Dat denk ik niet hoor .....quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:44 schreef sjaakspark het volgende:
[..]
Alleen jammer dat hij hiermee zijn eigen ondergang heeft getekend.
Ja idiote TT.quote:
Neemt ze meteen een nieuwe garderobe mee.....quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:47 schreef suzi1 het volgende:
al zou ze eruit gaan, ze hoeft stemmetje maar te bellen en ze zit er dezelfde dag weer in
Goh, geen krukken nodig, geen verbandje, geen pleister?quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:47 schreef Reksie1981 het volgende:
Tenks for the UI..
Alex' knie = stabiel!
Voor diegene die zich zorgen maakten
Herr Flipp houdt er oorlogspraktijken op na......quote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:48 schreef Vikingsmeisje het volgende:
LAURA! KAPPEN MET STRELEN, IK KRIJG ER KIPPENVEL VAN!!!
sorry, dit moest even.. word er helemaal naar van!
gelukkig hier op FOK hebben wel zat mensen haar doorquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:40 schreef hypos het volgende:
[..]
Dit soort mensen buiten hun slachtofferrol volledig uit en ze doen dit zo perfect dat maar weinig mensen dit doorzien....Behalve Gerard dan.
http://www.secretstory.nl/nieuws/2075/Op+het+matje+geroepenquote:5 april 2011 om 16:12
Werd hij maar eens goed aangesproken door de stem en een flinke sanctie krijgen zou ook geen kwaad kunnen, bah wat een enge vent.
5 april 2011 om 16:13
nee ik vind dat Joanna gelijk heeft, waarom moet hij zo ver gaan???
5 april 2011 om 16:18
gerard is gewoon een arrogante klootzak...als je tegen joanna zegt,terwijl ze verdriet heeft,dat ze een actrice is,staat maar 1 straf voor...gerard alla minuut het huis uit..dit gaat hem heel wat stemmen kosten..wil wel eens zien,dat hij zo n bericht krijgt,en verdriet heeft,en dat iemand hem dan uitmaakt voor acteur bah...eruit met gerard...
5 april 2011 om 16:20
Goed zo. Als gerard echte vent was geweest was hij gelijk naar Joanna gegaan om recht te zetten dat hij zo niet bedoelde. Maar nee nu is meneertje nergens te bekennen.
5 april 2011 om 16:26
Wat zijn jullie toch negatief over joanne, kijken we wel naar het zelfde programma. mo mag een week janken terwijl ze weet dat der vriendje weer terug komt. maar joanne mag geen traan laten en mag het niet moeilijk hebben... en dan dat hele gedoe over voortrekken, als het al zo is dan kan zij daar toch niets aan doen.. en ga nou niet zeggen dat joanne de enige is die acteert, dat doen ze namelijk allemaal, daar draait het hele spel toch om...
5 april 2011 om 16:26
gerard heeft gewoon geen respect voor andere en denkt alleen maar aan zich zelf
5 april 2011 om 16:35
HET IS HEEL VERVELEND WAT JOANNA MOET MEE MAKEN IK VOEL HAAR VERDRIET EERST DIE STOMME NOMINATIE EN NU DIET WEER IK KAN JE VERTELLEN DAT DIE MAN VAN HAAR NIET GOED WIJS IS OM ZOON PRACHTIG MENS TE DUMPEN
"Wir haben es nicht gewusst"quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:48 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Herr Flipp houdt er oorlogspraktijken op na......
quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:48 schreef SwitcheR het volgende:
Waar kan ik die COS922 vinden hier? Ik wil even weten wat er tussen Gerard en JoJanka is gebeurd.
[COS#922] joanna is aan het huilenquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:48 schreef SwitcheR het volgende:
Waar kan ik die COS922 vinden hier? Ik wil even weten wat er tussen Gerard en JoJanka is gebeurd.
Enige reden waarom ze wel nu wil is dus Geer..quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:50 schreef PoezeligDing het volgende:
Dat het me relatie heeft gekost dat ik hier inging kan me niet boeien, de tering met hem.
Nou, wat zeik je dan nog?
Dan is haar luddevedu toch acteerwerkquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:50 schreef PoezeligDing het volgende:
Dat het me relatie heeft gekost dat ik hier inging kan me niet boeien, de tering met hem.
Daar gooit ze het nu steeds op ja..quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:51 schreef Lauzer het volgende:
[..]
Enige reden waarom ze wel nu wil is dus Geer..
Gerardje was gemeen al 3x en stiekem was ik in Luv met hem, snapt dat nu. Die Fenneke kan van mij de rambam krijgen, ik weet hoe ik een man kan verwennen, vraag het maar aan Dennis.quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:50 schreef PoezeligDing het volgende:
als ze al die mensen terugbetaald die nog geld moeten krijgen voor niet geleverde bestellingen heeft ze niet zoveel meer denk ikquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:48 schreef trollie67 het volgende:
flip is een engerd...geilt op de trut met het meeste geld
ik vond het juist heerlijk die paar dagen zonder dat IK IK IK gemekkerquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:51 schreef NenaLois het volgende:
Ik zei al: SS kan niet mét en niet zónder Joanna.
Vlak voor de vorige nominaties moest ze ff een paar dagen weg zodat we konden zien hoe saai het is zonder haar gekibbel, maar nu ze er weer langer dan een dag in zit irriteren we ons weer kapot aan haar
lijkwadequote:Op dinsdag 5 april 2011 16:51 schreef Lauzer het volgende:
LOL ze zei eerst ik voel me een theedoek, en nu een vaatdoek. What's next; de zwiffer?
hahahaha, ja en hij is zo onderdanig aan joannaquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:52 schreef Danny het volgende:
Flip zal vast lief zijn, maar denken is niet zijn sterkste kant.
Toepasselijk he voor Sintje Sorbo.quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:51 schreef Lauzer het volgende:
LOL ze zei eerst ik voel me een theedoek, en nu een vaatdoek. What's next; de zwiffer?
Ik eigenlijk ook niet maar ik luister tochquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:52 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Karim kan het ook allemaal niet meer aanhoren!
Oorlogstechnieken is Gerard ook niets van, waterboardtechnieken en dan dames dronken voeren om hun geheimen te ontrafelen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:48 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Herr Flipp houdt er oorlogspraktijken op na......
Laura, grapjas!quote:
Hij is zwaar verliefdquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:52 schreef NenaLois het volgende:
[..]
hahahaha, ja en hij is zo onderdanig aan joanna
Look -a-like van haar exquote:
Niet te gek hoor Maiky, straks barst je hoofd nog uit mekaar.quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:53 schreef NenaLois het volgende:
Komt MAIK nu met psychologisch gebrabbel?
Theelepeltje per keer volgens mij hoor..quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:53 schreef Ransjih het volgende:
ik zou maik vaker willen horen, dr zit meer in
Dan moet eerst Mo eruit!quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:53 schreef Ransjih het volgende:
ik zou maik vaker willen horen, dr zit meer in
Inderdaad, dat was echt super de hele dag intressante mensen op de streams.quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:52 schreef Vultarian het volgende:
[..]
ik vond het juist heerlijk die paar dagen zonder dat IK IK IK gemekker
Dat is de man die op zondag het vlees komt snijden!!quote:
Niet als ze voor de oortjes gaan! Maar ja, dan heeft ie wel meer geld in zijn kluis en kan Jo mooi drukken om het goed te maken!quote:
Flip heeft nog het excuus dat hij verliefd is. Wat er met de rest van de aaiers aan de hand is, is mij een groot raadsel.quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:52 schreef Danny het volgende:
Flip zal vast lief zijn, maar denken is niet zijn sterkste kant.
Plastisch chirurgische ingreep bij Maikquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:55 schreef Zzoos het volgende:
waar gaat ie op drukken iemand dat gehoord?
hahahaquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:55 schreef PoezeligDing het volgende:
Laura; lekkere timing weer.
Nee ze gaan wachten tot jij klaar bent met je gekriebel, nou goed.
hahaha, moet zo lachen om jouw postsquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:55 schreef PoezeligDing het volgende:
Laura; lekkere timing weer.
Nee ze gaan wachten tot jij klaar bent met je gekriebel, nou goed.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:55 schreef danilel het volgende:
Respectloos, op een geheim drukken nu Jo zo emotioneel is, echt 10000% fakking respectloos....
Das jammer, want die deelt een kluis!quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:55 schreef MargrietV het volgende:
Het geheim van Maik wordt door Alex geraden!
Is dus niet goed...quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:55 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Plastisch chirurgische ingreep bij Maik
quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:55 schreef danilel het volgende:
Respectloos, op een geheim drukken nu Jo zo emotioneel is, echt 10000% fakking respectloos....
ow dan krijgt ie vast te horen dat ie warm zit en het niet geraden heeftquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:55 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
hij zei half uur geleden tegen Gerard ,,, tietenoperatiequote:Op dinsdag 5 april 2011 16:55 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Geloof me, dan was er nu nog niet een geheim geraden!!!quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:55 schreef danilel het volgende:
Ze zijn niet geroepen nogquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:56 schreef PoezeligDing het volgende:
En Jo hoeft niet naar de bank? Sanctie graag!
dat komt zoquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:56 schreef PoezeligDing het volgende:
En Jo hoeft niet naar de bank? Sanctie graag!
quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:55 schreef NenaLois het volgende:
[..]
hahaha, moet zo lachen om jouw posts
Heeft hij het nu wel goed?quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:55 schreef MargrietV het volgende:
Het geheim van Maik wordt door Alex geraden!
Ja maar, ja maar, dat geheim wil Jo raden.quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:56 schreef MargrietV het volgende:
hij zei half uur geleden tegen Gerard ,,, tietenoperatie
O sorry, ik zit er ff te diep met mijn emoties in.quote:
Serieus?quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:56 schreef MargrietV het volgende:
[..]
hij zei half uur geleden tegen Gerard ,,, tietenoperatie
Heeft ze dat gezegd?? Dan zegt ze straks dat ze die van Karim wil raden! Mens draait zo met de wind mee!quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar, dat geheim wil Jo raden.
Dat is de nieuwe streamlock.quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:58 schreef Danny het volgende:
huh, op stream 3 zag ik karim in de tuin liggen heel kort, maar 1 en 2 zijn beelden van een lege tuin?
Dat zijn de nieuwe fake SL beelden Danny, en blijkbaar werken ze ook nog.quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:58 schreef Danny het volgende:
huh, op stream 3 zag ik karim in de tuin liggen heel kort, maar 1 en 2 zijn beelden van een lege tuin?
omdat Joquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:58 schreef markna het volgende:
zo net thuis..... en waarom ligt jo als een mummie op bed en lijkt ze sago
Dat roep ik al een paar keer, zijn opnamen!quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:58 schreef Danny het volgende:
Thanks, komt bij de verzameling van de Alex Fanclub!quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:58 schreef Annelies-G het volgende:
[ afbeelding ]
Jullie zijn zo snel, had iemand deze al gemaakt? Anders asje
1 & 2 is de nieuwe streamlock, ipv oog een lege tuinquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:58 schreef Danny het volgende:
Druk eens op de smilie naast "invoeren"quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:57 schreef NenaLois het volgende:
Hoe krijg ik btw die smiley die zo lachend de hand omlaag slaat? Ik heb alleen die paar basissmileys...
Aye.quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:59 schreef Day het volgende:
Ik hoop oprecht dat Alex het goed heeft, is het plannetje van die bitch dus mooi mislukt
Hij heeft mis gedrukt. Hij denkt dat Maik wat aan zijn oren heeft laten doen. Dit was de techniek die Joanna, Maik, Philip en Monique heeft besproken. Laat ze eerst maar fout raden.quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:59 schreef iBenny het volgende:
Alex gedrukt? Dus die gesamenlijke kluis wordt nog groter?
Hebben we tenminste meer te bespreken in de COS tijdens de SL.quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:00 schreef Vultarian het volgende:
[..]
1 & 2 is de nieuwe streamlock, ipv oog een lege tuin
Valt ook niet op.....quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:01 schreef danilel het volgende:
[..]
Hebben we tenminste meer te bespreken in de COS tijdens de SL.
ipv oog open/dicht
tuin bankje ed...
quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:01 schreef Danny het volgende:
overigens; ben ik de enige die Mo zo ziekelijk jaloers vind dat ik haar werkelijk in staat acht maik om niets 's nachts op red john achtige wijze de strot af te snijden?
Dat zien de meeste wel denk ikquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:01 schreef Danny het volgende:
overigens; ben ik de enige die Mo zo ziekelijk jaloers vind dat ik haar werkelijk in staat acht maik om niets 's nachts op red john achtige wijze de strot af te snijden?
Ja foei Maik!quote:
O, Johanna zeker? Geloof dat ie al eens tegen Mo gezegd heeft dat dat over is. En na die dronken sexavond heeft ze wel tig keer die naam genoemd en dat Maik aan Jo moest vertellen!!quote:
Mo IS ziekelijk jaloers iddquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:01 schreef Danny het volgende:
nee hoor daty denk ik ookquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:01 schreef Danny het volgende:
Dufus is het ookquote:
Ik hoop het met je.quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:59 schreef Day het volgende:
Ik hoop oprecht dat Alex het goed heeft, is het plannetje van die bitch dus mooi mislukt
Nee hoor, hier zit ook eentje! Mo is zelfs jaloers op de ex-vriendinnetjes! Kan dus nog leuk worden!quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:01 schreef Danny het volgende:
Zei hij dat?quote:
Ik gok dat Maik en Mo nu extra op hun donder krijgen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik hoop het met je.
Total SL, het zal ook niet.
quote:Peter Schnitzler Ik zie dat het oog inmiddels is vervangen door het zwembad #sstnl
maar niet te hard, want als Mo niet door het matras gebatst wordt storten de kijkcijfers in.quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:05 schreef Day het volgende:
[..]
Ik gok dat Maik en Mo nu extra op hun donder krijgen.
"Gloeeeieende gloeeiende"quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:05 schreef Day het volgende:
[..]
Nee Jo krijgt nieuwe huilteksten ingefluisterd, en Gerard mag niet meer zeggen dat ze acteert, want straks krijgen de mensen het thuis ook door dat ze actrice is!quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:05 schreef Day het volgende:
[..]
Heb je die afbeelding ook zonder schaduw dus in eps bestand of psd ??quote:
Nee, zijn gesprek begon over dat meisje (vond Mo niet zo leuk), maar hij heeft haar dus openlijk de liefde verklaard. Die jongen gaat zoooooooooooooooooooooo lijden na SST. Ik voel het nu al voor 'm.quote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
De nieuwe regisseur zal er wel zijn, Heeft ook DGK gedaan denk ik.
[ afbeelding ]
Wat zei Maik dan? Ik heb dat even gemist.quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:05 schreef Day het volgende:
Ahh wat was dat duizend miljoen keer veel fakking leuker.quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
[ afbeelding ]
Bobquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
[ afbeelding ]
Die ging vertellen wat er in de kamer is gezegdquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat zei Maik dan? Ik heb dat even gemist.
Ha, bedankt, net even gekeken. Gaat eigenlijk over niets, want ze hebben het allebei over iets anders, dus praten langs elkaar heen.quote:
[ afbeelding ]
hij heeft hget af laten weten denk ikquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:08 schreef charmed_angel het volgende:
Ja mooi dt zwembad ...
Heb ik nog wat gemist??? De achterkant van het shirt van jurien ofzo
Hij wou even helemaal uit de doeken doen wat hij in de kvdw besproken heeft. Wat dus absoluut verboden is. Maar ja, zijn ziekelijk jaloerse bitch wil natuurlijk wel alles weten.quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat zei Maik dan? Ik heb dat even gemist.
waar waar .... ik zie um niequote:Op dinsdag 5 april 2011 17:09 schreef bollokus het volgende:
[ link | afbeelding ]
zie alle camera;s gericht op stef![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Al die streamlocks hebben wel het voordeel dat er genoeg tijd is om programmaatjes te experimenterenquote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:08 schreef Day het volgende:
Die stelletjes zijn zo bezig met hun zgn. liefde, dat ze totaal vergeten dat ze 1) meedoen met een tv-programma, waar ze 2) een ton mee kunnen winnen.
Dat weten ze dondersgoed want ze willen niet voor niks tot in de finale blijven.quote:[b] Op dinsdag 5 april 2011 17:02 schreef
domme net te laat met de capquote:
Hahaha idd, beter zet je het geluid alvast wat zachter!quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:09 schreef iBenny het volgende:
Ik heb het idee dat dit zo'n plaatje is waarbij als je er lang naar kijkt zo'n eng figuur verschijnt
heb jij gehoord dat ie zijn liefde verklaard heeft?quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:06 schreef Day het volgende:
[..]
Nee, zijn gesprek begon over dat meisje (vond Mo niet zo leuk), maar hij heeft haar dus openlijk de liefde verklaard. Die jongen gaat zoooooooooooooooooooooo lijden na SST. Ik voel het nu al voor 'm.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:09 schreef bollokus het volgende:
[..]
hij heeft hget af laten weten denk ik
nee, ik heb helaas opgeslagen NA samenvoegen van alle layersquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:06 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Heb je die afbeelding ook zonder schaduw dus in eps bestand of psd ??
Naast Geer staat Jo?quote:
[ afbeelding ]
Ok, thanx, maar dat is toch geen reden voorr een SL?quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:09 schreef Day het volgende:
Hij wou even helemaal uit de doeken doen wat hij in de kvdw besproken heeft. Wat dus absoluut verboden is. Maar ja, zijn ziekelijk jaloerse bitch wil natuurlijk wel alles weten.
Maakt niet uit .... ik heb het oog wel als psd bestand en het font heb ik ook dus zelf maar ff friebelen. Maar dacht als jij het hebt ......... ( luie ikke hehe )quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:10 schreef Danny het volgende:
[..]
nee, ik heb helaas opgeslagen NA samenvoegen van alle layers
Na de sex na het bal heeft ie een beetje met Mo liggen fluisteren. En toen de slaapkamerbewoners er weer in mochten komen, krijste Mo tegen Maik dat hij het ook even tegen Jo moest zeggen en krijste daarbij telkens de naam Johanna.. Jeetje, wat een feeks was het toen!quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:10 schreef Flow3r het volgende:
[..]
heb jij gehoord dat ie zijn liefde verklaard heeft?
Ik heb tot nu toe alleen nog maar gehoord dat Mo op fluistertoon tegen Laura zei dat Maik nu had gezegd dat hij van Mo houdt.
Dat kan Mo dus ook verzinnen, als verder niemand dat mee heeft gekregen.
O god als hij nu maar niet voor de oren heeft gedrukt. Zal wel weer hij gokt altijd foutquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:12 schreef md89 het volgende:
Gerard heeft zojuist ook gedrukt voor Maik (bron: secretstorynl op twitter)
Jawel, hij heeft het gezegd. Die avond van die afgrijselijke batspartij met de wachtenden op de rode bank.. Daarna vertelde ze trots aan Jo dat Johanna kon moven.quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:10 schreef Flow3r het volgende:
[..]
heb jij gehoord dat ie zijn liefde verklaard heeft?
Ik heb tot nu toe alleen nog maar gehoord dat Mo op fluistertoon tegen Laura zei dat Maik nu had gezegd dat hij van Mo houdt.
Dat kan Mo dus ook verzinnen, als verder niemand dat mee heeft gekregen.
ja, dat heb ik ook meegekregen maar NIET dat Maik tegen Mo zei; Ik hou van je.quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:13 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Na de sex na het bal heeft ie een beetje met Mo liggen fluisteren. En toen de slaapkamerbewoners er weer in mochten komen, krijste Mo tegen Maik dat hij het ook even tegen Jo moest zeggen en krijste daarbij telkens de naam Johanna.. Jeetje, wat een feeks was het toen!
ow kquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
Omdat Alex heeft gedrukt op Maik (operatie aan de oren)
quote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:12 schreef md89 het volgende:
Gerard heeft zojuist ook gedrukt voor Maik (bron: secretstorynl op twitter)
Ik mis alleen nog mooie caps van hemquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:13 schreef MargrietV het volgende:
Stef is leuk! Stef heeft humor, Stef is geen jankerd, Stef is liefffffffffffffffffffffff
oke, is uit hem getrokken dus, hij kon niet anders, dat telt nietquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:13 schreef Day het volgende:
[..]
Jawel, hij heeft het gezegd. Die avond van die afgrijselijke batspartij met de wachtenden op de rode bank.. Daarna vertelde ze trots aan Jo dat Johanna kon moven.
Mammajoquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Naast Geer staat Jo?![]()
[..]
![]()
Volgens Laysa was dat Bob. Is dat echt zo?
quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:14 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Ik mis alleen nog mooie caps van hem
Maik kreeg eerst een waarschuwing. En toen protesteerden ze beide dat het over hun gevoel ging. Mo ging (natuurlijk) mokken toen zei hij dat hij haar de liefde had verklaard in de kvdw en dat hij wel een andere manier zou vinden om het haar toch te vertellen. En toen kregen we SL.quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ok, thanx, maar dat is toch geen reden voorr een SL?
Dat was trouwens al de tweede vrijpartij met mensen in de wachtkamerquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:13 schreef Day het volgende:
[..]
Jawel, hij heeft het gezegd. Die avond van die afgrijselijke batspartij met de wachtenden op de rode bank.. Daarna vertelde ze trots aan Jo dat Johanna kon moven.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Naast Geer staat Jo?![]()
[..]
![]()
Volgens Laysa was dat Bob. Is dat echt zo?
Ga ik doenquote:
LOL.quote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:15 schreef Gamey het volgende:
lol ben even een paar dagen uit het land geweest, is dat zwembad de nieuwe SL?
ik zou er bijna in zijn getraptquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:15 schreef md89 het volgende:
[..]
Zo hopen ze dat we niet door hebben dat er een SL is. We moeten denken dat er nu gewoon niemand in de tuin is
Nee, hij heeft het echt gezegd. Meerdere malen ook sinds die avond.quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:13 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ja, dat heb ik ook meegekregen maar NIET dat Maik tegen Mo zei; Ik hou van je.
Ik denk dus dat ze dat verzint
Ze denken dat we allemaal net zo dom zijn als Bart geloof ikquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:15 schreef md89 het volgende:
Zo hopen ze dat we niet door hebben dat er een SL is. We moeten denken dat er nu gewoon niemand in de tuin is
Hij moest ws wel. Die kerel is z'n leven niet zeker bij die sociopaat.quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:16 schreef Day het volgende:
[..]
Nee, hij heeft het echt gezegd. Meerdere malen ook sinds die avond.
Er is in de CoS nog gezegd dat elke man dat zegt voor dat ie klaar komtquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:16 schreef Day het volgende:
[..]
Het ziet er naar uit dat het nederlands kijkbuispubliek er van wordt beschuldigd even slim te zijn als Bartje jah......quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:16 schreef Danny het volgende:
[..]
Ze denken dat we allemaal net zo dom zijn als Bart geloof ik
ik geloof jequote:Op dinsdag 5 april 2011 17:16 schreef Day het volgende:
[..]
Ruudquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:16 schreef Lauzer het volgende:
Even iets heel anders, wie zouden jullie terug in het huis willen zien?
Ik ben bart, zat even in portugalquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:16 schreef Danny het volgende:
[..]
Dat is echt zo, hoor. Als ik z'n ouders was zou ik nu alvast een reisje naar het buitenland voor 'm boeken. Voor een zeer lange periode.quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:17 schreef Danny het volgende:
[..]
Hij moest ws wel. Die kerel is z'n leven niet zeker bij die sociopaat.
Ziet er lekker rustig uit, zo zonder Jojanka.....quote:
Of Huub (DGK)quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:17 schreef Danny het volgende:
[..]
Ruud
(en als het geen BB1 deelnemer mag zijn, dan Sofia, en als die niet wil Aafke)
ze wonen ver van elkaar vandaan maar Mo is al bezig met voorbereidingen om bij hem in te trekken. Die snapt ook wel dat na het programma maik weer naar zijn vrienden wil en misschien wel allemaal leuke meisjes tegenkomt en dat wil ze voor zijnquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:18 schreef Day het volgende:
[..]
Dat is echt zo, hoor. Als ik z'n ouders was zou ik nu alvast een reisje naar het buitenland voor 'm boeken. Voor een zeer lange periode.
nee..maar als je naar de leefttijden kijkt van de stemmers..voornamelijk 14 tot 20,die zich in de zeik laten nemen door flippies blauwe ogen,mooie belofdes voor de finale en puberliefde,teenies dieniets afweten van samen wonen en relaties die diet volgen..dan weet je wel warom bart er staat...quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:16 schreef Danny het volgende:
[..]
Moet meteen aan Chuckie denken bij die foto.....quote:
Gaat niet gebeuren. Jo gaat drukken want die weet het 100.000% fakking zeker. Ze heeft zijn littekens gezien. Dat kan fakking niet want er zijn geen littekens.quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:18 schreef Zzoos het volgende:
Ow alex mis?? en gerard als tweede voor de andere optie? of alex voor de ingreep en gerard voor de oren dat zou echt zuur zijn.
Ik hoop dat ze het raden/.
Ja, ik hoorde haar gisteren tegen Laura zeggen dat ze eerst alle weekenden met hem door wil brengen. Weet niet of hij daar zelf iets over te zeggen heeft, denk het niet.quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:19 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ze wonen ver van elkaar vandaan maar Mo is al bezig met voorbereidingen om bij hem in te trekken. Die snapt ook wel dat na het programma maik weer naar zijn vrienden wil en misschien wel allemaal leuke meisjes tegenkomt en dat wil ze voor zijn
Bart is een zeer zachtgekookt ei............ snot loopt er gewoon uitquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:19 schreef trollie67 het volgende:
[..]
nee..maar als je naar de leefttijden kijkt van de stemmers..voornamelijk 14 tot 20,die zich in de zeik laten nemen door flippies blauwe ogen,mooie belofdes voor de finale en puberliefde,teenies dieniets afweten van samen wonen en relaties die diet volgen..dan weet je wel warom bart er staat...
Quoted voor aandachtquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:10 schreef Capt1caveman het volgende:
Op de site hebben ze het filmpje zo geknipt, dat er niet te zien is dat Jojanka Gerard uitlokt....
Hoezo kijkersbedrog?
http://l3c.cdn.sbsnet.nl/c/net5/secretstory_S01/oops.html
Dank, Arniequote:
Of Berlusconiquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:21 schreef Coos het volgende:
Doe Khadafi maar in dat huis.![]()
Wie is Stef???
My favorite cap, dat weet je.quote:
Kom ik na boodschappen doen thuis, moet ik dit lezen. Ben je helemaal !! Je mag een mening hebben, maar schrijf niet zo denigrerend over de posters hier.quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:39 schreef lev77 het volgende:
na al die tijd, omdat ik iemand ken wil ik toch iets van mijn hart aan jullie laten weten,
sommige posten vanuit hun werk, misschien vanwege de credietcrisis hebben ze niks te doen, misschien geen leven, geen werk i dont know.
ik snap niet dat niemand inziet dat dit 1 grote marketingstunt is, het gaat om geld, naams ekendheid, goekope reclame. Bah bah en wie trapt erin, nog geen procent van de nl....
marketing is net als psychologie geen wetenschappelijk onderwerp en het is gewoon zielig dat mensen hier in mee gaan, doe wat met je leven for fuck sake
een tepel zit hoger dan de andere.quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren. Jo gaat drukken want die weet het 100.000% fakking zeker. Ze heeft zijn littekens gezien. Dat kan fakking niet want er zijn geen littekens.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:21 schreef Coos het volgende:
Doe Khadafi maar in dat huis.![]()
Wie is Stef???
als iemand dan ff die zich kan inloggen (| nee ik geen account en ga het ook niet maken ) ff een link dropt met het hele filmpje ( you tube )quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:10 schreef Capt1caveman het volgende:
Op de site hebben ze het filmpje zo geknipt, dat er niet te zien is dat Jojanka Gerard uitlokt....
Hoezo kijkersbedrog?
http://l3c.cdn.sbsnet.nl/c/net5/secretstory_S01/oops.html
Als Khadafi niet kan is Seki ook goed.quote:
Dat filmpje is door Flash allang in de COS gedropt...quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:22 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
als iemand dan ff die zich kan inloggen (| nee ik geen account en ga het ook niet maken ) ff een link dropt met het hele filmpje ( you tube )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |