Same here.quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:41 schreef Annelies-G het volgende:
schrik me rot ..... geluid hard aangezet
Ach laat gaan, hou je niet in zolang het over de bewoners gaat. Users aanvallen is iets anders imo.quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:38 schreef Blackprinces het volgende:
Oke, ik zal voortaan niet meer scheldwoorden gebruiken voor een ss bewoner zo goed?
Wil ik best doen als het echt storend is.
Afzeiken kan ik jullie niet beloven, ik zeik al jaren mensen uit die in een rls zitten.
Deal?
quote:
Tuuk niet, al heb ik getwijfeld ivm je ava.quote:
Daarom was ik er ook bang voorquote:Op dinsdag 5 april 2011 13:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tuuk niet, al heb ik getwijfeld ivm je ava.
Als iermand zuigt tegen mij, zuig ik terug zo simpel is het.quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:43 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Ach laat gaan, hou je niet in zolang het over de bewoners gaat. Users aanvallen is iets anders imo.
er is weer tv gemaaakt voor de uitzending de rest van de dag mogen ze slapenquote:Op dinsdag 5 april 2011 13:43 schreef mevrouwdebok het volgende:
en niks aan het handje natuurlijk , Right !!
Ja hoor, maar 2 op ignore.quote:
maar als jij wil zeggen dat mo een jankhoer is mag je dat gewoon zeggen hoorquote:Op dinsdag 5 april 2011 13:44 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Als iermand zuigt tegen mij, zuig ik terug zo simpel is het.
Maar ik val geen users hier aan, ook niet als ze andere mening hebben dan ik.
Plagen is wat anders, doen we volgens mij allemaal.
Sharon wil nog niet uit huis.
Eens.quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:44 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Als iermand zuigt tegen mij, zuig ik terug zo simpel is het.
Maar ik val geen users hier aan, ook niet als ze andere mening hebben dan ik.
Plagen is wat anders, doen we volgens mij allemaal.
Sharon wil nog niet uit huis.
ik op ignore he?quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja hoor, maar 2 op ignore.![]()
OnTopic: Sharon babbelt over haar paard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |