Schoenen met bandjes, twee vlechtjes Laura doet altijd haar best op een meiske te lijken, lekker seksie voor ...pedofielen. Ze werkt uiteindelijk in een BSOquote:
nee na 1930quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:00 schreef Ytsmi het volgende:
Zouden ze de filmpjes al gezien hebben van het nomineren????
quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:01 schreef Blackprinces het volgende:
lau heeft het over die zieke die ze gebruikt heeft??
Ja hoorde ik t toch goedquote:Op dinsdag 5 april 2011 14:02 schreef Chanel5 het volgende:
Lau staat zichzelf goed te praten dat ze iets ergs heeft gezegd om een missie te verbloemen. Er hing volgens haar erg veel vanaf
Ik liet me gaanquote:Op dinsdag 5 april 2011 13:59 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Jij ben de eerste die me hardop laat lachen nu vandaag![]()
![]()
Ze speelt tenminste het spel niet als een laffe hond...quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:02 schreef beequeen het volgende:
Laura weer over het gebruiken van de zieke vader van haar vriendin. Gelukkig is het niet echt ernstig met die man.
Wat kan dat wijf liegen zeg.
En de kijkers zullen het vast wel begrijpen!quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:02 schreef beequeen het volgende:
Laura weer over het gebruiken van de zieke vader van haar vriendin. Gelukkig is het niet echt ernstig met die man.
Wat kan dat wijf liegen zeg.
Ja 2500euro voor haar persoonlijke kluis. En voor geld doet ze alles ook haar eigen verkopen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:02 schreef Chanel5 het volgende:
Lau staat zichzelf goed te praten dat ze iets ergs heeft gezegd om een missie te verbloemen. Er hing volgens haar erg veel vanaf
Ik denk eerder uit een hoerenkastquote:Op dinsdag 5 april 2011 14:03 schreef shomila het volgende:
Wat heeft Laura aan is ze uit de poppenkast gepleurt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |