar is die jankhoer weer, optyfen met die draak....
Nee die is niet geslaagd ze moest binnen 1 minuut beginnen en dat heeft ze niet gedaan en met die meiden in gebaren over haar missie wijsen op haar kaart. En met Karim over het filmpje gepraat.quote:
dus datquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:56 schreef knagsje het volgende:
[..]
die gaat egt nie hoor, allemaal toneel...
Mag niet van Majo, die heeft er te veel geld in gestokenquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:55 schreef snetje het volgende:
[..]
ze voelt zich nog niet beter ... gaat straks met de rest praten .... oooh ik hoop zo dat ze gaat!!!!
quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:54 schreef delfse het volgende:
Als er een heel erg tegengevallen is dat voor mijn vandaag Sharon wat een trut. Hoop dat ze volgende keer weer genomineerd is en dan weg wezen. Ze lult met die domme wijven mee en laat Gerard vallen.
Tsja, dat is de rechterhand van mamajo. Kutzooi.quote:
Geer heeft haar helemaal door en daar is ze goed van geschrokken,met Geer in huis kan ze niet meer blijven,haar spel is uitgespeeld.quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
Met Gerard=quote:
Dat dus. En ze is in staat om tegen de anderen te zeggen dat ze haar moeten ontzien want ze kan de discussie niet aan!quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:56 schreef knagsje het volgende:
[..]
die gaat egt nie hoor, allemaal toneel...
precies de spijker op zn kopquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:57 schreef hypos het volgende:
[..]
Geer heeft haar helemaal door en daar is ze goed van geschrokken,met Geer in huis kan ze niet meer blijven,haar spel is uitgespeeld.
Ja, ik zag haar even heel kort kriebelen bij het zembad.quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:57 schreef diedirk het volgende:
Heeft Laura al bij Karim gekriebeld? Of trekt ze zicht er (terecht) niks van aan?
welke vriendquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:58 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Die gaat thuis klappen van der vriend krijgen.
Welke vriend? Die heeft haar een paar weken geleden al buiten gegooid, inclusief haar spullenquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:58 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Das al een tijdje uit en aanleiding van dit hele gezeikquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:00 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Vriend van Joanna? Daar zat ze de eerste dagen ook over te janken.
Joanna heeft géén vriend meer ..... hij heeft haar gedumpt ( iets met flugeltjes)quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:00 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Vriend van Joanna? Daar zat ze de eerste dagen ook over te janken.
Dat zijn al die Flugel-meisjes waar Joan het steeds over heeft die op de barman stemmen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:59 schreef delfse het volgende:
Op de sst site is philip de populairste man. Daar snap ik helemaal niks van het is een dom varken. Het hondje van Jo en totaal geen eigen mening en had een kut moeten hebben het is gewoon een wijf.
Wat!!quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:01 schreef knagsje het volgende:
zo zgen jullie dat ook bij Jo? noteren maar precies 18.00 uur
dat lijkt me wel verstandig met al die faalacties wat betreft de audio de laatste dagenquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:01 schreef beequeen het volgende:
De baas heeft heel veel contact met mamajo. Zonder batterijen hè?
Dat mag alleen de favo van de BAAS "stem"zoals ze hem nu noemtquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:01 schreef Capt1caveman het volgende:
Waar blijft de waarschuwing?
Niets van wat er in de kvdw wordtt gezegd mag worden herhaald in huis toch
Ben tegen slaan zeker man tegen vrouw. Maar hoe zij en die meiden over Dennis praten op de streams is echt walgelijk elk verhaal heeft 2 kanten. En mama van Jo mocht Dennis nog steeds graag zei ze bij Bart. Als ze geslagen zou zijn praat je als moeder toch wel anders.quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:58 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Dat WEET je toch, dat geldt niet voor haar.quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:01 schreef Capt1caveman het volgende:
Waar blijft de waarschuwing?
Niets van wat er in de kvdw wordtt gezegd mag worden herhaald in huis toch
quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:01 schreef Urb het volgende:
[..]
Dat zijn al die Flugel-meisjes waar Joan het steeds over heeft die op de barman stemmen.
Ik zag het niet, ik hoorde het, ze zei zacht iets.quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:01 schreef knagsje het volgende:
zo zgen jullie dat ook bij Jo? noteren maar precies 18.00 uur
quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:02 schreef Day het volgende:
OK, mamajo heeft dus een directe link met de baas.
Dat is wel duidelijk ja..quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:02 schreef beequeen het volgende:
Jo mag dus praten zonder dat het opgenomen wordt. En ik blijf erbij dat de baas Hummie is. Het is een zij.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:02 schreef Pearlbitch het volgende:
Mamajo heeft contact met Hummie. Dat wisten we nog niet
en om 18.02 weer een keer....mooi voor flashboxquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:02 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik zag het niet, ik hoorde het, ze zei zacht iets.
Fonsje een zij?quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:03 schreef Capt1caveman het volgende:
Jojanka zegt de stem, maar het is de [fluister]Baas[/fluister].....
Direct contact met Fonsje idd
Ik WEET ook dat ze liever het programma naar god helpen, dan Jojanka laten verliezen....quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat WEET je toch, dat geldt niet voor haar.
wat?quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:04 schreef Blackprinces het volgende:
oke nu ben ik het echt zat hoor hiermee
Hoorde jullie t ook?
rightquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:04 schreef Chanel5 het volgende:
Geen kontakt met de buitenwereld, ja mijn reet.
Wat wordt zij ontzettend voorgetrokken en ze laat het maar al te graag horen.
Dat vind ik nog het ergste. Wat een fuckers achter de schermen zeg.quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:04 schreef Day het volgende:
Bereid jullie maar voor op het vertrek van Gerard.
Nee, totaal geen begrip voor. Moet je maar je mond houden, net als de rest in de kamer.quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:05 schreef bb2 het volgende:
SL, niet leuk, maar ik vind het een respectvolle vermelding naar de regie toe.
In zo'n situatie kan ik het goed begrijpen.
die gaat niet weg!quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:04 schreef Day het volgende:
heel vies Heksje!quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:06 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
er wordt een vies spelletje gespeeld.......
goedenavond all![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:05 schreef Urb het volgende:
Joan: " Laat ik het zo zeggen, en ik hoop dat de stem dit niet uitzend, Ik heb nogal een dominante egoistisch relatie gehad waarin ik mezelf een beetje kwijt ben..." BAM Jonguh.. Streamlock.
Dus Joan mag nu zelfs zelf al de regie doen, cool.![]()
![]()
![]()
Het maffe is,de rest vindt het doodnormaal!quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:04 schreef Chanel5 het volgende:
Geen kontakt met de buitenwereld, ja mijn reet.
Wat wordt zij ontzettend voorgetrokken en ze laat het maar al te graag horen.
hallo toverheksje er is veel gebeurd vandaag je hebt veel gemist hoor.quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:06 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
er wordt een vies spelletje gespeeld.......
goedenavond all![]()
![]()
![]()
ik kijk alleen streams maar dan is het over en uit voor mijquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:06 schreef Reksie1981 het volgende:
Als Geer vertrekt kap ik met kijken..
En ik hoop meer met mij
Waarom dat dan?quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:04 schreef Day het volgende:
heb ook geen meelij meer met Beppie....quote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heb ook geen meelij meer met Beppie....
Dennis kom er maar in
same herequote:Op dinsdag 5 april 2011 18:07 schreef MargrietV het volgende:
[..]
ik kijk alleen streams maar dan is het over en uit voor mij
Naar de regie? De regie brengen alleen maar in beeld wat door de productie wordt opgedragen, daar verdienen ze geen credits voorquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:05 schreef bb2 het volgende:
SL, niet leuk, maar ik vind het een respectvolle vermelding naar de regie toe.
In zo'n situatie kan ik het goed begrijpen.
Als ze slim zijn laten ze Geer in het huis.quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:07 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Is nu al bijna zover voor mij als ik eerlijk ben....quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:07 schreef MargrietV het volgende:
[..]
ik ookquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:06 schreef Reksie1981 het volgende:
En ik hoop meer met mij
Dat regelt mamajo wel effe.quote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:06 schreef Reksie1981 het volgende:
En ik hoop meer met mij
quote:
Ik zeg helaas ...... heeft hij het fatsoen om dit buiten de media te bespreken maar .... grrr wat zou ik dit nu graag anders willen zien.quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heb ook geen meelij meer met Beppie....
Dennis kom er maar in
ja heb ook een echt leven he, schaam me er wel voor hoorquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:07 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
hallo toverheksje er is veel gebeurd vandaag je hebt veel gemist hoor.
Ze zit er tot ongeveer haar elleboog in bij Fonsje iddquote:
Even bezoekje aan de kliniek brengen dan. Paar pissige fokkers in je toko = no fun.quote:
AAAAAAAAAAALEXquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:09 schreef ZaZoe het volgende:
Jo en Geer komen in de finale, de derde finalist staat nog open
DAT zou mooi zijn, de andere kant van het verhaal!quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:08 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Ik zeg helaas ...... heeft hij het fatsoen om dit buiten de media te bespreken maar .... grrr wat zou ik dit nu graag anders willen zien.
Ik vraag me af in hoeverre hij het zich aantrekt, ik vond het er wel even sipjes uitzien!quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:09 schreef SwitcheR het volgende:
Geerdje krijgen ze daar echt niet weg hoor.
Ik ook, ga effe een salade naar binnen schrokken.quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:09 schreef Blackprinces het volgende:
ik ben eten, kijk straks wel weer naar de Jo drama sjow
ga eens een fikse mail verzinnen
praktijk van der moeder in de hens steken....afijn ik verzin wel wat
Zijn Gerard en Jo als enige twee genomineerd?quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:04 schreef Day het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |