ja, dat heb ik ook meegekregen maar NIET dat Maik tegen Mo zei; Ik hou van je.quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:13 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Na de sex na het bal heeft ie een beetje met Mo liggen fluisteren. En toen de slaapkamerbewoners er weer in mochten komen, krijste Mo tegen Maik dat hij het ook even tegen Jo moest zeggen en krijste daarbij telkens de naam Johanna.. Jeetje, wat een feeks was het toen!
ow kquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
Omdat Alex heeft gedrukt op Maik (operatie aan de oren)
quote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:12 schreef md89 het volgende:
Gerard heeft zojuist ook gedrukt voor Maik (bron: secretstorynl op twitter)
Ik mis alleen nog mooie caps van hemquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:13 schreef MargrietV het volgende:
Stef is leuk! Stef heeft humor, Stef is geen jankerd, Stef is liefffffffffffffffffffffff
oke, is uit hem getrokken dus, hij kon niet anders, dat telt nietquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:13 schreef Day het volgende:
[..]
Jawel, hij heeft het gezegd. Die avond van die afgrijselijke batspartij met de wachtenden op de rode bank.. Daarna vertelde ze trots aan Jo dat Johanna kon moven.
Mammajoquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Naast Geer staat Jo?![]()
[..]
![]()
Volgens Laysa was dat Bob. Is dat echt zo?
quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:14 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Ik mis alleen nog mooie caps van hem
Maik kreeg eerst een waarschuwing. En toen protesteerden ze beide dat het over hun gevoel ging. Mo ging (natuurlijk) mokken toen zei hij dat hij haar de liefde had verklaard in de kvdw en dat hij wel een andere manier zou vinden om het haar toch te vertellen. En toen kregen we SL.quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ok, thanx, maar dat is toch geen reden voorr een SL?
Dat was trouwens al de tweede vrijpartij met mensen in de wachtkamerquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:13 schreef Day het volgende:
[..]
Jawel, hij heeft het gezegd. Die avond van die afgrijselijke batspartij met de wachtenden op de rode bank.. Daarna vertelde ze trots aan Jo dat Johanna kon moven.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Naast Geer staat Jo?![]()
[..]
![]()
Volgens Laysa was dat Bob. Is dat echt zo?
Ga ik doenquote:
LOL.quote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:15 schreef Gamey het volgende:
lol ben even een paar dagen uit het land geweest, is dat zwembad de nieuwe SL?
ik zou er bijna in zijn getraptquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:15 schreef md89 het volgende:
[..]
Zo hopen ze dat we niet door hebben dat er een SL is. We moeten denken dat er nu gewoon niemand in de tuin is
Nee, hij heeft het echt gezegd. Meerdere malen ook sinds die avond.quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:13 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ja, dat heb ik ook meegekregen maar NIET dat Maik tegen Mo zei; Ik hou van je.
Ik denk dus dat ze dat verzint
Ze denken dat we allemaal net zo dom zijn als Bart geloof ikquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:15 schreef md89 het volgende:
Zo hopen ze dat we niet door hebben dat er een SL is. We moeten denken dat er nu gewoon niemand in de tuin is
Hij moest ws wel. Die kerel is z'n leven niet zeker bij die sociopaat.quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:16 schreef Day het volgende:
[..]
Nee, hij heeft het echt gezegd. Meerdere malen ook sinds die avond.
Er is in de CoS nog gezegd dat elke man dat zegt voor dat ie klaar komtquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:16 schreef Day het volgende:
[..]
Nee, hij heeft het echt gezegd. Meerdere malen ook sinds die avond.
Het ziet er naar uit dat het nederlands kijkbuispubliek er van wordt beschuldigd even slim te zijn als Bartje jah......quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:16 schreef Danny het volgende:
[..]
Ze denken dat we allemaal net zo dom zijn als Bart geloof ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |