snappen ze dan niet dat dat kijkcijfers gaat kostenquote:
MaJo denkt laat Fenneke maar dokken.quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:43 schreef Sonera het volgende:
jeetje wat een actie gewoon een geknipt filmpje zeg.. ze sturen mesen wel aan tot exit gerard
ik heb de link gedropt van de you tube van flashboxquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:43 schreef Sonera het volgende:
jeetje wat een actie gewoon een geknipt filmpje zeg.. ze sturen mesen wel aan tot exit gerard
Dat is niet slim van hun, want daarmee verliezen ze een hoop streamers/kijkersquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:43 schreef Sonera het volgende:
die opzet is al bekend he, Jo naar huis of geer naar huis. Mammajo steunt de aktiequote:Op dinsdag 5 april 2011 17:43 schreef Sonera het volgende:
graadje of 19 a 20quote:
Niet Interessant, Jojanka moet winnen van mamajo.....quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:44 schreef Sonera het volgende:
[..]
snappen ze dan niet dat dat kijkcijfers gaat kosten
gerard is als enige bezig met het spel en brengt een beetje actie in het huis!
ik ben benieuwd, zal het heel raar vinden als grad moetvertrekken en ik denk dat dat ook niet goed is!quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:45 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Niet Interessant, Jojanka moet winnen van mamajo.....
wil niet weten wat die moeder daar voor moet doen...quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:45 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
[/quot[quote]Op dinsdag 5 april 2011 17:45 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Jij gaat geband worden, let op mijn woordenquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:44 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
ik heb de link gedropt van de you tube van flashbox
Thuis genieten ze van Jo anders haal je je kind toch naar huis als moeder zijnde. Maar ma weet dat het acteer werk is die denkt ga zo door meid op naar de finale .quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:45 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
mamajo heeft de regie al in handen, als je hoort hoe Alphons over haar spreekt.....quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:46 schreef Sonera het volgende:
Wil niet w
[..]
wil niet weten wat die moeder daar voor moet doen...
Was geloof ik dikke waarschuwing, geen ban....quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:46 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Jij gaat geband worden, let op mijn woorden
Flashbox werd al geband na 1 filmpje.
jij leest mijn gedachten!!!!!quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:46 schreef delfse het volgende:
[..]
Thuis genieten ze van Jo anders haal je je kind toch naar huis als moeder zijnde. Maar ma weet dat het acteer werk is die denkt ga zo door meid op naar de finale .
Hoofd-redaktie toch?quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:46 schreef Capt1caveman het volgende:
mamajo heeft de regie al in handen, als je hoort hoe Alphons over haar spreekt.....
Met mama bellen en hard lachen dat ze die meiden weer in de maling heeft genomen met haar toneelstukje.quote:
Chef-regie, als ik me niet vergis....quote:
Neequote:Op dinsdag 5 april 2011 17:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Heb je de RCD over de vloer gehad?
Dus dat. Volgens Sharon hoeft ze ook niet bij de uitslag van de nominaties te zijn, gewoon lekker slapen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:48 schreef delfse het volgende:
Met mama bellen en hard lachen dat ze die meiden weer in de maling heeft genomen met haar toneelstukje.
Werkt ander best bij mij, Margriet.....quote:
Oh, kan ook. Same difference.quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:48 schreef Capt1caveman het volgende:
Chef-regie, als ik me niet vergis....
Grey?
Wat ie al vanaf het begin heeft?quote:
Ik ook maar ben bang dat we er voorlopig niet van af zijn. Mama wil haar niet thuis hebben volgens Cynthia haar tweet.quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dus dat. Volgens Sharon hoeft ze ook niet bij de uitslag van de nominaties te zijn, gewoon lekker slapen.
Ik ben zo klaar met de Jo-show.
ik kan indd in 1 x niet meer inloggen maar mn reactie staat er nog welquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:46 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Jij gaat geband worden, let op mijn woorden
Flashbox werd al geband na 1 filmpje.
Anders ik wel.quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dus dat. Volgens Sharon hoeft ze ook niet bij de uitslag van de nominaties te zijn, gewoon lekker slapen.
Ik ben zo klaar met de Jo-show.
Het spijt me zo.quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:51 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
ik kan indd in 1 x niet meer inloggen maar mn reactie staat er nog wel
is er nog geen sanctie voor laura dan?????quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:52 schreef Gia het volgende:
Ik hoop dat Karim, Gerard en Sharon de genomineerden zijn.
Enige mogelijkheid dat zeker Sharon eruit gaat.
hij heeft er niet veel vertrouwen in he .... mooiquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:52 schreef beequeen het volgende:
Flip: als de hulpstem zijn werk maar goed doet, power.
Nee, missie is nog bezig.quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:53 schreef knagsje het volgende:
[..]
is er nog geen sanctie voor laura dan?????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |