Jukquote:Op donderdag 7 april 2011 17:26 schreef Lindytje het volgende:
Hahahaha, ik heb gesponst met nagellak, en door de kleurencombi lijkt het op de foto's net of ik in de glitterpoep heb zitten roeren
Maar IRL is het best tof
Ik geef je 1 woord.... sphynxquote:Op donderdag 7 april 2011 16:44 schreef Stormqueen het volgende:
haren, dat is erbossen en bossen katteharen!
piczzzquote:Op donderdag 7 april 2011 17:26 schreef Lindytje het volgende:
Hahahaha, ik heb gesponst met nagellak, en door de kleurencombi lijkt het op de foto's net of ik in de glitterpoep heb zitten roeren
Maar IRL is het best tof
Hoe gaat het eigenlijk met Max?quote:
Goede vraag. Die stel ik mezelf ook al vanaf vanmiddagquote:
Beer is al bijna net zo hoog als Daan maar dan met van die lange slungelige ledematen. waar hij ook heel dom en lomp mee loopt te rennen. Zo'n komisch gezichtquote:Op donderdag 7 april 2011 18:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja goed, hij is lekker stouten groeit 2 kilo per week nu! En beer?
ik heb maar een nfu oh holo uit de kast getrokken, weer een untried minderquote:Op donderdag 7 april 2011 18:18 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Goede vraag. Die stel ik mezelf ook al vanaf vanmiddag
Eerst mijn wijsvinger maar eens repareren, die brak net af![]()
Oh en roseetje
in 1 dag op en neer?quote:Op donderdag 7 april 2011 18:22 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Beer is al bijna net zo hoog als Daan maar dan met van die lange slungelige ledematen. waar hij ook heel dom en lomp mee loopt te rennen. Zo'n komisch gezichtZe kunnen ook nog niet normaal gaan liggen ofzo, nee...dat moet met een enorme lompe plof
Zo heerlijk ongecontroleerd.
Verder is het ook een dikke boef, maar wel een lieve en gehoorzame
Zaterdag ga ik in 1 dag op en neer naar F'land. Etienne is 18 geworden dus daar moet ik echt ff naartoe, maar Lief gaat niet mee. Dus ga ik in 1 dag. Zal wel vermoeiend worden vrees ik.
Oh en hij vroeg of ik in een midlife crisis zat omdat ik een zwaardere uitlaat onder mijn auto wil. Kutjong!Maar ondertussen zaterdag wel de blits willen maken door in mijn autootje naar de Mac te willen
YAY!quote:Op donderdag 7 april 2011 18:25 schreef Puckzzz het volgende:
Oh en ik heb zomaar out of the blue opslag gekregen! Zonder erom te vragen!
't is niet veel, maar het is wel een enorme waardering
Naais!quote:Op donderdag 7 april 2011 18:25 schreef Puckzzz het volgende:
Oh en ik heb zomaar out of the blue opslag gekregen! Zonder erom te vragen!
't is niet veel, maar het is wel een enorme waardering
Ik geloof het wel ja.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:37 schreef Sharana_LV het volgende:
FFS!
de beste manier om nfu oh te lakken is sandwitchen toch?
en aqua base coat!quote:Op donderdag 7 april 2011 19:49 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
opnieuw dan maar want dit is kut
een hyperactieve omstoot kat nemenquote:Op donderdag 7 april 2011 19:53 schreef IJsdraakje het volgende:
Heeft iemand trouwens tips om een bureau leeg te houden? Het mijne trekt echt zooi aan als een magneet.
(En ik moet sowieso nodig ruimen, want nieuwe monitor.)
Als het mogelijk zou zijn.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
een hyperactieve omstoot kat nemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |