Neequote:Op dinsdag 5 april 2011 17:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Heb je de RCD over de vloer gehad?
Dus dat. Volgens Sharon hoeft ze ook niet bij de uitslag van de nominaties te zijn, gewoon lekker slapen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:48 schreef delfse het volgende:
Met mama bellen en hard lachen dat ze die meiden weer in de maling heeft genomen met haar toneelstukje.
Werkt ander best bij mij, Margriet.....quote:
Oh, kan ook. Same difference.quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:48 schreef Capt1caveman het volgende:
Chef-regie, als ik me niet vergis....
Grey?
Wat ie al vanaf het begin heeft?quote:
Ik ook maar ben bang dat we er voorlopig niet van af zijn. Mama wil haar niet thuis hebben volgens Cynthia haar tweet.quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dus dat. Volgens Sharon hoeft ze ook niet bij de uitslag van de nominaties te zijn, gewoon lekker slapen.
Ik ben zo klaar met de Jo-show.
ik kan indd in 1 x niet meer inloggen maar mn reactie staat er nog welquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:46 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Jij gaat geband worden, let op mijn woorden
Flashbox werd al geband na 1 filmpje.
Anders ik wel.quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dus dat. Volgens Sharon hoeft ze ook niet bij de uitslag van de nominaties te zijn, gewoon lekker slapen.
Ik ben zo klaar met de Jo-show.
Het spijt me zo.quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:51 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
ik kan indd in 1 x niet meer inloggen maar mn reactie staat er nog wel
is er nog geen sanctie voor laura dan?????quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:52 schreef Gia het volgende:
Ik hoop dat Karim, Gerard en Sharon de genomineerden zijn.
Enige mogelijkheid dat zeker Sharon eruit gaat.
hij heeft er niet veel vertrouwen in he .... mooiquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:52 schreef beequeen het volgende:
Flip: als de hulpstem zijn werk maar goed doet, power.
Nee, missie is nog bezig.quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:53 schreef knagsje het volgende:
[..]
is er nog geen sanctie voor laura dan?????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |