Die kocht ik altijd bij maiandjays op ebay, maar die zijn niet meerquote:Op donderdag 7 april 2011 14:23 schreef Sharana_LV het volgende:
fuck nubar, mijn wishlist groeit nu hard
waar is nubar t beste te bestellen?
quote:Op donderdag 7 april 2011 14:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die kocht ik altijd bij maiandjays op ebay, maar die zijn niet meer
Hier nog 1 dag werken tot weekendquote:Op donderdag 7 april 2011 14:48 schreef Lindytje het volgende:
Ohai! Weekend!!
(nou ja, morgen wel om 8u aangekleed op de bank zitten voor de ketelonderhoudsmeneer en 's middags nog twee proefpersonen-uren doen... maar toch)
Hier ook weekend!quote:Op donderdag 7 april 2011 14:48 schreef Lindytje het volgende:
Ohai! Weekend!!
(nou ja, morgen wel om 8u aangekleed op de bank zitten voor de ketelonderhoudsmeneer en 's middags nog twee proefpersonen-uren doen... maar toch)
alleen pijn op de borst of ook andere kwalen? Kan namelijk ook doodsaai spierpijn zijnquote:Op donderdag 7 april 2011 15:38 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hier ook weekend!Zul je zien dat hij weer veel later komt, is bij mij ook altijd met zulke afspraken.
Heb al sinds gisteren middag pijn op mijn borst, vannacht wat gezakt maar nu begint het weer. Zit me niet lekker ..
Nee beetje kortademig en met steken af en toe. Heb het al wel eens vaker, dan is het na een uurtje a 2 over.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
alleen pijn op de borst of ook andere kwalen? Kan namelijk ook doodsaai spierpijn zijn
En daar trek jij lekker niets van aan!quote:Op donderdag 7 april 2011 15:43 schreef PriemGirl het volgende:
Mijn nagellak is afgekeurd bij de collega'sIk mag geen geel meer dragen naar het werk
(Nouja 'mag'.. Boeit hun niet; maar ze vinden het lelijk)
zou ook longontsteking kunnen zijn, doe je voorzichtig?quote:Op donderdag 7 april 2011 15:50 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee beetje kortademig en met steken af en toe. Heb het al wel eens vaker, dan is het na een uurtje a 2 over.
Zou kunnen, ik wacht het nog even af. Mocht het erger worden bel ik gewoon even de dokter op. Thanks!quote:Op donderdag 7 april 2011 15:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zou ook longontsteking kunnen zijn, doe je voorzichtig?
Ik heb nog nooit commentaar gehad op de kleur van mijn nagels, hoe gekker hoe leuker de oudjes het vinden.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:52 schreef Stormqueen het volgende:
ze leveren bij mij enkel nog commentaar op neon kiwigroen tegenwoordig
Pluisbalen zijn geinig?quote:
Because you want to be known as the crazy cat lady?quote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 16:17 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh joy. Mijn trein werd net ingehaald door hardlopers.
Oh... ja....quote:Op donderdag 7 april 2011 16:44 schreef Stormqueen het volgende:
haren, dat is erbossen en bossen katteharen!
ken hetquote:Op donderdag 7 april 2011 16:44 schreef Stormqueen het volgende:
haren, dat is erbossen en bossen katteharen!
Bwhehehe, true story!quote:Op donderdag 7 april 2011 16:46 schreef Stormqueen het volgende:
en sien heeft veel oppervlak, dus daar valt ook veel uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |