Toppie kanjer!quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:59 schreef Urb het volgende:
De vorige TT klopte niet psies meer dus dan zo maar.![]()
![]()
![]()
Gaat d'r fakking huid nu eindelijk ontploffen?quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:00 schreef Vultarian het volgende:
jo krijgt ook wel erg veel vlekken
[ afbeelding ]
datquote:Op dinsdag 5 april 2011 15:03 schreef PoezeligDing het volgende:
Precies Karim; ze kiest er voor om in het spel te blijven, en moeten wij dáár rekening mee blijven houden?
idd een lelijke blauwe ballonquote:Op dinsdag 5 april 2011 15:03 schreef Stability het volgende:
wat voor rok draagt jo eigenlijk? ook eentje uit haar shop? ziet er niet uit
Ook de groepsdruk.. Bij de nominaties kan dat ook terug komen!quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:02 schreef Chanel5 het volgende:
Ze verneukt het spel door te blijven dat is wel duidelijk. Het is wat karim zegt, ik voel me verplicht om haar te troosten met al die camera's om mijn hoofd. Hij heeft daar dus blijbaar geen zin en dat is zijn goed recht. Maar is bang om daar op afgerekend te worden.
Ja, waarom? En waarom moet het zoals Laura het doet, met dat achterlijke gekriebel en geaai.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:03 schreef Day het volgende:
Waarom zou Karim in hemelsnaam zijn gevoel naar Jo moeten tonen?
Hij is haar ge-acteer zat.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:04 schreef Krambo het volgende:
Wat heeft Gerard tegen haar gezegd waardoor ze zo overstuur is?
Dat ze acteert. En terecht. Lees de vorige COS maar door.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:04 schreef Krambo het volgende:
Precies.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:04 schreef Ytsmi het volgende:
laura zat net nog over haar te lullen is ook een slang hoor
Alleen open als ze gelijk er uit wil, en niet meer terug het huis inquote:Op dinsdag 5 april 2011 15:03 schreef mevrouwdebok het volgende:
hoop zoooooooooo dat die deur niet open gaat !
dat ze opmoest houden met toneelspelenquote:Op dinsdag 5 april 2011 15:04 schreef Krambo het volgende:
Ja gezellig kumbaja om het kampvuurquote:Op dinsdag 5 april 2011 14:59 schreef PoezeligDing het volgende:
Geer heeft gelijk. Punt.
Flip ga janken, jij met je roze bril.
En goedzo Karim; Hij snapt niet wat ze hier nog doet, het verpest de hele sfeer.
mee eens ...waarom wel rekening houden met Mo en een paar dagen een sfeer in huis om op te schieten ...quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:06 schreef Flow3r het volgende:
we hebben 4 dagen lang rekening moeten houden met mevrouw Mo, en nóg, dus laat Jo maar lekker peptalk krijgen in de KvdW
Maar Laura begrijpt het tenminste!! Zoals ze zelfs steeds zegt!quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:06 schreef Berenjenafok het volgende:
Wat zit Laura enorm te lullen zeg.
Jij moet daar nu een weg in vinden, anders zit jij met een kutgevoel blablablaaa
Ik kon er geen logica in ontdekken.quote:
Kom uit je Gerard tunnel dan! NUUU!quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:08 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik kon er geen logica in ontdekken.
Een groter serpent loopt daar niet rond, idd.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:04 schreef Ytsmi het volgende:
laura zat net nog over haar te lullen is ook een slang hoor
quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:07 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Maar Laura begrijpt het tenminste!! Zoals ze zelfs steeds zegt!
echt he, met haar kakelende irritante rotstemquote:Op dinsdag 5 april 2011 15:08 schreef MargrietV het volgende:
Laura begrijpt alles als het in haar straatje past.
Nou ik mag toch hopen dat die al langggg mislukt is....quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:07 schreef henkvandetillaart het volgende:
Dit helpt wel voor de missie van Laura
En hup, daar ging ze alquote:Op dinsdag 5 april 2011 15:08 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Nou, Laura.. Kusje geven, jouw been over zijn knie, een kriebel over de rug en jij bent weer een stap verder met je missie!
o wat zou ik die troela graag even de waarheid willen zeggenquote:Op dinsdag 5 april 2011 15:08 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Een groter serpent loopt daar niet rond, idd.
En ze kan het allemaal prachtig brengen, vol begrip en wijze raad, maar het gevoel zit er niet bij.
Ze begrijpt altijd alles van beide kanten en neemt nooit eens stelling, heel zwak.
Tsja, ik zeg niks meer.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:09 schreef Chanel5 het volgende:
Heeft ze toch weer voorelkaar dat ze de KvdW in mocht, hoezo privileges
kvdw ingelopen om nog even duidelijk te maken dat dit vooral gebruikt moet worden in de uitzendingquote:Op dinsdag 5 april 2011 15:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
Is Betty nog niet even naar de tuin gelopen?
"JA GVD TYFUS TERING, ik huil hoor, dus nu even aandacht voor mij JA?!?!?!"
Dan zegt ze nog dat ze het begrijpt maar dat je haar standpunt ook moet begrijpen!quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:09 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
o wat zou ik die troela graag even de waarheid willen zeggen
Ze zit in de Kamer waar ze met spoed haar moeder bellen om haar daar te houden.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
Is Betty nog niet even naar de tuin gelopen?
"JA GVD TYFUS TERING, ik huil hoor, dus nu even aandacht voor mij JA?!?!?!"
Vergeet ook niet dat Laura wss Karim ook nog eens genomineert heeft, maar Karim zal zelfs dit wel weer begrijpen vrees ik.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:10 schreef Annelies-G het volgende:
woehahahaha, wie is nu met het spel bezig. Lul verhaal aan Karim ophangen, zorgen dat ze hem toch wel een beetje begrijpt om hem vervolgens te kunnen kriebelen, misschien nog een kus op de wang en HOPPA weer een stuk van haar "missie" geslaagd. Ik dacht dat ze niet over lijken ging, heb me vergist. Dit tumult past precies in haar straatje. Gebruikt ze de ziekte van de vader van haar vriendin, daarna het verdriet/ruzie van Jo en Geer, Karim zijn onzkerheid en hoppa, weer wat voorelkaar gebokst.
Over Geer toch?quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:11 schreef henkvandetillaart het volgende:
Mo is nu sharon weer aan het manipuleren over Karim....pffff
15:10 stream 3...4
Ik denk het niet hoor.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:10 schreef Day het volgende:
Laura heeft zo geen gelijk en ze lult het Karim wel aan en hij trapt er ook in
quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:12 schreef Annelies-G het volgende:
Zei Sharon dat Laura alles doet om het spelletje te winnen??? dan heeft ze haar goed door
quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:12 schreef MargrietV het volgende:
Goedzo Sharon dat je ziet hoe Laura is!
Jaquote:Op dinsdag 5 april 2011 15:12 schreef DjinN het volgende:
Ben ik de enige die denkt dat JoHuila hoog op de nominatielijst komt te staan ?
Bij Monique durven ze het blijkbaar niet. Ik ben zo benieuwd naar de nominaties vnvnd.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:07 schreef MaryChey het volgende:
[..]
mee eens ...waarom wel rekening houden met Mo en een paar dagen een sfeer in huis om op te schieten ...
en nu niemand rekening houden met haar
quote:Gaat Gerard te ver?
5 april om 15.08
De miljonair zoekt de grenzen van Joanna op.
Gerard wil weten hoe Joanna nu het spel speelt en de twee hebben een gesprek. De miljonair zegt dat hij moe wordt van haar geacteer en dat hij niet gelooft dat ze op het moment het spel niet speelt. Joanna legt uit dat ze op het moment erg met haar emoties bezig is, daarom wil ze nu het spel niet spelen. Ze geeft aan dat ze op het moment geen confrontaties wil. Gerard vindt dat ze dat ook wel eerder had kunnen zeggen. Karim komt tussenbeide en zegt dat de twee nu beter niet met elkaar kunnen praten. Gerard vindt dat geen probleem, maar zegt nog één keer dat Joanna moet stoppen met acteren. Een moment later stort ze in, ze kan niet begrijpen dat Gerard denkt dat ze acteert: Het is gewoon gemeen wat hij zegt, hoe kan ik dit nou acteren. Ik heb geen zin in een confrontatie, dit is de tweede keer. Ik wil alleen zijn, ik ben helemaal klaar met die man, aldus Joanna.
ja nu maar hopen dat ze haar nomineert volgende keerquote:Op dinsdag 5 april 2011 15:12 schreef Annelies-G het volgende:
Zei Sharon dat Laura alles doet om het spelletje te winnen??? dan heeft ze haar goed door
Volgens mij heeft ze hem zeker genomineerd.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:11 schreef Urb het volgende:
[..]
Vergeet ook niet dat Laura wss Karim ook nog eens genomineert heeft, maar Karim zal zelfs dit wel weer begrijpen vrees ik.
Ze gaat naar huis.... (zegt ze)quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:10 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ze zit in de Kamer waar ze met spoed haar moeder bellen om haar daar te houden.
Ik kots met je mee.quote:
Absoluut niet idd, die blijft, en wel tot de finalequote:
Ze was al gewaarschuwd door aafke zij ze.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:12 schreef Annelies-G het volgende:
Ik ookquote:Op dinsdag 5 april 2011 15:15 schreef Chanel5 het volgende:
Ze hoeft niet uit de wind gehouden te worden omdat ze geen discussies meer aan kan.
Kom nou toch!
En als Gerard hier de schuld van krijgt mag ze gewoon kapotvallen van mij. Opzouten.
Ik word gewoon kwaad.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ze is er beter afgekomen dan Jan Smit.
Want ze voelde haar theedoek, bij Jan Smit waren die ook door Yolanthe meegenomen. Dennis heeft dus de theedoeken niet gehouden.
nee want dan komt mams op haar hoovercraft lippen aangevaren om JoHuila tegen te houdenquote:
ze praat zo snel het is NIET te volgenquote:Op dinsdag 5 april 2011 15:16 schreef Day het volgende:
Mensen hou even bij wat ze zegt, of ze het verhaal niet verdraaid, want daar is ze een ster in!
quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:15 schreef MightyDude het volgende:
Heerlijk
Eindbaas Gerard, bedankt voor de leuke streams!![]()
![]()
preciesquote:Op dinsdag 5 april 2011 15:17 schreef beequeen het volgende:
Dit voelde ik een half uur geleden al aankomen. Comedie van de bovenste plank. Die gaat echt niet weg. Dit is een manier om Geer te elimineren. Fuckers.
20000000% fakking zeker.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:17 schreef beequeen het volgende:
Dit voelde ik een half uur geleden al aankomen. Comedie van de bovenste plank. Die gaat echt niet weg. Dit is een manier om Geer te elimineren. Fuckers.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:17 schreef snetje het volgende:
ik ga naar huiuiuiuiuis! omdat Gerard niet doeoeoeoet wat ik willll!!! wiiiihhhhiiiiihhhiiiiilllllllll![]()
jemigopzouten Jo!!
![]()
![]()
whahaha raap me opquote:Op dinsdag 5 april 2011 15:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ze is er beter afgekomen dan Jan Smit.
Want ze voelde haar theedoek, bij Jan Smit waren die ook door Yolanthe meegenomen. Dennis heeft dus de theedoeken niet gehouden.
Geef die meid een Oscar, NU!quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:17 schreef IGotNoName het volgende:
Acteren voor gevorderden - Act2Act Amsterdam(heden)
Camera acteren jaar 1 - TRAP Amsterdam(2006-2007)
Camera acteren - RJB studio(2007)
quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:17 schreef mootie het volgende:
Ik heb geen zin om op de voorgrond te treden
niet mn zusje erbij plzzzzzquote:Op dinsdag 5 april 2011 15:18 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Gerard is een vent die Joanna een beetje stabiliteit kan bijbrengen, waarvan ze dus heel veel kan leren. Maar goed, sommige vrouwen vinden het heerlijk om in het slachtofferrolletje te blijven en lekker labiel te blijven. Zo hoeven ze geen verantwoording te dragen!
Een klap op het schouder: goed gedaan jochie! en dan heerlijk samen lachen!quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:18 schreef mevrouwdebok het volgende:
ik wil geer en karim zooooo vreselijk huggen![]()
![]()
![]()
Het is een spel.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:19 schreef -Strawberry- het volgende:
Enorm smakeloos om dit op zo'n moment te doen Gerard.
Zo'n gevoelsmens dat hij is. Ja ja.
Sorry maar als je een beetje EQ hebt dan weet je dat dit nooit goed had kunnen vallen. Gerard heeft zijn 'vijand' op het meest zwakke moment gepakt, dat vind ik laf. En dit is wel zijn schuld. Ik had een hekel aan Joanna en Gerard was mijn favo, maar dit vind ik echt...nee, had ik niet van hem verwacht, gaat te ver.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:15 schreef Chanel5 het volgende:
Ze hoeft niet uit de wind gehouden te worden omdat ze geen discussies meer aan kan.
Kom nou toch!
En als Gerard hier de schuld van krijgt mag ze gewoon kapotvallen van mij. Opzouten.
Ik word gewoon kwaad.
Hilarische streams.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:21 schreef Urb het volgende:
Jo " We zullen nog wel zien wie elkaar het meest GEBEKSTEKT heeft"![]()
![]()
![]()
Zei Geer dat?quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:19 schreef Annelies-G het volgende:
Idd Geer, het is een schreeuw om aandacht
oh ja nog ff snel drukken, ff het geld er uit halen!quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:21 schreef chufi het volgende:
Is er al voor haar gedrukt op de rode knop?
ga ik ook doen, ik heb zin om me pc door de kamer te slingerenquote:Op dinsdag 5 april 2011 15:21 schreef Stability het volgende:
ff naar geer luisteren, lekker rustig ff
Links om of rechtsom hier had je op kunnen wachten, was het Geer niet dan wel een andere situ. Ze moet gewoon lekker naar huis.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Sorry maar als je een beetje EQ hebt dan weet je dat dit nooit goed had kunnen vallen. Gerard heeft zijn 'vijand' op het meest zwakke moment gepakt, dat vind ik laf. En dit is wel zijn schuld. Ik had een hekel aan Joanna en Gerard was mijn favo, maar dit vind ik echt...nee, had ik niet van hem verwacht, gaat te ver.
ik ook ik wil naar Portugalquote:Op dinsdag 5 april 2011 15:22 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
ga ik ook doen, ik heb zin om me pc door de kamer te slingeren
Dat is precies wat Karim ook al zei!quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:22 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Links om of rechtsom hier had je op kunnen wachten, was het Geer niet dan wel een andere situ. Ze moet gewoon lekker naar huis.
Moet iedereen daar nu op zijn tenen gaan lopen om het Jootje naar de zin te maken en haar niet aan het huilen te maken? Kom op zeg!
mo: maar liefje kunnen we er met de groep niet uitkomen?quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:22 schreef Roguee het volgende:
mo: maar liefje kunnen we er met de groep niet uitkomen?
sharon: ik sta 100% achter je
laura: ik sta achter je ik sta achter je
Zijn preciese woorden waren (volgens mij tegen Karim) Misschien is het wel een schreeuw om aandacht,quote:
Word nog krap in dat hoekje achter haar.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:22 schreef Roguee het volgende:
mo: maar liefje kunnen we er met de groep niet uitkomen?
sharon: ik sta 100% achter je
laura: ik sta achter je ik sta achter je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |