ruziënde moedersquote:Op dinsdag 5 april 2011 13:25 schreef beequeen het volgende:
de moeder van Dennis heeft alle foto's van Jo van zijn Hyves geflikkerd.
En iemand, wrs mamajo, de foto's van Dennis van Jo's Hyves.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Komt goed schatje
Echt niet.quote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:47 schreef henkvandetillaart het volgende:
Wat is Genialex toch een held en partybeest he! Mysteryland awakenings, hij houdt wel van feestjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:47 schreef henkvandetillaart het volgende:
Wat is Genialex toch een held en partybeest he! Mysteryland awakenings, hij houdt wel van feestjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
Dit laat maar weer zien hoeveel bakvissen er naar SST kijken.quote:SST Site POLL
Moet Joanna gaan voor Philip?
Ja, ze is gek als ze het niet doet74%
Nee, die twee passen helemaal niet bij elkaar26%
Ik schaar mezelf toch wel onder diegene die zich normaal gedragen, als dat volgens jou niet zo is mag je me best even een dm sturen met bewijs dat dat niet zo is.quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:39 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik probeer me hier De Userpolicy aan te houden.
Het zijn wel steeds dezelfde paar forumgasten die tegen mij ingaan en de toon zetten en telkens op zowat alles wat ik meld reageren of zich erdoor aangesproken voelen zelfs als ik niemand quote.
Van de mensen die zich normaal en netjes gedragen hoor ik nauwelijks een weer woord. Dat zegt eigenlijk al genoeg.
PS: onfatsoen lokt onfatsoen aan en uit. En inderdaad jullie hebben gelijk dat uiteindelijk mensen die dat niet zo aanspreekt waarschijnlijk weg blijven zodat er alleen nog onfatsoen overblijft. het is maar wat men wil bereiken.
Helemaal mee eens!quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:48 schreef Vultarian het volgende:
[..]
Ik schaar mezelf toch wel onder diegene die zich normaal gedragen, als dat volgens jou niet zo is mag je me best even een dm sturen met bewijs dat dat niet zo is.
Ik ga tegen je in omdat ik erg moe wordt van jou gezeur tegen users hier, als je een beetje bekend bent met fok dan weet je dat mensen hier ook erg ongezouten hun mening kunnen geven, ik vind dat wel grappig en is een van de redenen dat ik hier ben. Als jij dat zo erg vind dan ga je toch gewoon lekker ergens naartoe waar je je beter op je plek voelt. Het moet toch onderhand wel meer dan overduidelijk zijn dat je gemoraliseer hier niet gaat werken en dat jij niet in je eentje de manier waarop mensen zich hier uiten gaat veranderen. Leg je er dus bij neer of ga een plek zoeken die meer in jou straatje past.
mooie tekstquote:Op dinsdag 5 april 2011 13:48 schreef Vultarian het volgende:
[..]
Ik schaar mezelf toch wel onder diegene die zich normaal gedragen, als dat volgens jou niet zo is mag je me best even een dm sturen met bewijs dat dat niet zo is.
Ik ga tegen je in omdat ik erg moe wordt van jou gezeur tegen users hier, als je een beetje bekend bent met fok dan weet je dat mensen hier ook erg ongezouten hun mening kunnen geven, ik vind dat wel grappig en is een van de redenen dat ik hier ben. Als jij dat zo erg vind dan ga je toch gewoon lekker ergens naartoe waar je je beter op je plek voelt. Het moet toch onderhand wel meer dan overduidelijk zijn dat je gemoraliseer hier niet gaat werken en dat jij niet in je eentje de manier waarop mensen zich hier uiten gaat veranderen. Leg je er dus bij neer of ga een plek zoeken die meer in jou straatje past.
capturewiz proquote:Op dinsdag 5 april 2011 13:50 schreef henkvandetillaart het volgende:
Wat gebruiken jullie om die gifjes te maken ? Kan ik ook mijn bijdrages gaan leveren
Ik stoor me aan alles van hem..quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:51 schreef PoezeligDing het volgende:
Oja, nog van gisteren. Laura stoorde zich ( net als ik) aan de tic van alex dat ie telkens tracht zijn haar achter zijn oor te doen.
Misschien een tip: als het mij niet aanstaat ga ik gewoon weg!quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:48 schreef Vultarian het volgende:
[..]
Heeft hij van Gerard overgenomenquote:Op dinsdag 5 april 2011 13:51 schreef PoezeligDing het volgende:
Oja, nog van gisteren. Laura stoorde zich ( net als ik) aan de tic van alex dat ie telkens tracht zijn haar achter zijn oor te doen.
Oh, ik ook. (maar nu sprak iemand het tegen hem uit, het begin is er!)quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:52 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik stoor me aan alles van hem..
stoor me aan die ruches tic van Laura nu weer zo een achterlijke kinderbikiniquote:Op dinsdag 5 april 2011 13:52 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
en wie zoekt zal een goede oplossing vonden voor proquote:
Oh heeft ze dat domme ding weer aanquote:Op dinsdag 5 april 2011 13:53 schreef MargrietV het volgende:
[..]
stoor me aan die ruches tic van Laura nu weer zo een achterlijke kinderbikini
Nu ligt die zweetharses er weer bij.quote:
jep zie capquote:Op dinsdag 5 april 2011 13:55 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nu ligt die zweetharses er weer bij.
GMTAquote:Op dinsdag 5 april 2011 13:55 schreef Chanel5 het volgende:
Het copieergedrag van Alex
[ link | afbeelding ]
Heeft hij nog steeds dat hemdje aan?quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:55 schreef Chanel5 het volgende:
Het copieergedrag van Alex
[ link | afbeelding ]
quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:52 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
ze kan niks die prutserquote:Op dinsdag 5 april 2011 13:57 schreef freaky40 het volgende:
Schiet trouwens lekker op die missie van Laura...not...
en die zie je maar heel weinigquote:Op dinsdag 5 april 2011 13:57 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Ik erger me heerlijk aan iedereen, behalve aan ......
Ja ik zit nog met me mond open daarvan.quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:57 schreef Darklight het volgende:
Alex: Ik zit echt lekker in de zon
Terwijl die in de schaduw ligt
Je doelt op die vuige lange rothoer die met drie mannen aan moet pappen om geld te verdienen,quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:57 schreef freaky40 het volgende:
Schiet trouwens lekker op die missie van Laura...not...
Jij ben de eerste die me hardop laat lachen nu vandaagquote:Op dinsdag 5 april 2011 13:58 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Je doelt op die vuige lange rothoer die met drie mannen aan moet pappen om geld te verdienen,
die hoer?
meisje-meisje bikiniquote:
Pas op, je krijgt een Psych dadelijk op je dak.quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:58 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Je doelt op die vuige lange rothoer die met drie mannen aan moet pappen om geld te verdienen,
die hoer?
Ja, die.quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:58 schreef Mokum020 het volgende:
die hoer?
Schoenen met bandjes, twee vlechtjes Laura doet altijd haar best op een meiske te lijken, lekker seksie voor ...pedofielen. Ze werkt uiteindelijk in een BSOquote:
nee na 1930quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:00 schreef Ytsmi het volgende:
Zouden ze de filmpjes al gezien hebben van het nomineren????
quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:01 schreef Blackprinces het volgende:
lau heeft het over die zieke die ze gebruikt heeft??
Ja hoorde ik t toch goedquote:Op dinsdag 5 april 2011 14:02 schreef Chanel5 het volgende:
Lau staat zichzelf goed te praten dat ze iets ergs heeft gezegd om een missie te verbloemen. Er hing volgens haar erg veel vanaf
Ik liet me gaanquote:Op dinsdag 5 april 2011 13:59 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Jij ben de eerste die me hardop laat lachen nu vandaag![]()
![]()
Ze speelt tenminste het spel niet als een laffe hond...quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:02 schreef beequeen het volgende:
Laura weer over het gebruiken van de zieke vader van haar vriendin. Gelukkig is het niet echt ernstig met die man.
Wat kan dat wijf liegen zeg.
En de kijkers zullen het vast wel begrijpen!quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:02 schreef beequeen het volgende:
Laura weer over het gebruiken van de zieke vader van haar vriendin. Gelukkig is het niet echt ernstig met die man.
Wat kan dat wijf liegen zeg.
Ja 2500euro voor haar persoonlijke kluis. En voor geld doet ze alles ook haar eigen verkopen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:02 schreef Chanel5 het volgende:
Lau staat zichzelf goed te praten dat ze iets ergs heeft gezegd om een missie te verbloemen. Er hing volgens haar erg veel vanaf
Ik denk eerder uit een hoerenkastquote:Op dinsdag 5 april 2011 14:03 schreef shomila het volgende:
Wat heeft Laura aan is ze uit de poppenkast gepleurt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |