Mijn imagoquote:Op donderdag 7 april 2011 11:08 schreef expiratorial het volgende:
kijk SQ, volgens mij zijn dit wel kleurtjes voor jou. beetje drek kleurtjes toch?
[ afbeelding ]
correct me if i'm wrong...
DAT WAS DUS FF EEN DIKKE TELEURSTELLING HOOR MEVROUW DREK!quote:Op donderdag 7 april 2011 11:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mijn imago
Sharana zo vrijdag: Hey, ik had wel verwacht dat jij drek op je nagels zou hebben!
Uiteraardquote:Op donderdag 7 april 2011 11:08 schreef princess-a het volgende:
[..]
Wel lekker thuisgebleven hoop ik?
ik doe alles met liefde, dat weet jequote:Op donderdag 7 april 2011 11:36 schreef Stormqueen het volgende:
weljaaa, hak mijn laatste stukje imago ook nog maar om
quote:Op donderdag 7 april 2011 11:37 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik doe alles met liefde, dat weet je![]()
quote:Op donderdag 7 april 2011 12:08 schreef Mirjam het volgende:
is het heel erg als de pakjesm,an je, al rijdend in zijn bus, je probeert aan te houden terwijl je op de fiets langsscheurt omdat hij een pakje voor je heeft?![]()
![]()
yes. komt ook in mei/juni. er komen dan ook leuke lipsticks van uit,doorzichtige jelly kleurtjesquote:Op donderdag 7 april 2011 11:27 schreef Stormqueen het volgende:
Maar is idd right up my alley, is het een LE?
Nog geen zon hier en de tuinset is nog viesquote:Op donderdag 7 april 2011 12:21 schreef Stormqueen het volgende:
ik zou buiten in de tuin wielen gaan lakken
k zit weer onder de 200 na het ruiltopicquote:Op donderdag 7 april 2011 12:58 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Nog geen zon hier en de tuinset is nog vies![]()
Maar gedaan en ik zit aan de 200 bijna
Ga ik binnenkort ook weer eens doenquote:Op donderdag 7 april 2011 13:04 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
k zit weer onder de 200 na het ruiltopic
je ontkomt er gewoon niet aanquote:Op donderdag 7 april 2011 13:15 schreef Stormqueen het volgende:
ik had er veel verkocht, en toen kwamen de CA's en heb ik Zoya's besteld. En nu zijn het er weer 316
OHJA ZOYAS!quote:Op donderdag 7 april 2011 13:15 schreef Stormqueen het volgende:
ik had er veel verkocht, en toen kwamen de CA's en heb ik Zoya's besteld. En nu zijn het er weer 316
you never fail usquote:Op donderdag 7 april 2011 13:26 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
OHJA ZOYAS!
Ik ga gelijk ff kijken
www.nailetc.com en ik heb laatst bij een ebaywinkel gekocht, http://stores.ebay.com/JJP-Beauty-Supply?_trksid=p4340.l2563quote:Op donderdag 7 april 2011 13:29 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik vind je nog liever als je ook linkje geeft waar ik het beste zoya's kan kopen
oe oe oe!quote:Op donderdag 7 april 2011 13:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
www.nailetc.com en ik heb laatst bij een ebaywinkel gekocht, http://stores.ebay.com/JJP-Beauty-Supply?_trksid=p4340.l2563
Die shipt 12 lakken voor 15 dollar
wtfquote:Op donderdag 7 april 2011 13:34 schreef Stormqueen het volgende:
ik kwam laatst zo'n rare blog tegen. Die meid swatcht ALLES op d'r arm, ook nagellak...
[ afbeelding ]
Okee, met tape er onder, maar toch
ROFL!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 7 april 2011 13:36 schreef Stormqueen het volgende:
Mascara, hoppetee op die arm ermee!
[ afbeelding ]
Persoonlijk: Adina, Crystal, Ivanka, Gemmaquote:Op donderdag 7 april 2011 13:41 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ROFL!!!!!!!!!!!!!!!!
Wat zijn zoya musthaves?
Ivanka is heel tof! Die eerste krijg ik bleekscheethanden in en crystal heb ik opi reflecting pool al vanquote:Op donderdag 7 april 2011 13:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Persoonlijk: Adina, Crystal, Ivanka, Gemma
Die kocht ik altijd bij maiandjays op ebay, maar die zijn niet meerquote:Op donderdag 7 april 2011 14:23 schreef Sharana_LV het volgende:
fuck nubar, mijn wishlist groeit nu hard
waar is nubar t beste te bestellen?
quote:Op donderdag 7 april 2011 14:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die kocht ik altijd bij maiandjays op ebay, maar die zijn niet meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |