quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:21 schreef Stormqueen het volgende:
de tetten van sharana voelen kei grappig
quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:21 schreef Stormqueen het volgende:
de tetten van sharana voelen kei grappig
Rare meisjesquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:07 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
midden in de kroeg tetten voelen is fun
Ja dat geloof ik meteen. Maar waarom voelen die van jou raar dan?quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:09 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ja maar SQ heeft van die toffe bounchbounch tetten!
Fotoquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:48 schreef Loqi het volgende:
tettenverhalen
ik ben weer geknipt en gekleurd
SQ vind mijn boobs raarquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:42 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja dat geloof ik meteen. Maar waarom voelen die van jou raar dan?
ook een manierquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:59 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Foto!
Ik heb m'n lakjes binnen die ik gewonnen heb, gelukkig was de buurvrouw zo lief de envelop mee naar binnen te nemen want... HET LAG VERDOMME OP DE GROND VOOR DE BRIEVENBUSSEN. TNT.
is nog nat, niks spannends aan te zien atmquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:59 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Foto!
Ik heb m'n lakjes binnen die ik gewonnen heb, gelukkig was de buurvrouw zo lief de envelop mee naar binnen te nemen want... HET LAG VERDOMME OP DE GROND VOOR DE BRIEVENBUSSEN. TNT.
Ja joh, ik laat voortaan alles wel naar het werk sturen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
ook een manier. Stelletje sufmutsen daar..
Welke lakken had je ook alweer gewonnen?
Leuukkquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:23 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja joh, ik laat voortaan alles wel naar het werk sturen.
Revlon Gum Drop, Bubble Gum en Perplex, Piggy Polish Sleigh it ain't so, China Glaze Zombie Zest en OPI Black Shatter.
Oeh... grote kans dat ie het niet zal overlevenquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:41 schreef tliciouz het volgende:
Hoi dames! Haha wat hebben jullie allemaal uitgespookt joh? Elkaars tieten voelen?
Heb net bij iemand een veel te jong hamstertje opgehaald, net 2 weekjes ofzo. Echt zielig.
ja tuurlijkquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:41 schreef tliciouz het volgende:
Hoi dames! Haha wat hebben jullie allemaal uitgespookt joh? Elkaars tieten voelen?
Heb net bij iemand een veel te jong hamstertje opgehaald, net 2 weekjes ofzo. Echt zielig.
Ja heb er al een topic over geopend op het hamsterforum, doe denken dat hij iets ouder is maar als ik hem/haar zo zie het is zo'n klein ding, kan het totaal niet vergelijken met hoe klein mijn rusjes waren toen ik ze kreeg toen ze net 3,5 weken waren.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:01 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oeh... grote kans dat ie het niet zal overlevenMet de hand opvoeden is extreem moeilijk namelijk..
Succes iig !
Lol.quote:
Ja op de foto lijkt ie wel groter, maar in het echt is ie zo mini. Heb er een kleine maat silent spinner in staan en daar lijkt het radje huge tegenover het beestje zelf haha.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:11 schreef PriemGirl het volgende:
Die is inderdaad zeker ouder dan 2 weken! Wel een schatje hoorHoop dat ie goed aansterkt (bijvoeren met brinta ofzo
)
@Sharaan: OMG ! En ik heel enthousiast tegen mijn vriend "wha zo stoer..Die vogel daagt die kat uit"Ocherm dat vogeltje
Ja lief he?quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:18 schreef PriemGirl het volgende:
Maar ze groeien o zo hardTis wel een schattig mandarijntje hoor
Ach gosjquote:
Jeetje.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:25 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Ach gosj
Gisteren hoorde ik ineens een hoop gekrijs vlakbij de hamsterkooi vandaan komen.... Dus ik loop erheen, heeft Spot (de kat) ineens Top in zijn bek hangenIk schrok me helemaal wezeloos! Gelukkig is hamster Top ongedeerd, alleen grote schrik, de arme schat. Tsja, een kat kun je niet leren zulke diertjes niet te vangen, maar ik heb de kooi extra beschermd zodat dit niet nog een keer kan.... pffft!
Ja heh, karma is echt een bitch voor die vogelquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:56 schreef Lindytje het volgende:
Ahh... HammieWat zielig dat ie al zo vroeg weg moest...
En dat filmpje van die vogel en die kat!!![]()
Ik zat helemaal met die kat mee te denken....quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:12 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja heh, karma is echt een bitch voor die vogel![]()
hij is echt zo bijdehandwel mooie actie van die kat!!
Ik vind het geniaal om te zien hoe dat beest ineens springt en die birdie paktquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:23 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik zat helemaal met die kat mee te denken....
Rot opRot op
Rot op
ROT OP!!!!
![]()
En nou is het genoeg, kutvogel!!Gotcha
![]()
Bah meiske tochquote:Op woensdag 6 april 2011 00:30 schreef Diconnected het volgende:
Zo, net ff flink zitten janken via Skype met m'n moederMweh ik kom wss al eind mei/begin juni al thuis. Ik heb alles zo anders ingeschat, het is zo'n andere wereld hier. Ik dacht dat ik veel vrienden zou hebben, een leuk sociaal leven en een baan. En ik heb het geen van allen
... Natuurlijk heb ik het hier naar m'n zin, maar ik mis Nederland gewoon ontzettend.
Dus ik maak school hier af, dat is 17 mei klaar, ik ga deze week kijken hoe ik mijn ticket kan omboeken en ik ga een lijstje maken wat ik hier nog wil gaan doen.
*pfff zo dat is er uit*
quote:Op woensdag 6 april 2011 00:30 schreef Diconnected het volgende:
Zo, net ff flink zitten janken via Skype met m'n moederMweh ik kom wss al eind mei/begin juni al thuis. Ik heb alles zo anders ingeschat, het is zo'n andere wereld hier. Ik dacht dat ik veel vrienden zou hebben, een leuk sociaal leven en een baan. En ik heb het geen van allen
... Natuurlijk heb ik het hier naar m'n zin, maar ik mis Nederland gewoon ontzettend.
Dus ik maak school hier af, dat is 17 mei klaar, ik ga deze week kijken hoe ik mijn ticket kan omboeken en ik ga een lijstje maken wat ik hier nog wil gaan doen.
*pfff zo dat is er uit*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |