quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:29 schreef knagsje het volgende:
[..]
bedoel je met 18+ gedrag, likken, neuken, pompen, zuigen , hoeren, sletten?
vind ik ook een beetje niet zo netjes hoor.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:30 schreef Vultarian het volgende:
[..]
goh je weet echt niet waar je bent he?
misschien beter om een jip en janneke forum op te zoeken dan in jouw geval
Ik probeer me hier De Userpolicy aan te houden.quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:25 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Fok is niet netjes, was nooit netjes en zal ook nooit netjes worden, deal whit it
Ja vannacht tegen Flip. Ze wist het al toen ze haar moeder mocht spreken in de live: Dennis ok, Buddha ok etc.quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maar hoe kom jij dan bij 3 weken, is dat ergens gezegd?
Dan heb ik dat iig gemist.
succes!!!quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:38 schreef sjampoeh het volgende:
ik hop ff langs, nog steeeds secreetstory streamlock![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wat een faal weer![]()
ben weer weg, moet zo op sollicitatie![]()
Stel nou dat er hier echt veel mensen zijn die dat storend vinden wil ik me aanpassen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:39 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Wat een onzin?
Je kan mo gewoon een kuthoer noemen. Ze neukt in het huis voor stemmen en populairiteit om uiteindelijk een ton te winnen...
En sinds 1 April helemaal gestopt, het zou me niks verbazen als ze door SST twitter-stilte opgelegd hebben gekregen na die overduidelijke misbruik ervan voor d'r klere-winkel, zelfs daar komt MamaJo niet mee weg blijkbaar.quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het eerste bericht op Twitter van Jo is van 31 maart. Krap een week dus.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:37 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Ja dat is wel fail
Maarja misschien is livestreams niet eens echt live he
Maar het werkt ook de andere kant op he, dus als jij je wilt aanpassen moeten anderen dat ook doen richting het zogenoemde ergeren aan scheldwoorden.quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:40 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Stel nou dat er hier echt veel mensen zijn die dat storend vinden wil ik me aanpassen.
Alleen niet voor alleen die psych....
Kssst!quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:41 schreef bollokus het volgende:
[ link | afbeelding ]
kijk gelijk goed beeld na een SL
Als Jojanka genomineerd blijkt is de twitterstilte voorbij, en gaat de propagandemachine weer op volle toeren...quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:40 schreef Urb het volgende:
[..]
En sinds 1 April helemaal gestopt, het zou me niks verbazen als ze door SST twitter-stilte opgelegd hebben gekregen na die overduidelijke misbruik ervan voor d'r klere-winkel, zelfs daar komt MamaJo niet mee weg blijkbaar.![]()
http://twitter.com/SST_Joanna
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |