Een groter serpent loopt daar niet rond, idd.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:04 schreef Ytsmi het volgende:
laura zat net nog over haar te lullen is ook een slang hoor
quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:07 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Maar Laura begrijpt het tenminste!! Zoals ze zelfs steeds zegt!
echt he, met haar kakelende irritante rotstemquote:Op dinsdag 5 april 2011 15:08 schreef MargrietV het volgende:
Laura begrijpt alles als het in haar straatje past.
Nou ik mag toch hopen dat die al langggg mislukt is....quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:07 schreef henkvandetillaart het volgende:
Dit helpt wel voor de missie van Laura
En hup, daar ging ze alquote:Op dinsdag 5 april 2011 15:08 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Nou, Laura.. Kusje geven, jouw been over zijn knie, een kriebel over de rug en jij bent weer een stap verder met je missie!
o wat zou ik die troela graag even de waarheid willen zeggenquote:Op dinsdag 5 april 2011 15:08 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Een groter serpent loopt daar niet rond, idd.
En ze kan het allemaal prachtig brengen, vol begrip en wijze raad, maar het gevoel zit er niet bij.
Ze begrijpt altijd alles van beide kanten en neemt nooit eens stelling, heel zwak.
Tsja, ik zeg niks meer.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:09 schreef Chanel5 het volgende:
Heeft ze toch weer voorelkaar dat ze de KvdW in mocht, hoezo privileges
kvdw ingelopen om nog even duidelijk te maken dat dit vooral gebruikt moet worden in de uitzendingquote:Op dinsdag 5 april 2011 15:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
Is Betty nog niet even naar de tuin gelopen?
"JA GVD TYFUS TERING, ik huil hoor, dus nu even aandacht voor mij JA?!?!?!"
Dan zegt ze nog dat ze het begrijpt maar dat je haar standpunt ook moet begrijpen!quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:09 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
o wat zou ik die troela graag even de waarheid willen zeggen
Ze zit in de Kamer waar ze met spoed haar moeder bellen om haar daar te houden.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
Is Betty nog niet even naar de tuin gelopen?
"JA GVD TYFUS TERING, ik huil hoor, dus nu even aandacht voor mij JA?!?!?!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |