Ze was al gewaarschuwd door aafke zij ze.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:12 schreef Annelies-G het volgende:
Zei Sharon dat Laura alles doet om het spelletje te winnen??? dan heeft ze haar goed door
Ik ookquote:Op dinsdag 5 april 2011 15:15 schreef Chanel5 het volgende:
Ze hoeft niet uit de wind gehouden te worden omdat ze geen discussies meer aan kan.
Kom nou toch!
En als Gerard hier de schuld van krijgt mag ze gewoon kapotvallen van mij. Opzouten.
Ik word gewoon kwaad.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ze is er beter afgekomen dan Jan Smit.
Want ze voelde haar theedoek, bij Jan Smit waren die ook door Yolanthe meegenomen. Dennis heeft dus de theedoeken niet gehouden.
nee want dan komt mams op haar hoovercraft lippen aangevaren om JoHuila tegen te houdenquote:
ze praat zo snel het is NIET te volgenquote:Op dinsdag 5 april 2011 15:16 schreef Day het volgende:
Mensen hou even bij wat ze zegt, of ze het verhaal niet verdraaid, want daar is ze een ster in!
quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:15 schreef MightyDude het volgende:
Heerlijk
Eindbaas Gerard, bedankt voor de leuke streams!![]()
![]()
preciesquote:Op dinsdag 5 april 2011 15:17 schreef beequeen het volgende:
Dit voelde ik een half uur geleden al aankomen. Comedie van de bovenste plank. Die gaat echt niet weg. Dit is een manier om Geer te elimineren. Fuckers.
20000000% fakking zeker.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:17 schreef beequeen het volgende:
Dit voelde ik een half uur geleden al aankomen. Comedie van de bovenste plank. Die gaat echt niet weg. Dit is een manier om Geer te elimineren. Fuckers.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:17 schreef snetje het volgende:
ik ga naar huiuiuiuiuis! omdat Gerard niet doeoeoeoet wat ik willll!!! wiiiihhhhiiiiihhhiiiiilllllllll![]()
jemigopzouten Jo!!
![]()
![]()
whahaha raap me opquote:Op dinsdag 5 april 2011 15:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ze is er beter afgekomen dan Jan Smit.
Want ze voelde haar theedoek, bij Jan Smit waren die ook door Yolanthe meegenomen. Dennis heeft dus de theedoeken niet gehouden.
Geef die meid een Oscar, NU!quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:17 schreef IGotNoName het volgende:
Acteren voor gevorderden - Act2Act Amsterdam(heden)
Camera acteren jaar 1 - TRAP Amsterdam(2006-2007)
Camera acteren - RJB studio(2007)
quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:17 schreef mootie het volgende:
Ik heb geen zin om op de voorgrond te treden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |