Dank, Arniequote:
Of Berlusconiquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:21 schreef Coos het volgende:
Doe Khadafi maar in dat huis.![]()
Wie is Stef???
My favorite cap, dat weet je.quote:
Kom ik na boodschappen doen thuis, moet ik dit lezen. Ben je helemaal !! Je mag een mening hebben, maar schrijf niet zo denigrerend over de posters hier.quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:39 schreef lev77 het volgende:
na al die tijd, omdat ik iemand ken wil ik toch iets van mijn hart aan jullie laten weten,
sommige posten vanuit hun werk, misschien vanwege de credietcrisis hebben ze niks te doen, misschien geen leven, geen werk i dont know.
ik snap niet dat niemand inziet dat dit 1 grote marketingstunt is, het gaat om geld, naams ekendheid, goekope reclame. Bah bah en wie trapt erin, nog geen procent van de nl....
marketing is net als psychologie geen wetenschappelijk onderwerp en het is gewoon zielig dat mensen hier in mee gaan, doe wat met je leven for fuck sake
een tepel zit hoger dan de andere.quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren. Jo gaat drukken want die weet het 100.000% fakking zeker. Ze heeft zijn littekens gezien. Dat kan fakking niet want er zijn geen littekens.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:21 schreef Coos het volgende:
Doe Khadafi maar in dat huis.![]()
Wie is Stef???
als iemand dan ff die zich kan inloggen (| nee ik geen account en ga het ook niet maken ) ff een link dropt met het hele filmpje ( you tube )quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:10 schreef Capt1caveman het volgende:
Op de site hebben ze het filmpje zo geknipt, dat er niet te zien is dat Jojanka Gerard uitlokt....
Hoezo kijkersbedrog?
http://l3c.cdn.sbsnet.nl/c/net5/secretstory_S01/oops.html
Als Khadafi niet kan is Seki ook goed.quote:
Dat filmpje is door Flash allang in de COS gedropt...quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:22 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
als iemand dan ff die zich kan inloggen (| nee ik geen account en ga het ook niet maken ) ff een link dropt met het hele filmpje ( you tube )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |