Naais!quote:Op donderdag 7 april 2011 18:25 schreef Puckzzz het volgende:
Oh en ik heb zomaar out of the blue opslag gekregen! Zonder erom te vragen!
't is niet veel, maar het is wel een enorme waardering
Ik geloof het wel ja.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:37 schreef Sharana_LV het volgende:
FFS!
de beste manier om nfu oh te lakken is sandwitchen toch?
en aqua base coat!quote:Op donderdag 7 april 2011 19:49 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
opnieuw dan maar want dit is kut
een hyperactieve omstoot kat nemenquote:Op donderdag 7 april 2011 19:53 schreef IJsdraakje het volgende:
Heeft iemand trouwens tips om een bureau leeg te houden? Het mijne trekt echt zooi aan als een magneet.
(En ik moet sowieso nodig ruimen, want nieuwe monitor.)
Als het mogelijk zou zijn.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
een hyperactieve omstoot kat nemen
ik lees het net!quote:
je kan ook aqua fix van GOSH nemenquote:Op donderdag 7 april 2011 19:59 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik lees het net!
ik ga hem gelijk bestellen zodra die site van nfu oh nederland weer werkt!
ik probeer er al een paar dagen te bestellen maar lukt niet
jamaar dan moet ik naar de winkel lopen ... plus ik bestel toch al die #52 nfu oh dus dan kan deze er ook nog wel bijquote:Op donderdag 7 april 2011 19:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je kan ook aqua fix van GOSH nemen
bwehehehequote:Op donderdag 7 april 2011 20:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
jamaar dan moet ik naar de winkel lopen ... plus ik bestel toch al die #52 nfu oh dus dan kan deze er ook nog wel bij
Mwah, die staat in een ander hok, dus da's teveel gedoe. Moet gewoon wat boeken naar slaaphok verplaatsen, dan kunnen m'n games de boekenkast in.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:59 schreef Stormqueen het volgende:
of of of je zooi op een ancdere plek gaan verzamelen, je bed ofzo
ik ben er echt over te spreken ja, iig met Nfu Oh/ Gosh holo'squote:Op donderdag 7 april 2011 20:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwah, die staat in een ander hok, dus da's teveel gedoe. Moet gewoon wat boeken naar slaaphok verplaatsen, dan kunnen m'n games de boekenkast in.
Hmm, aqua base werkt echt goed huh? Toch maar eens halen dan.
Moet morgen toch nog naar winkelcentrumding om geld te halen (Rijles is best heel lollig, maar ik moet me niet gaan bedenken hoeveel het kost.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ben er echt over te spreken ja, iig met Nfu Oh/ Gosh holo's
Haha, daar heb ik ook last van.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Moet morgen toch nog naar winkelcentrumding om geld te halen (Rijles is best heel lollig, maar ik moet me niet gaan bedenken hoeveel het kost.), kan ik best even langs de Kruidvat.
En ik realiseer me net dat er eigenlijk maar weinig boeken in m'n boekenkast staan.
Edit:
[ link | afbeelding ]
Alleen in de roodomlijnde blokjes staan daadwerkelijk leesboeken, de rest is stripboek of schoolboek. (Of film, andere schoolmeuk, make up of random zooi.)
quote:Op donderdag 7 april 2011 20:22 schreef Lindytje het volgende:
SIENNNNNNNNNNNNNN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
Ik ontdek net een scheurtje van 2cm in de bank.... waar madam altijd tegenaan ligt te liggen. Gofterdegofter....
Sjoerd lenen, die geeft overal zo hard kopjes op dat je 't zo kwijt bentquote:Op donderdag 7 april 2011 19:53 schreef IJsdraakje het volgende:
Heeft iemand trouwens tips om een bureau leeg te houden? Het mijne trekt echt zooi aan als een magneet.
(En ik moet sowieso nodig ruimen, want nieuwe monitor.)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |