maar niet te hard, want als Mo niet door het matras gebatst wordt storten de kijkcijfers in.quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:05 schreef Day het volgende:
[..]
Ik gok dat Maik en Mo nu extra op hun donder krijgen.
"Gloeeeieende gloeeiende"quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:05 schreef Day het volgende:
[..]
Nee Jo krijgt nieuwe huilteksten ingefluisterd, en Gerard mag niet meer zeggen dat ze acteert, want straks krijgen de mensen het thuis ook door dat ze actrice is!quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:05 schreef Day het volgende:
[..]
Heb je die afbeelding ook zonder schaduw dus in eps bestand of psd ??quote:
Nee, zijn gesprek begon over dat meisje (vond Mo niet zo leuk), maar hij heeft haar dus openlijk de liefde verklaard. Die jongen gaat zoooooooooooooooooooooo lijden na SST. Ik voel het nu al voor 'm.quote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
De nieuwe regisseur zal er wel zijn, Heeft ook DGK gedaan denk ik.
[ afbeelding ]
Wat zei Maik dan? Ik heb dat even gemist.quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:05 schreef Day het volgende:
Ahh wat was dat duizend miljoen keer veel fakking leuker.quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
[ afbeelding ]
Bobquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
[ afbeelding ]
Die ging vertellen wat er in de kamer is gezegdquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat zei Maik dan? Ik heb dat even gemist.
Ha, bedankt, net even gekeken. Gaat eigenlijk over niets, want ze hebben het allebei over iets anders, dus praten langs elkaar heen.quote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
[ afbeelding ]
hij heeft hget af laten weten denk ikquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:08 schreef charmed_angel het volgende:
Ja mooi dt zwembad ...
Heb ik nog wat gemist??? De achterkant van het shirt van jurien ofzo
Hij wou even helemaal uit de doeken doen wat hij in de kvdw besproken heeft. Wat dus absoluut verboden is. Maar ja, zijn ziekelijk jaloerse bitch wil natuurlijk wel alles weten.quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat zei Maik dan? Ik heb dat even gemist.
waar waar .... ik zie um niequote:Op dinsdag 5 april 2011 17:09 schreef bollokus het volgende:
[ link | afbeelding ]
zie alle camera;s gericht op stef![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |