Naais!quote:Op donderdag 7 april 2011 18:25 schreef Puckzzz het volgende:
Oh en ik heb zomaar out of the blue opslag gekregen! Zonder erom te vragen!
't is niet veel, maar het is wel een enorme waardering
Ik geloof het wel ja.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:37 schreef Sharana_LV het volgende:
FFS!
de beste manier om nfu oh te lakken is sandwitchen toch?
en aqua base coat!quote:Op donderdag 7 april 2011 19:49 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
opnieuw dan maar want dit is kut
een hyperactieve omstoot kat nemenquote:Op donderdag 7 april 2011 19:53 schreef IJsdraakje het volgende:
Heeft iemand trouwens tips om een bureau leeg te houden? Het mijne trekt echt zooi aan als een magneet.
(En ik moet sowieso nodig ruimen, want nieuwe monitor.)
Als het mogelijk zou zijn.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
een hyperactieve omstoot kat nemen
ik lees het net!quote:
je kan ook aqua fix van GOSH nemenquote:Op donderdag 7 april 2011 19:59 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik lees het net!
ik ga hem gelijk bestellen zodra die site van nfu oh nederland weer werkt!
ik probeer er al een paar dagen te bestellen maar lukt niet
jamaar dan moet ik naar de winkel lopen ... plus ik bestel toch al die #52 nfu oh dus dan kan deze er ook nog wel bijquote:Op donderdag 7 april 2011 19:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je kan ook aqua fix van GOSH nemen
bwehehehequote:Op donderdag 7 april 2011 20:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
jamaar dan moet ik naar de winkel lopen ... plus ik bestel toch al die #52 nfu oh dus dan kan deze er ook nog wel bij
Mwah, die staat in een ander hok, dus da's teveel gedoe. Moet gewoon wat boeken naar slaaphok verplaatsen, dan kunnen m'n games de boekenkast in.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:59 schreef Stormqueen het volgende:
of of of je zooi op een ancdere plek gaan verzamelen, je bed ofzo
ik ben er echt over te spreken ja, iig met Nfu Oh/ Gosh holo'squote:Op donderdag 7 april 2011 20:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwah, die staat in een ander hok, dus da's teveel gedoe. Moet gewoon wat boeken naar slaaphok verplaatsen, dan kunnen m'n games de boekenkast in.
Hmm, aqua base werkt echt goed huh? Toch maar eens halen dan.
Moet morgen toch nog naar winkelcentrumding om geld te halen (Rijles is best heel lollig, maar ik moet me niet gaan bedenken hoeveel het kost.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ben er echt over te spreken ja, iig met Nfu Oh/ Gosh holo's
Haha, daar heb ik ook last van.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Moet morgen toch nog naar winkelcentrumding om geld te halen (Rijles is best heel lollig, maar ik moet me niet gaan bedenken hoeveel het kost.), kan ik best even langs de Kruidvat.
En ik realiseer me net dat er eigenlijk maar weinig boeken in m'n boekenkast staan.
Edit:
[ link | afbeelding ]
Alleen in de roodomlijnde blokjes staan daadwerkelijk leesboeken, de rest is stripboek of schoolboek. (Of film, andere schoolmeuk, make up of random zooi.)
quote:Op donderdag 7 april 2011 20:22 schreef Lindytje het volgende:
SIENNNNNNNNNNNNNN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
Ik ontdek net een scheurtje van 2cm in de bank.... waar madam altijd tegenaan ligt te liggen. Gofterdegofter....
Sjoerd lenen, die geeft overal zo hard kopjes op dat je 't zo kwijt bentquote:Op donderdag 7 april 2011 19:53 schreef IJsdraakje het volgende:
Heeft iemand trouwens tips om een bureau leeg te houden? Het mijne trekt echt zooi aan als een magneet.
(En ik moet sowieso nodig ruimen, want nieuwe monitor.)
Stoute Sien!quote:Op donderdag 7 april 2011 20:22 schreef Lindytje het volgende:
![]()
Ik ontdek net een scheurtje van 2cm in de bank.... waar madam altijd tegenaan ligt te liggen. Gofterdegofter....
no wurries, dat komt wel als je niet meer voor school hoeft te lezenquote:Op donderdag 7 april 2011 20:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Moet morgen toch nog naar winkelcentrumding om geld te halen (Rijles is best heel lollig, maar ik moet me niet gaan bedenken hoeveel het kost.), kan ik best even langs de Kruidvat.
En ik realiseer me net dat er eigenlijk maar weinig boeken in m'n boekenkast staan.
Edit:
[ link | afbeelding ]
Alleen in de roodomlijnde blokjes staan daadwerkelijk leesboeken, de rest is stripboek of schoolboek. (Of film, andere schoolmeuk, make up of random zooi.)
Jouw manquote:Op donderdag 7 april 2011 20:21 schreef AmyGrace het volgende:
wist me op te fleuren met nieuwe Catrice lakjes, jeej!
![]()
[ afbeelding ]
Het idee alleen al dat hij staat te neuzen in het Catrice-schap...
schuppen dan!quote:Op donderdag 7 april 2011 20:22 schreef Lindytje het volgende:
![]()
Tķch laten zien!quote:Op donderdag 7 april 2011 20:24 schreef Lindytje het volgende:
Ik had nog wel zo'n lieve foto van Sien gemaakt net.... Maar nu is ze ineens stom
Purol zal de truc wel niet doen ditmaalquote:Op donderdag 7 april 2011 20:25 schreef Lindytje het volgende:
Vraag me vooral af hoe ik dat ga maken.... Hmmm.....
Jamaar ze weet nu al niet meer dat ze dat had gedaan natuurlijk....quote:
Ik LOLdequote:Op donderdag 7 april 2011 20:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Purol zal de truc wel niet doen ditmaal
quote:Op donderdag 7 april 2011 20:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Purol zal de truc wel niet doen ditmaal
duck tape?quote:Op donderdag 7 april 2011 20:25 schreef Lindytje het volgende:
Vraag me vooral af hoe ik dat ga maken.... Hmmm.....
De rest staat op zolder of in m'n slaaphok.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
no wurries, dat komt wel als je niet meer voor school hoeft te lezen
quote:Op donderdag 7 april 2011 20:21 schreef AmyGrace het volgende:
wist me op te fleuren met nieuwe Catrice lakjes, jeej!
![]()
[ afbeelding ]
Het idee alleen al dat hij staat te neuzen in het Catrice-schap...
quote:Op donderdag 7 april 2011 20:22 schreef Lindytje het volgende:
![]()
Ja, ze zijn echt pretty! Hij heeft wel smaakquote:Op donderdag 7 april 2011 20:27 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jouw lakkies!!
Ik zal zo even uploaden
Meldt!quote:Op donderdag 7 april 2011 20:28 schreef Sharana_LV het volgende:
heulp ik heb een ik-wil-weer-dingen-kopen aanval
Ohoh.... we weten allemaal hoe dat eindigt....quote:Op donderdag 7 april 2011 20:28 schreef Sharana_LV het volgende:
heulp ik heb een ik-wil-weer-dingen-kopen aanval
quote:Op donderdag 7 april 2011 20:31 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
Oh oh oh, wat is ze lief
quote:Op donderdag 7 april 2011 20:31 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
Oh oh oh, wat is ze lief
Gaat wel iets beter ja, thanks for asking! Maar ik heb de laatste tijd zoveel last van hoofdpijn, echt niet normaal.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:30 schreef -Bubseltje- het volgende:
Amy wat lief! Gaat het nu weer beter?
Heb eindelijk ook weer gelakt CG Hologram![]()
Morgen of zaterdag ga ik ook even kijken bij de Kruidvat
The evil eye!quote:Op donderdag 7 april 2011 20:31 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
Oh oh oh, wat is ze lief
Dat is juist het vervelende aan Sien, ze heeft zo'n lief hoofd dat ze altijd wat van me krijgt en ik niet zo goed boos op d'r kan wordenquote:
Dat heeft ze dan goed voor elkaar!quote:Op donderdag 7 april 2011 20:34 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat is juist het vervelende aan Sien, ze heeft zo'n lief hoofd dat ze altijd wat van me krijgt en ik niet zo goed boos op d'r kan worden
She is the queen of the huilie-look boohoo....quote:Op donderdag 7 april 2011 20:36 schreef Stormqueen het volgende:
Sien kan wel heel goed huilie kijken ja
Ja, wat moet je dr mee hč? Onze hond kwam laatst heel vrolijk en blij aanrennen met een gesloopte beenwarmer in dr bek toen ik thuis kwam. Daar kun je toch niet boos op worden..?quote:Op donderdag 7 april 2011 20:34 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat is juist het vervelende aan Sien, ze heeft zo'n lief hoofd dat ze altijd wat van me krijgt en ik niet zo goed boos op d'r kan worden
Ja, echt irritant is dat!!quote:Op donderdag 7 april 2011 20:39 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Ja, wat moet je dr mee hč? Onze hond kwam laatst heel vrolijk en blij aanrennen met een gesloopte beenwarmer in dr bek toen ik thuis kwam. Daar kun je toch niet boos op worden..?
Alhoewel, als ze de bank zou slopen ...
En als je dan boos wordt, die gekwetste, niet-begrijpende blik.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:40 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, echt irritant is dat!!
Kijk eens wat ik heb!!Mooi he!!!
![]()
![]()
![]()
En dat je daar staat van: Ja... kak....
Ja, dat vermoeden heb ik ook.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:42 schreef Stormqueen het volgende:
honden manipuleren ons gewoon met huilie-ogen en kwispelstaartjes. Diep van binnen zijn het gewoon demonen en lachen ze ons uit
Deze zijn betrouwbaarquote:Op donderdag 7 april 2011 20:31 schreef Sharana_LV het volgende:
ik heb vandaag ongeveer 30 nieuwe lakjes op een wishlist geramd ..
als jullie nou eens met een bestelsite komen![]()
yes i haz a lazy
Dat ja!!! 'maar ik had toch niks gedaan?? Ik had alleen gespeeldquote:Op donderdag 7 april 2011 20:42 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
En als je dan boos wordt, die gekwetste, niet-begrijpende blik.Zucht.
Idd...quote:Op donderdag 7 april 2011 20:42 schreef Stormqueen het volgende:
honden manipuleren ons gewoon met huilie-ogen en kwispelstaartjes. Diep van binnen zijn het gewoon demonen en lachen ze ons uit
Behalve Eny, die doet alsofquote:Op donderdag 7 april 2011 20:42 schreef Stormqueen het volgende:
katten zijn gewoon oprecht demonisch
http://www.feelunique.com/makeup/makeup-nails?s=&bf=687quote:Op donderdag 7 april 2011 20:31 schreef Sharana_LV het volgende:
ik heb vandaag ongeveer 30 nieuwe lakjes op een wishlist geramd ..
als jullie nou eens met een bestelsite komen![]()
yes i haz a lazy
dank uquote:Op donderdag 7 april 2011 20:43 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Deze zijn betrouwbaar
http://stores.ebay.com/Enchanted-Beauty-Spot?_trksid=p4340.l2563
http://stores.ebay.com/Healthy-Beauty-4-You?_trksid=p4340.l2563
Ja, tot ie z'n tanden in je vlees zetquote:Op donderdag 7 april 2011 20:44 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Behalve Eny, die doet alsof![]()
'Ja, ik ben ECHT heel boos hoor!! Echt hoor!!' Bwhahahaha!
Oeh, hij meent z'n dreigementen dus wel af en toe?quote:Op donderdag 7 april 2011 20:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, tot ie z'n tanden in je vlees zet
kakquote:Op donderdag 7 april 2011 20:43 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Deze zijn betrouwbaar
http://stores.ebay.com/Enchanted-Beauty-Spot?_trksid=p4340.l2563
http://stores.ebay.com/Healthy-Beauty-4-You?_trksid=p4340.l2563
Ja, als ie een dikke staart heeft en gaat blazen moet je echt dekking zoekenquote:Op donderdag 7 april 2011 20:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oeh, hij meent z'n dreigementen dus wel af en toe?
I'm in love with Eny!!quote:Op donderdag 7 april 2011 20:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, als ie een dikke staart heeft en gaat blazen moet je echt dekking zoeken
Proost!quote:Op donderdag 7 april 2011 20:53 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb het perfecte medicijn tegen blafhoest ontdekt: bier!!!
Muggen zijn stom.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:57 schreef Diconnected het volgende:
Hoiiiii.
Ik ben gestoken door een mug
Picz?quote:Op donderdag 7 april 2011 21:15 schreef Sharana_LV het volgende:
HOLY FUCK! Die nieuwe nfu oh WANTTTTTTTT
Link!!!!!!quote:Op donderdag 7 april 2011 21:15 schreef Sharana_LV het volgende:
HOLY FUCK! Die nieuwe nfu oh WANTTTTTTTT
quote:Op donderdag 7 april 2011 21:17 schreef Lindytje het volgende:
OMG, ik ben zo'n kneus. In plaats van mijn flesje make-up-remover, schud ik mijn watje. Sjesus
Mwoah... lijkt op china glaze meteoriet-iets... die heb ik weggedaan.quote:
en dat zegt soms wat over sienquote:Op donderdag 7 april 2011 21:17 schreef Lindytje het volgende:
OMG, ik ben zo'n kneus. In plaats van mijn flesje make-up-remover, schud ik mijn watje. Sjesus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |