quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:21 schreef Stormqueen het volgende:
de tetten van sharana voelen kei grappig
quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:21 schreef Stormqueen het volgende:
de tetten van sharana voelen kei grappig
Rare meisjesquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:07 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
midden in de kroeg tetten voelen is fun
Ja dat geloof ik meteen. Maar waarom voelen die van jou raar dan?quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:09 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ja maar SQ heeft van die toffe bounchbounch tetten!
Fotoquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:48 schreef Loqi het volgende:
tettenverhalen
ik ben weer geknipt en gekleurd
SQ vind mijn boobs raarquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:42 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja dat geloof ik meteen. Maar waarom voelen die van jou raar dan?
ook een manierquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:59 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Foto!
Ik heb m'n lakjes binnen die ik gewonnen heb, gelukkig was de buurvrouw zo lief de envelop mee naar binnen te nemen want... HET LAG VERDOMME OP DE GROND VOOR DE BRIEVENBUSSEN. TNT.
is nog nat, niks spannends aan te zien atmquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:59 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Foto!
Ik heb m'n lakjes binnen die ik gewonnen heb, gelukkig was de buurvrouw zo lief de envelop mee naar binnen te nemen want... HET LAG VERDOMME OP DE GROND VOOR DE BRIEVENBUSSEN. TNT.
Ja joh, ik laat voortaan alles wel naar het werk sturen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
ook een manier. Stelletje sufmutsen daar..
Welke lakken had je ook alweer gewonnen?
Leuukkquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:23 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja joh, ik laat voortaan alles wel naar het werk sturen.
Revlon Gum Drop, Bubble Gum en Perplex, Piggy Polish Sleigh it ain't so, China Glaze Zombie Zest en OPI Black Shatter.
Oeh... grote kans dat ie het niet zal overlevenquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:41 schreef tliciouz het volgende:
Hoi dames! Haha wat hebben jullie allemaal uitgespookt joh? Elkaars tieten voelen?
Heb net bij iemand een veel te jong hamstertje opgehaald, net 2 weekjes ofzo. Echt zielig.
ja tuurlijkquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:41 schreef tliciouz het volgende:
Hoi dames! Haha wat hebben jullie allemaal uitgespookt joh? Elkaars tieten voelen?
Heb net bij iemand een veel te jong hamstertje opgehaald, net 2 weekjes ofzo. Echt zielig.
Ja heb er al een topic over geopend op het hamsterforum, doe denken dat hij iets ouder is maar als ik hem/haar zo zie het is zo'n klein ding, kan het totaal niet vergelijken met hoe klein mijn rusjes waren toen ik ze kreeg toen ze net 3,5 weken waren.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:01 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oeh... grote kans dat ie het niet zal overlevenMet de hand opvoeden is extreem moeilijk namelijk..
Succes iig !
Lol.quote:
Ja op de foto lijkt ie wel groter, maar in het echt is ie zo mini. Heb er een kleine maat silent spinner in staan en daar lijkt het radje huge tegenover het beestje zelf haha.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:11 schreef PriemGirl het volgende:
Die is inderdaad zeker ouder dan 2 weken! Wel een schatje hoorHoop dat ie goed aansterkt (bijvoeren met brinta ofzo
)
@Sharaan: OMG ! En ik heel enthousiast tegen mijn vriend "wha zo stoer..Die vogel daagt die kat uit"Ocherm dat vogeltje
Ja lief he?quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:18 schreef PriemGirl het volgende:
Maar ze groeien o zo hardTis wel een schattig mandarijntje hoor
Ach gosjquote:
Jeetje.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:25 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Ach gosj
Gisteren hoorde ik ineens een hoop gekrijs vlakbij de hamsterkooi vandaan komen.... Dus ik loop erheen, heeft Spot (de kat) ineens Top in zijn bek hangenIk schrok me helemaal wezeloos! Gelukkig is hamster Top ongedeerd, alleen grote schrik, de arme schat. Tsja, een kat kun je niet leren zulke diertjes niet te vangen, maar ik heb de kooi extra beschermd zodat dit niet nog een keer kan.... pffft!
Ja heh, karma is echt een bitch voor die vogelquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:56 schreef Lindytje het volgende:
Ahh... HammieWat zielig dat ie al zo vroeg weg moest...
En dat filmpje van die vogel en die kat!!![]()
Ik zat helemaal met die kat mee te denken....quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:12 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja heh, karma is echt een bitch voor die vogel![]()
hij is echt zo bijdehandwel mooie actie van die kat!!
Ik vind het geniaal om te zien hoe dat beest ineens springt en die birdie paktquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:23 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik zat helemaal met die kat mee te denken....
Rot opRot op
Rot op
ROT OP!!!!
![]()
En nou is het genoeg, kutvogel!!Gotcha
![]()
Bah meiske tochquote:Op woensdag 6 april 2011 00:30 schreef Diconnected het volgende:
Zo, net ff flink zitten janken via Skype met m'n moederMweh ik kom wss al eind mei/begin juni al thuis. Ik heb alles zo anders ingeschat, het is zo'n andere wereld hier. Ik dacht dat ik veel vrienden zou hebben, een leuk sociaal leven en een baan. En ik heb het geen van allen
... Natuurlijk heb ik het hier naar m'n zin, maar ik mis Nederland gewoon ontzettend.
Dus ik maak school hier af, dat is 17 mei klaar, ik ga deze week kijken hoe ik mijn ticket kan omboeken en ik ga een lijstje maken wat ik hier nog wil gaan doen.
*pfff zo dat is er uit*
quote:Op woensdag 6 april 2011 00:30 schreef Diconnected het volgende:
Zo, net ff flink zitten janken via Skype met m'n moederMweh ik kom wss al eind mei/begin juni al thuis. Ik heb alles zo anders ingeschat, het is zo'n andere wereld hier. Ik dacht dat ik veel vrienden zou hebben, een leuk sociaal leven en een baan. En ik heb het geen van allen
... Natuurlijk heb ik het hier naar m'n zin, maar ik mis Nederland gewoon ontzettend.
Dus ik maak school hier af, dat is 17 mei klaar, ik ga deze week kijken hoe ik mijn ticket kan omboeken en ik ga een lijstje maken wat ik hier nog wil gaan doen.
*pfff zo dat is er uit*
Ben je al naar huis?quote:Op woensdag 6 april 2011 14:01 schreef Stormqueen het volgende:
Ik moet van mijn collega's naar de dokter. Dus ik zo bellen, is de dokter gesloten, mehehehehe
De laatste tien keer ofzo dat ik de dokter nodig had was de praktijk dicht
Wijffie toch!quote:Op woensdag 6 april 2011 00:30 schreef Diconnected het volgende:
*pfff zo dat is er uit*
omfg als je niet doorbetaald ziek kan zijn is het helemaal zuurquote:Op woensdag 6 april 2011 14:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik vind mezelf niet ziek genoeg, tevens no cure no pay
Wat ergquote:Op woensdag 6 april 2011 14:42 schreef milka82 het volgende:
Ach Dicootje,kom dan maar naar huis idd. Als je straks hier weer zit heb je iets moois om op terug te kijken.
Zo,ben nu weer een beetje bijgelezen,was even een paar dagen lakvrij nadat ik vorige week afscheid heb genomen van het 1 maand oude zoontje van een vriendin. Zo triest
MEETUHH!quote:
ik heb veel geslapenquote:Op woensdag 6 april 2011 18:58 schreef PriemGirl het volgende:
@Dico: Hoe lang zal je dan in de US en A geweest zijn? Lekker doen waar je zelf zin in hebt. Als je het zat vindt geweest; dan idd gewoon naar NL terugkomenJe bent iig een behoorlijke ervaring rijker
@SQ: Ziek is ziek meid.... Als je geen rust in je hoofd krijgt; ben je ook verder niet productief*knuf*
@milka: Brr... Zoiets is altijd akelig...
Aan de mensen die moe zijn: Ga vroeg slapen![]()
showen dan!!quote:Op woensdag 6 april 2011 19:17 schreef IJsdraakje het volgende:
Oeh, ik heb mijn outfit voor m'n zus d'r bruiloft gevonden.
Ik zal er van de week wel even een foto van laten nemen.quote:
Deze week?quote:Op woensdag 6 april 2011 19:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zal er van de week wel even een foto van laten nemen.
Ja maar geen hoge spiegel enzo. En timer gaat ook niet, want dan zie je het plafond.quote:Op woensdag 6 april 2011 19:24 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Deze week?NU !
@Shaan: Slaapdoooooos
Waaawquote:Op woensdag 6 april 2011 19:37 schreef IJsdraakje het volgende:
Tot ik de tijd heb om zelf een foto te maken:
[ afbeelding ]
Alleen dan in het zwart.
De lokale altoshop, we liepen eigenlijk even voor de grap binnen, nooit gedacht dat ik er een trouwpakkie zou vinden.quote:Op woensdag 6 april 2011 19:38 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
WaaawLeuke jurk ! Waar gehaald? (Als ik mag vragen
Ik moet namelijk ook nog jurk halen voor de trouw van vriendin
)
geel is ook een lastige kleurquote:Op donderdag 7 april 2011 09:04 schreef PriemGirl het volgende:
Morgeuh !
Ik heb gele nagels.. En ik kan er niet aan wennen
Wel lekker thuisgebleven hoop ik?quote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:22 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja lief he?de mensen die de rusjes weg deden wouden ze op straat loslaten als ze er langer dan 1 week nog zouden zitten.
Mijn imagoquote:Op donderdag 7 april 2011 11:08 schreef expiratorial het volgende:
kijk SQ, volgens mij zijn dit wel kleurtjes voor jou. beetje drek kleurtjes toch?
[ afbeelding ]
correct me if i'm wrong...
DAT WAS DUS FF EEN DIKKE TELEURSTELLING HOOR MEVROUW DREK!quote:Op donderdag 7 april 2011 11:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mijn imago
Sharana zo vrijdag: Hey, ik had wel verwacht dat jij drek op je nagels zou hebben!
Uiteraardquote:Op donderdag 7 april 2011 11:08 schreef princess-a het volgende:
[..]
Wel lekker thuisgebleven hoop ik?
ik doe alles met liefde, dat weet jequote:Op donderdag 7 april 2011 11:36 schreef Stormqueen het volgende:
weljaaa, hak mijn laatste stukje imago ook nog maar om
quote:Op donderdag 7 april 2011 11:37 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik doe alles met liefde, dat weet je![]()
quote:Op donderdag 7 april 2011 12:08 schreef Mirjam het volgende:
is het heel erg als de pakjesm,an je, al rijdend in zijn bus, je probeert aan te houden terwijl je op de fiets langsscheurt omdat hij een pakje voor je heeft?![]()
![]()
yes. komt ook in mei/juni. er komen dan ook leuke lipsticks van uit,doorzichtige jelly kleurtjesquote:Op donderdag 7 april 2011 11:27 schreef Stormqueen het volgende:
Maar is idd right up my alley, is het een LE?
Nog geen zon hier en de tuinset is nog viesquote:Op donderdag 7 april 2011 12:21 schreef Stormqueen het volgende:
ik zou buiten in de tuin wielen gaan lakken
k zit weer onder de 200 na het ruiltopicquote:Op donderdag 7 april 2011 12:58 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Nog geen zon hier en de tuinset is nog vies![]()
Maar gedaan en ik zit aan de 200 bijna
Ga ik binnenkort ook weer eens doenquote:Op donderdag 7 april 2011 13:04 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
k zit weer onder de 200 na het ruiltopic
je ontkomt er gewoon niet aanquote:Op donderdag 7 april 2011 13:15 schreef Stormqueen het volgende:
ik had er veel verkocht, en toen kwamen de CA's en heb ik Zoya's besteld. En nu zijn het er weer 316
OHJA ZOYAS!quote:Op donderdag 7 april 2011 13:15 schreef Stormqueen het volgende:
ik had er veel verkocht, en toen kwamen de CA's en heb ik Zoya's besteld. En nu zijn het er weer 316
you never fail usquote:Op donderdag 7 april 2011 13:26 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
OHJA ZOYAS!
Ik ga gelijk ff kijken
www.nailetc.com en ik heb laatst bij een ebaywinkel gekocht, http://stores.ebay.com/JJP-Beauty-Supply?_trksid=p4340.l2563quote:Op donderdag 7 april 2011 13:29 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik vind je nog liever als je ook linkje geeft waar ik het beste zoya's kan kopen
oe oe oe!quote:Op donderdag 7 april 2011 13:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
www.nailetc.com en ik heb laatst bij een ebaywinkel gekocht, http://stores.ebay.com/JJP-Beauty-Supply?_trksid=p4340.l2563
Die shipt 12 lakken voor 15 dollar
wtfquote:Op donderdag 7 april 2011 13:34 schreef Stormqueen het volgende:
ik kwam laatst zo'n rare blog tegen. Die meid swatcht ALLES op d'r arm, ook nagellak...
[ afbeelding ]
Okee, met tape er onder, maar toch
ROFL!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 7 april 2011 13:36 schreef Stormqueen het volgende:
Mascara, hoppetee op die arm ermee!
[ afbeelding ]
Persoonlijk: Adina, Crystal, Ivanka, Gemmaquote:Op donderdag 7 april 2011 13:41 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ROFL!!!!!!!!!!!!!!!!
Wat zijn zoya musthaves?
Ivanka is heel tof! Die eerste krijg ik bleekscheethanden in en crystal heb ik opi reflecting pool al vanquote:Op donderdag 7 april 2011 13:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Persoonlijk: Adina, Crystal, Ivanka, Gemma
Die kocht ik altijd bij maiandjays op ebay, maar die zijn niet meerquote:Op donderdag 7 april 2011 14:23 schreef Sharana_LV het volgende:
fuck nubar, mijn wishlist groeit nu hard
waar is nubar t beste te bestellen?
quote:Op donderdag 7 april 2011 14:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die kocht ik altijd bij maiandjays op ebay, maar die zijn niet meer
Hier nog 1 dag werken tot weekendquote:Op donderdag 7 april 2011 14:48 schreef Lindytje het volgende:
Ohai! Weekend!!
(nou ja, morgen wel om 8u aangekleed op de bank zitten voor de ketelonderhoudsmeneer en 's middags nog twee proefpersonen-uren doen... maar toch)
Hier ook weekend!quote:Op donderdag 7 april 2011 14:48 schreef Lindytje het volgende:
Ohai! Weekend!!
(nou ja, morgen wel om 8u aangekleed op de bank zitten voor de ketelonderhoudsmeneer en 's middags nog twee proefpersonen-uren doen... maar toch)
alleen pijn op de borst of ook andere kwalen? Kan namelijk ook doodsaai spierpijn zijnquote:Op donderdag 7 april 2011 15:38 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hier ook weekend!Zul je zien dat hij weer veel later komt, is bij mij ook altijd met zulke afspraken.
Heb al sinds gisteren middag pijn op mijn borst, vannacht wat gezakt maar nu begint het weer. Zit me niet lekker ..
Nee beetje kortademig en met steken af en toe. Heb het al wel eens vaker, dan is het na een uurtje a 2 over.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
alleen pijn op de borst of ook andere kwalen? Kan namelijk ook doodsaai spierpijn zijn
En daar trek jij lekker niets van aan!quote:Op donderdag 7 april 2011 15:43 schreef PriemGirl het volgende:
Mijn nagellak is afgekeurd bij de collega'sIk mag geen geel meer dragen naar het werk
(Nouja 'mag'.. Boeit hun niet; maar ze vinden het lelijk)
zou ook longontsteking kunnen zijn, doe je voorzichtig?quote:Op donderdag 7 april 2011 15:50 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee beetje kortademig en met steken af en toe. Heb het al wel eens vaker, dan is het na een uurtje a 2 over.
Zou kunnen, ik wacht het nog even af. Mocht het erger worden bel ik gewoon even de dokter op. Thanks!quote:Op donderdag 7 april 2011 15:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zou ook longontsteking kunnen zijn, doe je voorzichtig?
Ik heb nog nooit commentaar gehad op de kleur van mijn nagels, hoe gekker hoe leuker de oudjes het vinden.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:52 schreef Stormqueen het volgende:
ze leveren bij mij enkel nog commentaar op neon kiwigroen tegenwoordig
Pluisbalen zijn geinig?quote:
Because you want to be known as the crazy cat lady?quote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 16:17 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh joy. Mijn trein werd net ingehaald door hardlopers.
Oh... ja....quote:Op donderdag 7 april 2011 16:44 schreef Stormqueen het volgende:
haren, dat is erbossen en bossen katteharen!
ken hetquote:Op donderdag 7 april 2011 16:44 schreef Stormqueen het volgende:
Bwhehehe, true story!quote:Op donderdag 7 april 2011 16:46 schreef Stormqueen het volgende:
en sien heeft veel oppervlak, dus daar valt ook veel uit
Jukquote:Op donderdag 7 april 2011 17:26 schreef Lindytje het volgende:
Hahahaha, ik heb gesponst met nagellak, en door de kleurencombi lijkt het op de foto's net of ik in de glitterpoep heb zitten roeren
Maar IRL is het best tof
Ik geef je 1 woord.... sphynxquote:Op donderdag 7 april 2011 16:44 schreef Stormqueen het volgende:
piczzzquote:Op donderdag 7 april 2011 17:26 schreef Lindytje het volgende:
Hahahaha, ik heb gesponst met nagellak, en door de kleurencombi lijkt het op de foto's net of ik in de glitterpoep heb zitten roeren
Maar IRL is het best tof
Hoe gaat het eigenlijk met Max?quote:
Goede vraag. Die stel ik mezelf ook al vanaf vanmiddagquote:
Beer is al bijna net zo hoog als Daan maar dan met van die lange slungelige ledematen. waar hij ook heel dom en lomp mee loopt te rennen. Zo'n komisch gezichtquote:Op donderdag 7 april 2011 18:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja goed, hij is lekker stouten groeit 2 kilo per week nu! En beer?
ik heb maar een nfu oh holo uit de kast getrokken, weer een untried minderquote:Op donderdag 7 april 2011 18:18 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Goede vraag. Die stel ik mezelf ook al vanaf vanmiddag
Eerst mijn wijsvinger maar eens repareren, die brak net af![]()
Oh en roseetje
in 1 dag op en neer?quote:Op donderdag 7 april 2011 18:22 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Beer is al bijna net zo hoog als Daan maar dan met van die lange slungelige ledematen. waar hij ook heel dom en lomp mee loopt te rennen. Zo'n komisch gezichtZe kunnen ook nog niet normaal gaan liggen ofzo, nee...dat moet met een enorme lompe plof
Zo heerlijk ongecontroleerd.
Verder is het ook een dikke boef, maar wel een lieve en gehoorzame
Zaterdag ga ik in 1 dag op en neer naar F'land. Etienne is 18 geworden dus daar moet ik echt ff naartoe, maar Lief gaat niet mee. Dus ga ik in 1 dag. Zal wel vermoeiend worden vrees ik.
Oh en hij vroeg of ik in een midlife crisis zat omdat ik een zwaardere uitlaat onder mijn auto wil. Kutjong!Maar ondertussen zaterdag wel de blits willen maken door in mijn autootje naar de Mac te willen
YAY!quote:Op donderdag 7 april 2011 18:25 schreef Puckzzz het volgende:
Oh en ik heb zomaar out of the blue opslag gekregen! Zonder erom te vragen!
't is niet veel, maar het is wel een enorme waardering
Naais!quote:Op donderdag 7 april 2011 18:25 schreef Puckzzz het volgende:
Oh en ik heb zomaar out of the blue opslag gekregen! Zonder erom te vragen!
't is niet veel, maar het is wel een enorme waardering
Ik geloof het wel ja.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:37 schreef Sharana_LV het volgende:
FFS!
de beste manier om nfu oh te lakken is sandwitchen toch?
en aqua base coat!quote:Op donderdag 7 april 2011 19:49 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
opnieuw dan maar want dit is kut
een hyperactieve omstoot kat nemenquote:Op donderdag 7 april 2011 19:53 schreef IJsdraakje het volgende:
Heeft iemand trouwens tips om een bureau leeg te houden? Het mijne trekt echt zooi aan als een magneet.
(En ik moet sowieso nodig ruimen, want nieuwe monitor.)
Als het mogelijk zou zijn.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
een hyperactieve omstoot kat nemen
ik lees het net!quote:
je kan ook aqua fix van GOSH nemenquote:Op donderdag 7 april 2011 19:59 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik lees het net!
ik ga hem gelijk bestellen zodra die site van nfu oh nederland weer werkt!
ik probeer er al een paar dagen te bestellen maar lukt niet
jamaar dan moet ik naar de winkel lopen ... plus ik bestel toch al die #52 nfu oh dus dan kan deze er ook nog wel bijquote:Op donderdag 7 april 2011 19:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je kan ook aqua fix van GOSH nemen
bwehehehequote:Op donderdag 7 april 2011 20:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
jamaar dan moet ik naar de winkel lopen ... plus ik bestel toch al die #52 nfu oh dus dan kan deze er ook nog wel bij
Mwah, die staat in een ander hok, dus da's teveel gedoe. Moet gewoon wat boeken naar slaaphok verplaatsen, dan kunnen m'n games de boekenkast in.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:59 schreef Stormqueen het volgende:
of of of je zooi op een ancdere plek gaan verzamelen, je bed ofzo
ik ben er echt over te spreken ja, iig met Nfu Oh/ Gosh holo'squote:Op donderdag 7 april 2011 20:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwah, die staat in een ander hok, dus da's teveel gedoe. Moet gewoon wat boeken naar slaaphok verplaatsen, dan kunnen m'n games de boekenkast in.
Hmm, aqua base werkt echt goed huh? Toch maar eens halen dan.
Moet morgen toch nog naar winkelcentrumding om geld te halen (Rijles is best heel lollig, maar ik moet me niet gaan bedenken hoeveel het kost.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ben er echt over te spreken ja, iig met Nfu Oh/ Gosh holo's
Haha, daar heb ik ook last van.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Moet morgen toch nog naar winkelcentrumding om geld te halen (Rijles is best heel lollig, maar ik moet me niet gaan bedenken hoeveel het kost.), kan ik best even langs de Kruidvat.
En ik realiseer me net dat er eigenlijk maar weinig boeken in m'n boekenkast staan.
Edit:
[ link | afbeelding ]
Alleen in de roodomlijnde blokjes staan daadwerkelijk leesboeken, de rest is stripboek of schoolboek. (Of film, andere schoolmeuk, make up of random zooi.)
quote:Op donderdag 7 april 2011 20:22 schreef Lindytje het volgende:
SIENNNNNNNNNNNNNN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
Ik ontdek net een scheurtje van 2cm in de bank.... waar madam altijd tegenaan ligt te liggen. Gofterdegofter....
Sjoerd lenen, die geeft overal zo hard kopjes op dat je 't zo kwijt bentquote:Op donderdag 7 april 2011 19:53 schreef IJsdraakje het volgende:
Heeft iemand trouwens tips om een bureau leeg te houden? Het mijne trekt echt zooi aan als een magneet.
(En ik moet sowieso nodig ruimen, want nieuwe monitor.)
Stoute Sien!quote:Op donderdag 7 april 2011 20:22 schreef Lindytje het volgende:
![]()
Ik ontdek net een scheurtje van 2cm in de bank.... waar madam altijd tegenaan ligt te liggen. Gofterdegofter....
no wurries, dat komt wel als je niet meer voor school hoeft te lezenquote:Op donderdag 7 april 2011 20:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Moet morgen toch nog naar winkelcentrumding om geld te halen (Rijles is best heel lollig, maar ik moet me niet gaan bedenken hoeveel het kost.), kan ik best even langs de Kruidvat.
En ik realiseer me net dat er eigenlijk maar weinig boeken in m'n boekenkast staan.
Edit:
[ link | afbeelding ]
Alleen in de roodomlijnde blokjes staan daadwerkelijk leesboeken, de rest is stripboek of schoolboek. (Of film, andere schoolmeuk, make up of random zooi.)
Jouw manquote:Op donderdag 7 april 2011 20:21 schreef AmyGrace het volgende:
wist me op te fleuren met nieuwe Catrice lakjes, jeej!
![]()
[ afbeelding ]
Het idee alleen al dat hij staat te neuzen in het Catrice-schap...
schuppen dan!quote:Op donderdag 7 april 2011 20:22 schreef Lindytje het volgende:
![]()
Tķch laten zien!quote:Op donderdag 7 april 2011 20:24 schreef Lindytje het volgende:
Ik had nog wel zo'n lieve foto van Sien gemaakt net.... Maar nu is ze ineens stom
Purol zal de truc wel niet doen ditmaalquote:Op donderdag 7 april 2011 20:25 schreef Lindytje het volgende:
Vraag me vooral af hoe ik dat ga maken.... Hmmm.....
Jamaar ze weet nu al niet meer dat ze dat had gedaan natuurlijk....quote:
Ik LOLdequote:Op donderdag 7 april 2011 20:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Purol zal de truc wel niet doen ditmaal
quote:Op donderdag 7 april 2011 20:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Purol zal de truc wel niet doen ditmaal
duck tape?quote:Op donderdag 7 april 2011 20:25 schreef Lindytje het volgende:
Vraag me vooral af hoe ik dat ga maken.... Hmmm.....
De rest staat op zolder of in m'n slaaphok.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
no wurries, dat komt wel als je niet meer voor school hoeft te lezen
quote:Op donderdag 7 april 2011 20:21 schreef AmyGrace het volgende:
wist me op te fleuren met nieuwe Catrice lakjes, jeej!
![]()
[ afbeelding ]
Het idee alleen al dat hij staat te neuzen in het Catrice-schap...
quote:Op donderdag 7 april 2011 20:22 schreef Lindytje het volgende:
![]()
Ja, ze zijn echt pretty! Hij heeft wel smaakquote:Op donderdag 7 april 2011 20:27 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jouw lakkies!!
Ik zal zo even uploaden
Meldt!quote:Op donderdag 7 april 2011 20:28 schreef Sharana_LV het volgende:
heulp ik heb een ik-wil-weer-dingen-kopen aanval
Ohoh.... we weten allemaal hoe dat eindigt....quote:Op donderdag 7 april 2011 20:28 schreef Sharana_LV het volgende:
heulp ik heb een ik-wil-weer-dingen-kopen aanval
quote:Op donderdag 7 april 2011 20:31 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
Oh oh oh, wat is ze lief
quote:Op donderdag 7 april 2011 20:31 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
Oh oh oh, wat is ze lief
Gaat wel iets beter ja, thanks for asking! Maar ik heb de laatste tijd zoveel last van hoofdpijn, echt niet normaal.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:30 schreef -Bubseltje- het volgende:
Amy wat lief! Gaat het nu weer beter?
Heb eindelijk ook weer gelakt CG Hologram![]()
Morgen of zaterdag ga ik ook even kijken bij de Kruidvat
The evil eye!quote:Op donderdag 7 april 2011 20:31 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
Oh oh oh, wat is ze lief
Dat is juist het vervelende aan Sien, ze heeft zo'n lief hoofd dat ze altijd wat van me krijgt en ik niet zo goed boos op d'r kan wordenquote:
Dat heeft ze dan goed voor elkaar!quote:Op donderdag 7 april 2011 20:34 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat is juist het vervelende aan Sien, ze heeft zo'n lief hoofd dat ze altijd wat van me krijgt en ik niet zo goed boos op d'r kan worden
She is the queen of the huilie-look boohoo....quote:Op donderdag 7 april 2011 20:36 schreef Stormqueen het volgende:
Sien kan wel heel goed huilie kijken ja
Ja, wat moet je dr mee hč? Onze hond kwam laatst heel vrolijk en blij aanrennen met een gesloopte beenwarmer in dr bek toen ik thuis kwam. Daar kun je toch niet boos op worden..?quote:Op donderdag 7 april 2011 20:34 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat is juist het vervelende aan Sien, ze heeft zo'n lief hoofd dat ze altijd wat van me krijgt en ik niet zo goed boos op d'r kan worden
Ja, echt irritant is dat!!quote:Op donderdag 7 april 2011 20:39 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Ja, wat moet je dr mee hč? Onze hond kwam laatst heel vrolijk en blij aanrennen met een gesloopte beenwarmer in dr bek toen ik thuis kwam. Daar kun je toch niet boos op worden..?
Alhoewel, als ze de bank zou slopen ...
En als je dan boos wordt, die gekwetste, niet-begrijpende blik.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:40 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, echt irritant is dat!!
Kijk eens wat ik heb!!Mooi he!!!
![]()
![]()
![]()
En dat je daar staat van: Ja... kak....
Ja, dat vermoeden heb ik ook.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:42 schreef Stormqueen het volgende:
honden manipuleren ons gewoon met huilie-ogen en kwispelstaartjes. Diep van binnen zijn het gewoon demonen en lachen ze ons uit
Deze zijn betrouwbaarquote:Op donderdag 7 april 2011 20:31 schreef Sharana_LV het volgende:
ik heb vandaag ongeveer 30 nieuwe lakjes op een wishlist geramd ..
als jullie nou eens met een bestelsite komen![]()
yes i haz a lazy
Dat ja!!! 'maar ik had toch niks gedaan?? Ik had alleen gespeeldquote:Op donderdag 7 april 2011 20:42 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
En als je dan boos wordt, die gekwetste, niet-begrijpende blik.Zucht.
Idd...quote:Op donderdag 7 april 2011 20:42 schreef Stormqueen het volgende:
honden manipuleren ons gewoon met huilie-ogen en kwispelstaartjes. Diep van binnen zijn het gewoon demonen en lachen ze ons uit
Behalve Eny, die doet alsofquote:Op donderdag 7 april 2011 20:42 schreef Stormqueen het volgende:
katten zijn gewoon oprecht demonisch
http://www.feelunique.com/makeup/makeup-nails?s=&bf=687quote:Op donderdag 7 april 2011 20:31 schreef Sharana_LV het volgende:
ik heb vandaag ongeveer 30 nieuwe lakjes op een wishlist geramd ..
als jullie nou eens met een bestelsite komen![]()
yes i haz a lazy
dank uquote:Op donderdag 7 april 2011 20:43 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Deze zijn betrouwbaar
http://stores.ebay.com/Enchanted-Beauty-Spot?_trksid=p4340.l2563
http://stores.ebay.com/Healthy-Beauty-4-You?_trksid=p4340.l2563
Ja, tot ie z'n tanden in je vlees zetquote:Op donderdag 7 april 2011 20:44 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Behalve Eny, die doet alsof![]()
'Ja, ik ben ECHT heel boos hoor!! Echt hoor!!' Bwhahahaha!
Oeh, hij meent z'n dreigementen dus wel af en toe?quote:Op donderdag 7 april 2011 20:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, tot ie z'n tanden in je vlees zet
kakquote:Op donderdag 7 april 2011 20:43 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Deze zijn betrouwbaar
http://stores.ebay.com/Enchanted-Beauty-Spot?_trksid=p4340.l2563
http://stores.ebay.com/Healthy-Beauty-4-You?_trksid=p4340.l2563
Ja, als ie een dikke staart heeft en gaat blazen moet je echt dekking zoekenquote:Op donderdag 7 april 2011 20:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oeh, hij meent z'n dreigementen dus wel af en toe?
I'm in love with Eny!!quote:Op donderdag 7 april 2011 20:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, als ie een dikke staart heeft en gaat blazen moet je echt dekking zoeken
Proost!quote:Op donderdag 7 april 2011 20:53 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb het perfecte medicijn tegen blafhoest ontdekt: bier!!!
Muggen zijn stom.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:57 schreef Diconnected het volgende:
Hoiiiii.
Ik ben gestoken door een mug
Picz?quote:Op donderdag 7 april 2011 21:15 schreef Sharana_LV het volgende:
HOLY FUCK! Die nieuwe nfu oh WANTTTTTTTT
Link!!!!!!quote:Op donderdag 7 april 2011 21:15 schreef Sharana_LV het volgende:
HOLY FUCK! Die nieuwe nfu oh WANTTTTTTTT
quote:Op donderdag 7 april 2011 21:17 schreef Lindytje het volgende:
OMG, ik ben zo'n kneus. In plaats van mijn flesje make-up-remover, schud ik mijn watje. Sjesus
Mwoah... lijkt op china glaze meteoriet-iets... die heb ik weggedaan.quote:
en dat zegt soms wat over sienquote:Op donderdag 7 april 2011 21:17 schreef Lindytje het volgende:
OMG, ik ben zo'n kneus. In plaats van mijn flesje make-up-remover, schud ik mijn watje. Sjesus
i love it and i want ittttquote:Op donderdag 7 april 2011 21:18 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Mwoah... lijkt op china glaze meteoriet-iets... die heb ik weggedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |