capturewiz proquote:Op dinsdag 5 april 2011 13:50 schreef henkvandetillaart het volgende:
Wat gebruiken jullie om die gifjes te maken ? Kan ik ook mijn bijdrages gaan leveren
Ik stoor me aan alles van hem..quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:51 schreef PoezeligDing het volgende:
Oja, nog van gisteren. Laura stoorde zich ( net als ik) aan de tic van alex dat ie telkens tracht zijn haar achter zijn oor te doen.
Misschien een tip: als het mij niet aanstaat ga ik gewoon weg!quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:48 schreef Vultarian het volgende:
[..]
Ik schaar mezelf toch wel onder diegene die zich normaal gedragen, als dat volgens jou niet zo is mag je me best even een dm sturen met bewijs dat dat niet zo is.
Ik ga tegen je in omdat ik erg moe wordt van jou gezeur tegen users hier, als je een beetje bekend bent met fok dan weet je dat mensen hier ook erg ongezouten hun mening kunnen geven, ik vind dat wel grappig en is een van de redenen dat ik hier ben. Als jij dat zo erg vind dan ga je toch gewoon lekker ergens naartoe waar je je beter op je plek voelt. Het moet toch onderhand wel meer dan overduidelijk zijn dat je gemoraliseer hier niet gaat werken en dat jij niet in je eentje de manier waarop mensen zich hier uiten gaat veranderen. Leg je er dus bij neer of ga een plek zoeken die meer in jou straatje past.
Heeft hij van Gerard overgenomenquote:Op dinsdag 5 april 2011 13:51 schreef PoezeligDing het volgende:
Oja, nog van gisteren. Laura stoorde zich ( net als ik) aan de tic van alex dat ie telkens tracht zijn haar achter zijn oor te doen.
Oh, ik ook. (maar nu sprak iemand het tegen hem uit, het begin is er!)quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:52 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik stoor me aan alles van hem..
stoor me aan die ruches tic van Laura nu weer zo een achterlijke kinderbikiniquote:Op dinsdag 5 april 2011 13:52 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik stoor me aan alles van hem..
en wie zoekt zal een goede oplossing vonden voor proquote:
Oh heeft ze dat domme ding weer aanquote:Op dinsdag 5 april 2011 13:53 schreef MargrietV het volgende:
[..]
stoor me aan die ruches tic van Laura nu weer zo een achterlijke kinderbikini
Nu ligt die zweetharses er weer bij.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |