Dat denk ik niet hoor .....quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:44 schreef sjaakspark het volgende:
[..]
Alleen jammer dat hij hiermee zijn eigen ondergang heeft getekend.
Ja idiote TT.quote:
Neemt ze meteen een nieuwe garderobe mee.....quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:47 schreef suzi1 het volgende:
al zou ze eruit gaan, ze hoeft stemmetje maar te bellen en ze zit er dezelfde dag weer in
Goh, geen krukken nodig, geen verbandje, geen pleister?quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:47 schreef Reksie1981 het volgende:
Tenks for the UI..
Alex' knie = stabiel!
Voor diegene die zich zorgen maakten
Herr Flipp houdt er oorlogspraktijken op na......quote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:48 schreef Vikingsmeisje het volgende:
LAURA! KAPPEN MET STRELEN, IK KRIJG ER KIPPENVEL VAN!!!
sorry, dit moest even.. word er helemaal naar van!
gelukkig hier op FOK hebben wel zat mensen haar doorquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:40 schreef hypos het volgende:
[..]
Dit soort mensen buiten hun slachtofferrol volledig uit en ze doen dit zo perfect dat maar weinig mensen dit doorzien....Behalve Gerard dan.
http://www.secretstory.nl/nieuws/2075/Op+het+matje+geroepenquote:5 april 2011 om 16:12
Werd hij maar eens goed aangesproken door de stem en een flinke sanctie krijgen zou ook geen kwaad kunnen, bah wat een enge vent.
5 april 2011 om 16:13
nee ik vind dat Joanna gelijk heeft, waarom moet hij zo ver gaan???
5 april 2011 om 16:18
gerard is gewoon een arrogante klootzak...als je tegen joanna zegt,terwijl ze verdriet heeft,dat ze een actrice is,staat maar 1 straf voor...gerard alla minuut het huis uit..dit gaat hem heel wat stemmen kosten..wil wel eens zien,dat hij zo n bericht krijgt,en verdriet heeft,en dat iemand hem dan uitmaakt voor acteur bah...eruit met gerard...
5 april 2011 om 16:20
Goed zo. Als gerard echte vent was geweest was hij gelijk naar Joanna gegaan om recht te zetten dat hij zo niet bedoelde. Maar nee nu is meneertje nergens te bekennen.
5 april 2011 om 16:26
Wat zijn jullie toch negatief over joanne, kijken we wel naar het zelfde programma. mo mag een week janken terwijl ze weet dat der vriendje weer terug komt. maar joanne mag geen traan laten en mag het niet moeilijk hebben... en dan dat hele gedoe over voortrekken, als het al zo is dan kan zij daar toch niets aan doen.. en ga nou niet zeggen dat joanne de enige is die acteert, dat doen ze namelijk allemaal, daar draait het hele spel toch om...
5 april 2011 om 16:26
gerard heeft gewoon geen respect voor andere en denkt alleen maar aan zich zelf
5 april 2011 om 16:35
HET IS HEEL VERVELEND WAT JOANNA MOET MEE MAKEN IK VOEL HAAR VERDRIET EERST DIE STOMME NOMINATIE EN NU DIET WEER IK KAN JE VERTELLEN DAT DIE MAN VAN HAAR NIET GOED WIJS IS OM ZOON PRACHTIG MENS TE DUMPEN
"Wir haben es nicht gewusst"quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:48 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Herr Flipp houdt er oorlogspraktijken op na......
quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:48 schreef SwitcheR het volgende:
Waar kan ik die COS922 vinden hier? Ik wil even weten wat er tussen Gerard en JoJanka is gebeurd.
[COS#922] joanna is aan het huilenquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:48 schreef SwitcheR het volgende:
Waar kan ik die COS922 vinden hier? Ik wil even weten wat er tussen Gerard en JoJanka is gebeurd.
Enige reden waarom ze wel nu wil is dus Geer..quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:50 schreef PoezeligDing het volgende:
Dat het me relatie heeft gekost dat ik hier inging kan me niet boeien, de tering met hem.
Nou, wat zeik je dan nog?
Dan is haar luddevedu toch acteerwerkquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:50 schreef PoezeligDing het volgende:
Dat het me relatie heeft gekost dat ik hier inging kan me niet boeien, de tering met hem.
Daar gooit ze het nu steeds op ja..quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:51 schreef Lauzer het volgende:
[..]
Enige reden waarom ze wel nu wil is dus Geer..
Gerardje was gemeen al 3x en stiekem was ik in Luv met hem, snapt dat nu. Die Fenneke kan van mij de rambam krijgen, ik weet hoe ik een man kan verwennen, vraag het maar aan Dennis.quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:50 schreef PoezeligDing het volgende:
als ze al die mensen terugbetaald die nog geld moeten krijgen voor niet geleverde bestellingen heeft ze niet zoveel meer denk ikquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:48 schreef trollie67 het volgende:
flip is een engerd...geilt op de trut met het meeste geld
ik vond het juist heerlijk die paar dagen zonder dat IK IK IK gemekkerquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:51 schreef NenaLois het volgende:
Ik zei al: SS kan niet mét en niet zónder Joanna.
Vlak voor de vorige nominaties moest ze ff een paar dagen weg zodat we konden zien hoe saai het is zonder haar gekibbel, maar nu ze er weer langer dan een dag in zit irriteren we ons weer kapot aan haar
lijkwadequote:Op dinsdag 5 april 2011 16:51 schreef Lauzer het volgende:
LOL ze zei eerst ik voel me een theedoek, en nu een vaatdoek. What's next; de zwiffer?
hahahaha, ja en hij is zo onderdanig aan joannaquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:52 schreef Danny het volgende:
Flip zal vast lief zijn, maar denken is niet zijn sterkste kant.
Toepasselijk he voor Sintje Sorbo.quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:51 schreef Lauzer het volgende:
LOL ze zei eerst ik voel me een theedoek, en nu een vaatdoek. What's next; de zwiffer?
Ik eigenlijk ook niet maar ik luister tochquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:52 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Karim kan het ook allemaal niet meer aanhoren!
Oorlogstechnieken is Gerard ook niets van, waterboardtechnieken en dan dames dronken voeren om hun geheimen te ontrafelen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:48 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Herr Flipp houdt er oorlogspraktijken op na......
Laura, grapjas!quote:
Hij is zwaar verliefdquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:52 schreef NenaLois het volgende:
[..]
hahahaha, ja en hij is zo onderdanig aan joanna
Look -a-like van haar exquote:
Niet te gek hoor Maiky, straks barst je hoofd nog uit mekaar.quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:53 schreef NenaLois het volgende:
Komt MAIK nu met psychologisch gebrabbel?
Theelepeltje per keer volgens mij hoor..quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:53 schreef Ransjih het volgende:
ik zou maik vaker willen horen, dr zit meer in
Dan moet eerst Mo eruit!quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:53 schreef Ransjih het volgende:
ik zou maik vaker willen horen, dr zit meer in
Inderdaad, dat was echt super de hele dag intressante mensen op de streams.quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:52 schreef Vultarian het volgende:
[..]
ik vond het juist heerlijk die paar dagen zonder dat IK IK IK gemekker
Dat is de man die op zondag het vlees komt snijden!!quote:
Niet als ze voor de oortjes gaan! Maar ja, dan heeft ie wel meer geld in zijn kluis en kan Jo mooi drukken om het goed te maken!quote:
Flip heeft nog het excuus dat hij verliefd is. Wat er met de rest van de aaiers aan de hand is, is mij een groot raadsel.quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:52 schreef Danny het volgende:
Flip zal vast lief zijn, maar denken is niet zijn sterkste kant.
Plastisch chirurgische ingreep bij Maikquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:55 schreef Zzoos het volgende:
waar gaat ie op drukken iemand dat gehoord?
hahahaquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:55 schreef PoezeligDing het volgende:
Laura; lekkere timing weer.
Nee ze gaan wachten tot jij klaar bent met je gekriebel, nou goed.
hahaha, moet zo lachen om jouw postsquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:55 schreef PoezeligDing het volgende:
Laura; lekkere timing weer.
Nee ze gaan wachten tot jij klaar bent met je gekriebel, nou goed.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:55 schreef danilel het volgende:
Respectloos, op een geheim drukken nu Jo zo emotioneel is, echt 10000% fakking respectloos....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |