Das jammer, want die deelt een kluis!quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:55 schreef MargrietV het volgende:
Het geheim van Maik wordt door Alex geraden!
Is dus niet goed...quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:55 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Plastisch chirurgische ingreep bij Maik
quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:55 schreef danilel het volgende:
Respectloos, op een geheim drukken nu Jo zo emotioneel is, echt 10000% fakking respectloos....
ow dan krijgt ie vast te horen dat ie warm zit en het niet geraden heeftquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:55 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
hij zei half uur geleden tegen Gerard ,,, tietenoperatiequote:Op dinsdag 5 april 2011 16:55 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Geloof me, dan was er nu nog niet een geheim geraden!!!quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:55 schreef danilel het volgende:
Respectloos, op een geheim drukken nu Jo zo emotioneel is, echt 10000% fakking respectloos....
Ze zijn niet geroepen nogquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:56 schreef PoezeligDing het volgende:
En Jo hoeft niet naar de bank? Sanctie graag!
dat komt zoquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:56 schreef PoezeligDing het volgende:
En Jo hoeft niet naar de bank? Sanctie graag!
quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:55 schreef NenaLois het volgende:
[..]
hahaha, moet zo lachen om jouw posts
Heeft hij het nu wel goed?quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:55 schreef MargrietV het volgende:
Het geheim van Maik wordt door Alex geraden!
Ja maar, ja maar, dat geheim wil Jo raden.quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:56 schreef MargrietV het volgende:
hij zei half uur geleden tegen Gerard ,,, tietenoperatie
O sorry, ik zit er ff te diep met mijn emoties in.quote:
Serieus?quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:56 schreef MargrietV het volgende:
[..]
hij zei half uur geleden tegen Gerard ,,, tietenoperatie
Heeft ze dat gezegd?? Dan zegt ze straks dat ze die van Karim wil raden! Mens draait zo met de wind mee!quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar, dat geheim wil Jo raden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |