Dat is de nieuwe streamlock.quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:58 schreef Danny het volgende:
huh, op stream 3 zag ik karim in de tuin liggen heel kort, maar 1 en 2 zijn beelden van een lege tuin?
Dat zijn de nieuwe fake SL beelden Danny, en blijkbaar werken ze ook nog.quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:58 schreef Danny het volgende:
huh, op stream 3 zag ik karim in de tuin liggen heel kort, maar 1 en 2 zijn beelden van een lege tuin?
omdat Joquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:58 schreef markna het volgende:
zo net thuis..... en waarom ligt jo als een mummie op bed en lijkt ze sago
Dat roep ik al een paar keer, zijn opnamen!quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:58 schreef Danny het volgende:
Thanks, komt bij de verzameling van de Alex Fanclub!quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:58 schreef Annelies-G het volgende:
[ afbeelding ]
Jullie zijn zo snel, had iemand deze al gemaakt? Anders asje
1 & 2 is de nieuwe streamlock, ipv oog een lege tuinquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:58 schreef Danny het volgende:
Druk eens op de smilie naast "invoeren"quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:57 schreef NenaLois het volgende:
Hoe krijg ik btw die smiley die zo lachend de hand omlaag slaat? Ik heb alleen die paar basissmileys...
Aye.quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:59 schreef Day het volgende:
Ik hoop oprecht dat Alex het goed heeft, is het plannetje van die bitch dus mooi mislukt
Hij heeft mis gedrukt. Hij denkt dat Maik wat aan zijn oren heeft laten doen. Dit was de techniek die Joanna, Maik, Philip en Monique heeft besproken. Laat ze eerst maar fout raden.quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:59 schreef iBenny het volgende:
Alex gedrukt? Dus die gesamenlijke kluis wordt nog groter?
Hebben we tenminste meer te bespreken in de COS tijdens de SL.quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:00 schreef Vultarian het volgende:
[..]
1 & 2 is de nieuwe streamlock, ipv oog een lege tuin
Valt ook niet op.....quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:01 schreef danilel het volgende:
[..]
Hebben we tenminste meer te bespreken in de COS tijdens de SL.
ipv oog open/dicht
tuin bankje ed...
quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:01 schreef Danny het volgende:
overigens; ben ik de enige die Mo zo ziekelijk jaloers vind dat ik haar werkelijk in staat acht maik om niets 's nachts op red john achtige wijze de strot af te snijden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |